Rīgas dome pagājušo otrdien pieņēma lēmumu par vērienīga projekta īstenošanu pilsētas attīstības labā. 26 gadu laikā ir plānots realizēt pilsēta ieviest zemo grīdu tramvajus, un projekta izmakas - pusmiljards latu (700 lati no katra rīdzinieka). Tramvaju modernizēšana nodrošinās ērtāku, ātrāku un drošāku pārvietošanos un mazinās sastrēgumus. Pašu moderno tramvaju iegādei tiks veltīti 180 miljoni latu, pārējais nepieciešams sliežu konstrukciju nomaiņai (jo jaunie tramvaji, kā izrādās, esošajām ir par smagu), apakšzemes komunikāciju sakārtošanai, kontakttīklu izbūvei un depo pārbūvei. Pirmās pārmaiņas gaidāmas 6. maršuta tramvaju līnijai (Radio iela - Jugla): jau 2010. gadā - pa rekonstruēto sliežu ceļu plānots palaist 20 zemās grīdas tramvajus. Visus vecos pilnībā nomainīt plānots līdz 2032. gadam.
Par to laikam jau 3 gadus runā
Rīgas dome pagājušo otrdien pieņēma lēmumu par vērienīga projekta īstenošanu pilsētas attīstības labā. 26 gadu laikā ir plānots realizēt pilsēta ieviest zemo grīdu tramvajus, un projekta izmakas - pusmiljards latu (700 lati no katra rīdzinieka).
Tramvaju modernizēšana nodrošinās ērtāku, ātrāku un drošāku pārvietošanos un mazinās sastrēgumus. Pašu moderno tramvaju iegādei tiks veltīti 180 miljoni latu, pārējais nepieciešams sliežu konstrukciju nomaiņai (jo jaunie tramvaji, kā izrādās, esošajām ir par smagu), apakšzemes komunikāciju sakārtošanai, kontakttīklu izbūvei un depo pārbūvei.
Pirmās pārmaiņas gaidāmas 6. maršuta tramvaju līnijai (Radio iela - Jugla): jau 2010. gadā - pa rekonstruēto sliežu ceļu plānots palaist 20 zemās grīdas tramvajus. Visus vecos pilnībā nomainīt plānots līdz 2032. gadam.
Re: Par to laikam jau 3 gadus runā