tā nu tas ir bijis |
[12. Mar 2008|13:33] |
2.c
attieksme pret mācībām: -izrāda interesi par mācībām- V -prot iegūt informāciju- V -iekļaujas darba ritmā- V -prot koncentrēties darbam- V -ātri apgūst- D -apzinīga attieksme pret mājas farbu izpildi- V
personiskās īpašības: -saprot un seko norādījumiem- V -prot klausīties- V -strādā patstāvīgi- V -prot novērtēt savu darbu- V -prot novērtēt citu darbu- V -ir uzmanīgs pret citiem- V -labi kontaktējas ar citiem- V -rūpējas par savām lietām- D -veic darbu laikā- D -reaģē uz kritiku un ierosinājumiem- V -ievēro skolas kārtību- V -prot uzvesties sabiedriskās vietās- V
dabas un dzīves mācība: ir izpratne par ... -debess ķermeņiem (sauli, mēnesi, zvaigznēm) iežiem- ĻL -sauszemes formām (pauguri, ielejas, salas, pussalas)- ĻL -ūdeņiem (strauti, upes, ezeri, pietekas)- ĻL -dabas parādībām- ĻL -augiem, augsni- L -vides aizsardzību- L -rūpēties par sevi- L -rūpēties par citiem- L -aizsargāties, aicināt palīgā- L -ievērot personisko higiēnu- L cienīt apkārtējos- L
lasīšana: prot- L -lasīt pietiekamā tempā- L -izprast, uztvert lasīto- L -lasīto atstāstīt- ĻL -vērtēt personu rīcību- L -iesaistīties sarunā- L -klausīties citu runā- L -ar stāstījumu ieinteresēt apkārtējos- L -vārdu krājums- L
rakstīšana: -raksta diktātus- L -zina: patskaņus- L : divkaņus- L : balsīgos līdzskaņus- L prot sakārtot vārdus alfabētiskā secībā- L -pazīt lietvārdus vienkāršā tekstā- L -pazīt darbības vārdus īsā teikumā- L -pazīt īpašības vārdus pamatformā- L -rakstīt adresi- L -rakstīt īsu atstāstījumu- L
matemātika: zina- -saskaitīšanas tabulu- L -atņemšanas tabulu- L -reizināšanas tabulu 20 apj.- L prot- -lasīt, rakstīt, salīdzināt skaitļus 100 apjomā- L -pieskaitīt un atņemt skaitļus 100 apjomā- L -lasīt un rakstīt vienkāršākas (summu, starpību, reizinājumu, dalījumu)- L -risināt teksta uzdevumus par ... mazāk- L par ... vairāk- L -pazīst ģeometriskas figūras taisnstūri- L -zīmēt lauztas līnijas- L -aprēķināt lauztas līnijas garumu- L
fizkultūra, ritmikā: -prot pakļauties komandām un izpildīt noteikumus; L -fiziski attīstīts- L -piedalās un ievēro rotaļu noteikumus- L -prot -vingrot ar bumbu- L -lekt ar lecamauklu- L -skriet un soļot- L -mest bumbu tālumā- L -mest kūleni- L -latviešu tautas deju soļus (gājiena, polkas, palēciena)- D -stāja- L -kustību koordinācija- D
mūzikā: -prot klausīties mūziku- ĻL -ir ritma izjūta- L - prot attēlot dzirdēto kustībās un zīmējumos- ĻL -veic radošos uzdevumus- L -dzied stundās- ĻL korī- ĻL -parādās talants- ...
zīmēšana, darbmācība: -ir rūpīgs- L -pielieto izdomu- L -spēj iztēloties- L -izvēlas dažādus darba paņēmienus un izmanto tos- L
kārtība- PRIEKŠZĪMĪGA uzcītība- PRIEKŠZĪMĪGA uzvedība- PRIEKŠZĪMĪGA
©1993.g.05 |
|
|