taatad peec papeetot mashiinas ko var iegaadaaties ieksh lv sapratu ka jaadomaa buus tomeer par mashiians ieveshanu no vaacijas. taatad vai kaadam ir kaada reaala pieredze ar ieveshanu. mashiinas veertiiba buus ~ 1500euro un vinja buus ~ 1990 gada. Latvijaa probleema ir taa ka paarsvaraa taas mashiinas ir apstraadaajusi ruusa utt tapeec suutot no vaacijas man liekas ka vinja tomeer buus krietni labaakaa staavoklii jo kaadas ziemas ir vaacijaa un kaadi celji ir vaacijaa taa tomeer ir atskiriiba. kaut vai vaacieshi nevis labo visu ar savaam rokaam bet ved to uz kaut kaadu servisa centru kur tas viss tiek labots kvalitatiivi un ar garantiju. Taatad cik zinu tad visleetaak transporteet vinju sanaak ar treileri. taatad pienjemsim kad es nopeerku mashiinu uzlieku vinju uz treilera un vinja tiek atvesta uz lv. un tad cik zinu ir jaapdroshina jaaiziet skate un veel kur var noskaidrot cik maksaa taadai mashiinai ievadmuita ? taatad interesee cik tas viss pasaakums vareetu izmaksaat tipa mashiina + ...... cik saprotu tad izdevumi ir:
Nodoklis piereģistrējot mašīnu iekš CSDD jšsamaksā... Kautkādi tur procenti no iegādes summas vai arī pēc kataloga. Nu aizej pie NORMĀLA auto tirgotāja un saki, ka gribi tādu vai tādu auto.. Ja rets modelis uz sitiena nebūs.. Bet kaut kādā laika posmā vari saņemt zvanu, ka tāds modelis ir dabūjams, izdari pirmo iemaksu (simbolisku) lai ir kaut kāds garants, ka tiešām to auto ņemsi, un Vācijā šo krāmē uz treiļa un ved šurp.
+ ir jāskatās, jo daži ved pa 300, bet citi prasa pat 1000. Un arī ko tā cena iekļauj (vai ievedmuitu, reģistrāciju), vai pēc tam vēl pašam jāmaksā to. Un labāk ir pameklēt kādu pazīstamu kurš ved. Man paziņu vai paziņu paziņu lokā ir 3 gab.