|
| 27. Jun 2005 @ 12:46 |
---|
Ja pareizi saprotu šo teikumu Cordoby předjížděl kolonu, která se vytvořila za popelářemi a jel asi 140-150 km/h a Scanie asi 80 km/h, tad SEATs bija vālējis uz 140-150 km/h, bet SCANIA uz kādiem 80 km/h.
Btw, kāds iespaids par SEATu?
Kā jau rakstiju Toledo. 92g. 1.6. benzis, karbinieks. Zem kapota sitās Golfa sirds. Ietilpīga un žiperīga mašīnīte. Vienkārša. Nedaudz sāk parādīties rūsiņa. 5-ātrumu kārba nodrošina pietiekamu braukšanas komfortu un benzīša patēriņu. Piekare - ne par cietu ne par mīkstu. Pie stūres pēc BMW bija grūti pierast - nav tik informatīva, kā saka, tomēr viegli vadāma un paklausīga. Lielākie mīnusi - kā jau lētā gala vecām mašīnām - prasta plastmasa salonā. Uz zemes ceļa grab uz nebēdu visas malu maliņas. Un kā jau visiem šī koncerna autiņiem - debilas durvju ručkas. 5 durvis, liels salons, pamatīga bagāžas telpa, ekonomiskums padara šamo par normālu ģimenes autiņu. Neko vairāk es arī negribētu, ja nu vienīgi dīzeli vēl ekonomiskākai braukšani, vai lielāku bīdeli ar špricīti, ja sgribās pasportot...
Kā ar remontiem un to izmaksām?
Kopš nopirku - gandrīz pirms gada - pirkstu neesmu piedūris. Šodien mīļotā aizdzina uz srvi - pienāca laiks sajūga disku mainīt. Disks 19Ls. (Limbažu cena, Rīgā iespēejams var lētāk) Cik noplēsīs par darbu - vēl manīs. Principā remontiem nevajadzētu būt dārgiem, jo autiņam teju visi gabali der no Golfa.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |