graustu simfonija - Komentāri [entries|archive|friends|userinfo]
striiipinja

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

tā nu tas ir bijis 12. Mar 2008|13:33

striiipinja
2.c

attieksme pret mācībām:
-izrāda interesi par mācībām- V
-prot iegūt informāciju- V
-iekļaujas darba ritmā- V
-prot koncentrēties darbam- V
-ātri apgūst- D
-apzinīga attieksme pret mājas farbu izpildi- V

personiskās īpašības:
-saprot un seko norādījumiem- V
-prot klausīties- V
-strādā patstāvīgi- V
-prot novērtēt savu darbu- V
-prot novērtēt citu darbu- V
-ir uzmanīgs pret citiem- V
-labi kontaktējas ar citiem- V
-rūpējas par savām lietām- D
-veic darbu laikā- D
-reaģē uz kritiku un ierosinājumiem- V
-ievēro skolas kārtību- V
-prot uzvesties sabiedriskās vietās- V

dabas un dzīves mācība:
ir izpratne par ...
-debess ķermeņiem (sauli, mēnesi, zvaigznēm) iežiem- ĻL
-sauszemes formām (pauguri, ielejas, salas, pussalas)- ĻL
-ūdeņiem (strauti, upes, ezeri, pietekas)- ĻL
-dabas parādībām- ĻL
-augiem, augsni- L
-vides aizsardzību- L
-rūpēties par sevi- L
-rūpēties par citiem- L
-aizsargāties, aicināt palīgā- L
-ievērot personisko higiēnu- L
cienīt apkārtējos- L

lasīšana:
prot- L
-lasīt pietiekamā tempā- L
-izprast, uztvert lasīto- L
-lasīto atstāstīt- ĻL
-vērtēt personu rīcību- L
-iesaistīties sarunā- L
-klausīties citu runā- L
-ar stāstījumu ieinteresēt apkārtējos- L
-vārdu krājums- L

rakstīšana:
-raksta diktātus- L
-zina: patskaņus- L
: divkaņus- L
: balsīgos līdzskaņus- L
prot sakārtot vārdus alfabētiskā secībā- L
-pazīt lietvārdus vienkāršā tekstā- L
-pazīt darbības vārdus īsā teikumā- L
-pazīt īpašības vārdus pamatformā- L
-rakstīt adresi- L
-rakstīt īsu atstāstījumu- L

matemātika:
zina-
-saskaitīšanas tabulu- L
-atņemšanas tabulu- L
-reizināšanas tabulu 20 apj.- L
prot-
-lasīt, rakstīt, salīdzināt skaitļus 100 apjomā- L
-pieskaitīt un atņemt skaitļus 100 apjomā- L
-lasīt un rakstīt vienkāršākas (summu, starpību, reizinājumu, dalījumu)- L
-risināt teksta uzdevumus
par ... mazāk- L
par ... vairāk- L
-pazīst ģeometriskas figūras
taisnstūri- L
-zīmēt lauztas līnijas- L
-aprēķināt lauztas līnijas garumu- L

fizkultūra, ritmikā:
-prot pakļauties komandām un izpildīt noteikumus; L
-fiziski attīstīts- L
-piedalās un ievēro rotaļu noteikumus- L
-prot
-vingrot ar bumbu- L
-lekt ar lecamauklu- L
-skriet un soļot- L
-mest bumbu tālumā- L
-mest kūleni- L
-latviešu tautas deju soļus (gājiena, polkas, palēciena)- D
-stāja- L
-kustību koordinācija- D

mūzikā:
-prot klausīties mūziku- ĻL
-ir ritma izjūta- L
- prot attēlot dzirdēto kustībās un zīmējumos- ĻL
-veic radošos uzdevumus- L
-dzied
stundās- ĻL
korī- ĻL
-parādās talants- ...

zīmēšana, darbmācība:
-ir rūpīgs- L
-pielieto izdomu- L
-spēj iztēloties- L
-izvēlas dažādus darba paņēmienus un izmanto tos- L


kārtība- PRIEKŠZĪMĪGA
uzcītība- PRIEKŠZĪMĪGA
uzvedība- PRIEKŠZĪMĪGA

©1993.g.05
Link Read Comments

Reply:
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: