atmiņā paliekošākie punkti, punktiņi

« previous entry | next entry »
Dec. 21st, 2014 | 09:37 pm

Janv: Maijas dzimšanas diena, kuras ietvaros notiek visai reibinošs piedzīvojums pa Vecrīgu un nezin kādā pālī iemainīšanās ar nr. ar kaut kādu ūsainu aktieri Kārli.
Febr: Piesakos rakstīt Veto par Justīni. Mākslas akadēmijas karnevāls ar tēmu Kosmoss - diemžēl mēs diezgan daudz nokavējam, bet paliekam līdz pat kādiem 5 (ar E, K un kaut kādu viņas quite dark zviedru).
Mart: Galvkūpošā rakstīšana par dzīrēm mistkastē. Pērnava - saulainā diena, kad gribās stopēt (man), bet braucam ar Ecolines; tur - jūra ar ledus gabaliem, diezgan prasta viesnīca un lieli prieki akvaparkā. Došanās reibinošajā Vecrīgas naktī atkal jau ar Maiju un Antru, kas jau tradicionāli beidzas ar maģiskiem piedzīvojumiem un sliktu dūšu nākamajā dienā darbā.
Aprīl: Gandrīz noindēju Emīlu.
Maij: Sikspārnis naktī apciemoja mūs. Jauka Muzeju nakts ar Em, K, G. Velo ceļojums ar dvīnēm uz Valmieru (ar velo gan tikai pa V), kas negaidīti beidzas ar pēdējā vilciena palaišanu vējā, un pamošanos nākamajā rītā pie Dzintara Priekuļos. Ar G uz Daili par Ričardu... III, ja nemaldos. Uzrakstu atlūgumu. Maijas v.d. par godu uzrakstu lielisku un uzjautrinošu dzejoli. Bija arī NIN, bet tas tā.
Jūnij: Latviešu mīlestība JRT - izrāde, pie kuras atgriezties vēlreiz. Emīla pārsteidzošā pēdējā brīža vārda dienas ballīte pie mums dzīvoklī; master of riņķis. Aukstie Līgo Lindas&Gunitas Jaundubultu būdā; mēs ar Gū neejam gulēt, mēs ejam ballēt uz estrādi - lietū.
Jūlij: Give&Get festivāls - nākamgad jāatgriežas. Tieku pie briesmīgi dzeltenas matu krāsas, kaut kā mēģinu salabot. Sandras kāzas Latgalē! Pārgājiens pa Līgatni.
Augu: Nūdistu pludmale pirmoreiz. Couchsurfing meeting - mēs ar G pamēģinājām pirmoreiz aiziet un bijām pārsteigtas par lieliskajiem cilvēkiem, ko satikām un lielisko vakaru, kas izdevās. Pirmā stopēšana ārpus Latvijas un Lietuvas - piedzīvojums ar stopiem uz Berlīni, kopā ar Gunitu; nedēļa Berlīnē, 3 dienas atpakaļceļš. Ķemeru purvu lūkot gājām. 3 naktī zvana mans sareibušais onkulis un atskaņo Inokentija Mārpla koncerta tiešraidi no Saldus Kalnsētas estrādes.
Septe: Iznāk Veto ar manu rakstu beidzot. Dzejas dienu pasākumu birums, lielākoties kopā ar Karīnu. Ciemošanās pie Emīla jaunatklātā vecākā brāļa un viņa ģimenes. Emīls māca fočēt. Biežās braukšanas pie Brigitas. Grāmata, kas negaidot atstāj paliekoši grūtsirdīgu iespaidu uz mani - Kathleen Tessaro ''Innosence''.
Okto: Signes Baumanes Akmeņi manās kabatās. Stūra māja, Bolderāja ar Em, Lind, Pat&Mārt. Helovīniem par godu - piemīlīgās Patrīcijas meistarotās uzkodas un Hičkoks.
Nove: Jelgava94 - ļoti patīk, metāls.
Dece: Prozas lasījumu nedēļa. Uzsēžos brillēm, tieku pie jaunām.