Izdomāju ģeniālu spēļu vērtēšanas sistēmu.
Mans spēles vērtējums jeb tā esence, kas sakrājas geimošanas procesa
laikā vienmēr ir emocionāls. Un es savas emocijas neprotu ietērpt
ciparos un arī nelabprāt to daru. "Rocks/sucks", protams, ir neslikti
(galvenokārt, visaptverošā minimālisma ziņā), bet bajāns, bajāns...
Šajā sakarā ierosinu spēles vērtēt ar ikoniņām. Piemēram, šādām (tās
tagad ir uz ātru roku sagrābstītas, kā uzskatāmais paraugmateriāls):
vai
vai
Ko šīs ikoniņas nozīmē, lasītājam, protams, netiek paskaidrots. Tāpēc
ir jālasa uzrakstītais teksts. Ja lasītājs nevēlas iepazīties ar
tekstu, bet tikai ar vērtējumu, viņš var doties dirsā. Pie reizes
atkrīt arī jautājumi, kādēļ šis šūteris ir novērtēts par veselām divām
balles desmitdaļām zemāk nekā tas tur kvests.
"Bunkura" dramaturgi katrs iesniedz pa piecām šādām ikoniņām, un tad
pārējie projekta dalībnieki balso par viņām, atlasot desmit
kolektīvprāt interesantākās. Visi recenzenti spēles vērtējumam var
izmantot tikai kādu no šīm desmit uzvarētājām. Protams, kādēļ
recenzents vērtējumā izmanto to vai citu ikoniņu - to viņš nepaskaidro
arī pārējiem "Bunkura" dalībniekiem. Katram savs. Mums ar Geimmāsteru
novērtējums 4,6 arī nozīmē kaut ko citu.
Pēc manām domām šī ir otrā lieliskā ideja uzreiz pēc slāvu lamuvārdu
izmantošanas darbos. Cik labi tas tomēr izklausās:
Spēles vērtējums: