6.klases dienasgrāmatas ieraksts |
[Oct. 22nd, 2007|03:35 pm] |
Uz 1995. gada 23.oktobri (pirmdienu) tika uzdoti sekojoši mājasdarbi:
matemātikā - 15.6 (3st), 15.7 (1st),15.8 (1st), 15.10 (1st);
vēsturē - uzr. vai uzzīmēt "1 diena ģints apmetnē" [omg],
angļu valodā - 1-5 lessons vārdi. 56lpp. zināttorakst.,
krievu valodā - 7.paragr. atstāstījums pirmdien mēs rakstam 7 paragr. atst.
izskatās, ka tā svētdiena būs bijusi diezgan aizņemta |
|
|
Comments: |
From: | chaika |
Date: | October 22nd, 2007 - 04:02 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:D Zīmējums jau nebūs saglabājies ko? PREVED! :DDDD
es tiešām ceru, ka būšu to ģintsdienu uzr., neviz zīmējis :P
From: | chaika |
Date: | October 22nd, 2007 - 04:38 pm |
---|
| | | (Link) |
|
:D tāpat sviests must be!
bez šaubām, tomēr labāka sajūta. Uzzīmēt krapu ir vieglāk, kā uzzrakstīt.
From: | chaika |
Date: | October 22nd, 2007 - 11:17 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Es neko citu nespēju iedomāties (uzzīmētu), kā PREVEDu :D
Labi jau labi, tātad tas būs zīmējums (rekonstruēju darbību. a ko, vai tad csi par maz esmu skatījies?):
Par krāsām jā - noteikti krāsainie zīmuļi, un noteikti izmantoti brūnie un zaļie. Lācis tolaik vēl nebija dzimis un mana ģints noteikti nemācēja vēl runāt, bet kaut kāds PREVEDlāča pirmtēls ir nojaušams tusnī zīmējuma labajā apakšējā stūrī (lai gan vispār jau biju domājis zintnieku-liekēdi). kreisajā malā attālāk no upes ir kādi 14 slieteņi, upē kaut kādi kaut ko meklē, divi čaļi nes beigtu dzīvnieciņu garām zintniekam. Kaut kur ir uzzīmēti koki, zem kuriem spēlējas vai nu bērni, vai apmetnes suņi (es taču teicu, ka nemāku zīmēt). Vēl daži lielāki ķermeņi strādā pie ugunskuriem. Neesmu drošs, vai identificējamas dzimumatšķirības-biju vēl pārāk jauns un ignorants.
ņus, derēs?
From: | chaika |
Date: | October 23rd, 2007 - 12:03 am |
---|
| | | (Link) |
|
ahh, paldies! momentā pie atmiņām.
From: | chaika |
Date: | October 23rd, 2007 - 12:13 am |
---|
| | | (Link) |
|
:D nu tur dažas neprecizitātes un krāsu gamma par agresīvu, bet Tu jau tāpat sliktāk par mani zīmē :D | |