Podnieks strikes again:)
man pašlaik traucē domāt tas, ka es pilnībā nekā nezinu par C++, viņa I/O iespējām un tml., bet vispār tur S CILVEEKS tipa objekti, 1 BANKA tipa objekts un 1 GALDS tipa objekts, kuri visi tātad glabā informāciju par to īpašumā esošajiem kaluiņiem un būtībā to secību (CILVEEKS gadījumā tai nav nozīmes, bet GALDA un BANKAS gadījumā gan).
GALDAM ir metode pievienot kuliņu un "ķīniešu neizšķirts":) jeb vienk. galda notīrīšana un kauliņu atdošana BANKAI. kauliņi glabājas masīvā (kurā vajadzības gadījumā var pielikt kaut vai koordinātas grafiskam attēlojumam) un vienkārši jāčeko pievienošanas gadījumā, vai tā var darīt vai nē.
BANKAI ir metodes saņemt_kauliņus, atdot_kauliņu, samaisīt kauliņus. pārējie dati galbājas objekta masīvā kauliņi un tamlīdzīgi.
CILVEEKS - ir metodes iečekot_situāciju, uzlikt_kauliņu, paņemt_no_bankas, sadot_pa_purnu un dejot_pa_galdu_uzvaras gadījumā:) un atkal kauliņi glabājas masīvā un attiecīgi liekas ārā vai ņemās klāt.
bet šito visu tu jau tāpat zināji:) |