SVILPASTE - kā izturas pret klientiem Reval Hotel Latvia [entries|archive|friends|userinfo]
lo

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

kā izturas pret klientiem Reval Hotel Latvia [Oct. 26th, 2006|01:03 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[mood | angry]

Sākumā bla bla bla. tad seko. Citēju: Mums ir nepieciešams, lai Jūs garantējat rezervāciju – Jūs mums varat nosūtīt Garantijas vēstuli, kur jūs minat, ka garantējat šīs grupas viesu ierašanos vai arī veicat paši priekšapamaksu par visu grupu un, un tad, lai šie viesi maksā Jums pašiem par savu uzturēšanos (atrisiniet šo jautājumu).
Mūsdienās dzīve ir pietiekami attīstījusies, lai cilvēkiem būtu kredītkartes – mēs iepriekš neesam saskārušies ar šādu problēmu, ka viesi nevar paši garantēt sev rezervācijas ar savām kredītkartēm!


what da fcuk! atrisiniet šo problēmu? lai cilvēkiem būtu kredītkartes? bled, pie viņiem dzīvos 19dmit cilvēki un viņa man šitā ļečī virsū. pfff. gosh, kā es gribētu to cilvēku sejā redzēt! Viņu vajadzētu atlaist, jo c`mon, viņai būtu maigi jāpeld. tssss. es tagad plānoju, kā maigi atriebties ar tādiem pašiem uzbraucieniem. cūka

(es, protams, atvainojos par ikvienu svešvārdu, kas izskanēja šā posta ietvaros)
linkpost comment