|
Decembris 18., 2006
22:44 Iedomājieties? Es skaitu reklāmas laikrakstā! Un kvadrātcentimetros. Ne tikai reklāmas kā tādas, bet arī atsevišķi - pasākumu, produktu un sociālā. Gudri laikam to sauc par kontentanalīzi. Varbūt arī ne.
|
Comments:
From: | anna |
Date: | 18. Decembris 2006 - 22:49 |
---|
| | | (Link) |
|
hehe cik laikraksti jāizmēra?
| From: | uwa |
Date: | 18. Decembris 2006 - 22:51 |
---|
| | | (Link) |
|
tas priekš viena vienīga semināra! esmu paņēmusi palagu - dienu. un pašlaik apdomāju, vai ņemt arī pielikumu.
From: | anna |
Date: | 18. Decembris 2006 - 23:03 |
---|
| | | (Link) |
|
es nespēju izvairīties no profesionālā kretīnisma un domāju par to, ko gan izsaka laikraksta reklāmu kontentanalīze. bet Tev ir visas tiesības neatbildēt uz šo jautājumu :)
| From: | uwa |
Date: | 18. Decembris 2006 - 23:21 |
---|
| | | (Link) |
|
runā, ka tas parāda, cik % no laikraksta aizņem banānu reklāma, sēru sludinājumi un tv programma. un parādā, ka puse no laikraksta ir metama ārā pat neizlasot.
From: | anna |
Date: | 18. Decembris 2006 - 23:29 |
---|
| | | (Link) |
|
āāāā, tādā skatījumā, jā. es atkal iedomājos no reklāmas viedokļa - no tā, cik % aizņem kāda tipa reklāma tā īsti neko nevar spriest. |
|
|
Sviesta Ciba |