mans auto -

About  

Previous Entry 9. Jan 2006 @ 09:29 Next Entry
(ir doma)
[User Picture Icon]
From:[info]moon
Date: 9. Janvāris 2006 - 12:20
(Link)
aiii..
esi iebraucis bik auzaas
pirmaam kaartaam: tevis nosauktie nu galiigi nav vienas klases autinji.
micuks it kaa pavelkaas uz videejo klasi, bet biku neaizvelk, jo ir viena un taa pati baaze, kas coltam, liidzarto sanaak izstiepts mazauto.
Mazda un passats ir aptuveni vienaadi - labi ietilpst videejaa klasee(kaut mazda ariidzan buus bik mazaaka)
omega - klasisks lielaas klases paraugs
tad nu saakumaa tev buutu jaaizveelas un jaaizdomaa ko ar to auto veelies dariit, jo omega ar lanceru nav saliidzinaami:))

otrais: par pashiem auto
lancers - japaanju kvalitaate un tai liidzi naakoshie plusi un miinusi. tehniski jau auto labs, bet bija man vienam radiniekam.. dikti suudzeejaas par virsbuuves ruuseeshanu. citaadi laikam iipashu probleemu nav, bet nu...
labaak par sho aizmirsti:)
Mazda - shirpotrebs, kas attieciigi dod plusus un miinusus. konkreeti ar sho gadu modeli braucis neesmu, bet cik dzirdeets, tad labs auto(ja nav nojaats)
gadaas, ka gljuko elektronika, bet paareejaas lietas bez iipashaam probleemaam. detalju cenas - nu nav leetaakais variants, bet atkarigs kur labo un vai pats draudzeejies ar galvu un tehniskiem jautaajumiem. ja pats sho to saprot un ir pacietiiba apzvaniit 10 detalju veikalus, tad vienu un to pashu dalju atradiisi par ljoooooti atshkjiriigaam cenaam(shii gan laikam japaanjiem visiem kopiiga ieziime). un galvenais - atrast servisu, kas ir ieintereseets pachakareeties un atrast risinaajumu nevis mainiit visu peec kaartas.
passats - nu tavaa gadu kategorijaa traapa divas paaudzes 1988-1993 un 94-97. pirmais nav pats jaunaakais modelis un diezvai viegli buus atrast nenojaatu eksemplaaru. vaachos ar taadiem vairs nebraukaa un latvijaa labu diezvai kaads paardos.
par otro: http://ss.ss.lv/msg/lv/38/1879/75123/VHoMGklmRg==.html
shitas ir reaali skataams un mekleejams. mashiina laba, taa teikt vaacu kvalitaate, bet njem veeraa, ka tas ir tautas vaagjis. buus shvaki ar ekstraam(elektrologus reti atradiisi un ja buus, tad autinjam cena buus augstaaka). karoch visas elektrofiichas ir tieshaam EXTRA(savukaart japaanjiem tas ir standartapriiojums)
un visbeidzot omega: atkal jau divas paaudzes omegaA un omegaB
pirmo noteikti aizmirsti - taa mashiina ir moraali un gariigi novecojusi, bet par otro..
Omega B naak no 94-99 gadam, kad piedziivoja feisliftu. pirmo gadu modelji var dziivoties ar visaadaam beernu probleemaam, bet citaadi shis ir pirmais no opeljiem, kas neslimoja ar ruuseeshanu un visaadi citaadi izceela shujmashiinas jaunaa kvalitaatee. komfortabls shis autinjsh ir jau nu dikti, bet njem veeraa, ka taa ir pakaljas piedzinja. no motoriem laikam logjiskaakaa izveele ir 2.0 16V 136zs motorinjsh, 8vaarstnieks buus pa vaaju bet 2.5V6 savukaart ir diezgan eedeliigs.
nu iisumaa kkaa taa:))

bet pats primaarais - nodefinee ko gribi: cik lielu/kaadiem meerkjiem, cik ar to brauksi(cik km meenesii, cik gadaa, cik ilgi gribi ar sho autinju vispar braukt). tad izejot no kriteerijiem var arii piemekleet:)
dazhkaart vislabaakis izraadaas tas, ko pirmajaa piegaajienaa esi atmetis kaa vispaar nederiigu:P


[User Picture Icon]
From:[info]species
Date: 9. Janvāris 2006 - 12:51
(Link)
Liels paldies par atbildi. Neesmu daudz saskaaries ar auto iegādi un šitas civic bija mans 1. auto. Gribēju mazu un ekonomisku. Tagad vismaz sapratu, ka gribu lielāku, ar 4 durvīm un pietiekamu jaudu.
Peec tava uzrakstiitaa šķiet, ka mazda buutu vispiemeerotaakaa, jo 94+ passatu normālu pa sev pieejamu naudu nedabūšu, mitsubishi nav tas ko man vajaga, un omega būs pa rijīgu un vēl pakaļas piedziņa (kautgan cik esmu vizinājies ar brāļa BMW tad nav nekas pretim). Vienīgais, ka mazda nav universāls, bet hečbeks, to gan varētu ganjau pārdzīvot (itkā nav paredzēts neko īpaši lielu vadāt, kauthan ar sīko hondiņu nesen vēl veļasmašīnu ar visu kasti vedu :)
Mazda normāla man izskatās piemēram šitā: http://ss.ss.lv/msg/lv/38/1863/74511/VHoLGU1mRQ==.html
Uz ko vispār skatīties, kad pērku tādu? Un varbūt tu pats pārdod mašīnas kautkādas?
[User Picture Icon]
From:[info]species
Date: 9. Janvāris 2006 - 12:58
(Link)
Un varbūt vēl ir kāds auto līdzīgs tai mazdai, pa cenu zem 2500e?
[User Picture Icon]
From:[info]moon
Date: 9. Janvāris 2006 - 13:26
(Link)
no saakuma atbildi uz jautaajumiem:
1 - ko ar to auto grasies dariit? ikdienaa braukt uz darbu(viens pats), briivdienaas ar gjimeni uz laukiem, nepaartraukti vadaasi kaudzi ar draugiem, vadaasi buuvmateriaalus un veljas mashiinas? ;)
2 - cik daudz brauc un plaano braukt: cik km dienaa/meenesii nobraukaa
3 - kapeec gribi tieshi universaali/hechbeku?
4 - kur auto tureesi? kriminaals rajons, naktiis tumshaas ielaas:)
5 - kas nosprauzh magjisko naudas robezhu? vai 2,5k ir galeejs maksimums kas paredzeets auto iegaadei? vai esi reekjinaajies, ka nopeerkot auto to kaa likums vajadzeetu savest pusliidz kaartiibaa(elljas, siksnas, signalizaacijas, apdroshinaashanas, paarrakstiishanas). vai shie izdevumi ir iekljaujamiieksh shiis summas vai arii tiem paredzeets papildus budzhets?
un vispaar - kapeec gribi mainiit auto?
[User Picture Icon]
From:[info]species
Date: 9. Janvāris 2006 - 13:58
(Link)
1. Pārsvarā uz ofisu + 2-3pasažieri . Dažas reizes mēnesī uz mērniecības objektiem (+ 1-2pasaž. un +instrumenti diezgan daudz daži līdz 1,5 metrus gari). Bet pārsvarā vizināties 2atā ar draudzeni.
2. Braukāju pārsvarā kādas 5dienas nedēļā. Dienās, kad braucu nobraukāju vidēji 60km. Mēnesī varētu būt kādi 1800. Ja vairāk un tālāki objekti mērīšanai tad vairāk, jo gadās arī Latgalē pastrādāt.
3. Itkā lielas vajadzības nav, bet ja ir kautkas lielāks vai garāks jāved, gribētos, lai ir nolaižami aizmugurējie beņķi un var kauko ieslānīt iekšā.
4. Mazpilsētā, pārsvarā maksas stāvlaukumā.
5. Domāju savu hondiņu pārdot pa kādiem 2000e un paņet no bankas mazliet naudu klāt. Labāk jau būtu, ja auto būtu ap 2000, lai nebūtu daudz jāņem no bankas, bet var auto būt arī 2500, pārējam naudu dabūtu. Signalizāciju un centrālo atslēgu gan gribētos jau komplektācijā. Elektrisko paketi nav obligāti. Un vēl gribētos vismaz 92. gadu.
Gribu mainīt jo
*vajag 4 durvis,
*vairāk vietas salonā (lai pietiek arī 4 gariem cilvēkiem (pats ap 195cm))
*vaitāk vietas bagāžas nodalījumā (nav obligāti milzīgu, bet nu lielāku kā civicam)
*normālas jaudas motoru (jo civic 1.3 pie 3 cilvēkiem salonā sāk mocīties jau)
[User Picture Icon]
From:[info]moon
Date: 9. Janvāris 2006 - 14:47
(Link)
Hmm..
nu bilde skaidraaka.
no uzskaitiijuma man izskataas, ka meklee videejaas vai lielaas klases auto.
pa sho cenu var atrast diezgan daudz, bet nu vajag tad bik padarboties ar mekleeshanu, lai atrastu tieshaam labu auto
nezinu gan kaadi tev bijushi kriteeriji un varbuut dazhus nsauktos jau sen buusi atmetis, bet nu cik man aatri uzmetot aci redzeejaas, tad papildus tev nosauktajaam ir arii shaadi modelji:
Honda Accord: http://ss.ss.lv/msg/lv/38/1877/75055/VHoMHk9hRg==.html
Ford Mondeo(skaties no 94. un uz augshu. var atrast labus eksemplaarus)
Mazda626
Mitsubishi Galant(93-95): http://ss.ss.lv/msg/lv/38/1860/74399/VHoIFUFmRA==.html
Mitsubishi SpaceRunner
Nissan Primera: nu kkas shitaads http://ss.ss.lv/msg/lv/38/1873/74888/VHoNGEtlRQ==.html
Opel Omega, bet nu tu tomeer padomaa par sho:) lieliem cilveekiem eerta mashiina un atkariibaa no motora/braukshanas stila nav arii nemaz tik rijiiga
Toyota Carina-E, bildes ganjau pats atradiisi. ar 2.0 motoru diezgan njiprs auto

nu tas taa iisumaa:)
un veel - aizmirsti par signalizaaciju standartaa. pat ja taada ir, tad droshaak ir samaksaat 50Ls un nomainiit, jo sliktajiem onkuljiem var buut otra pults un no taa nav pasargaats neviens:( diemzheel taadaa valstii dziivojam:(
[User Picture Icon]
From:[info]species
Date: 9. Janvāris 2006 - 14:56
(Link)
Hmm.. Nu labi pavandīšos vēl pa sludinājumiem :)
Njaa ar signalizāciju tā ir kā ir, bet vaitad pa 50 var ielikt? Hondiņai liku kopā ar centālo atslēgu un samaksāju 150...
(ir doma)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba