Metamie kauliņi. |
[Apr. 14th, 2005|12:16 am] |
Tu izmet piecus klasiskos spēļu metamos kauliņus. Kompis saskaita rezultātu. Tavs uzdevums ir atkost, uz kā balstās datora sniegtais rezultāts.
Ja Tu uzmet 6, 5, 5, 4, 3, rezultāts ir 10. Ja Tu uzmet 4, 3, 3, 2, 1, rezultāts ir 4. Ja Tu uzmet 6, 6, 4, 2, 1, rezultāts ir nulle.
Kāda metode tiek pielietota? |
|
|
Comments: |
From: | andzha |
Date: | April 14th, 2005 - 09:13 am |
---|
| | | (Link) |
|
Tās rindas izskatās pēc My Heart Will Go On MIDI faila kodiem :D
| From: | aku |
Date: | April 14th, 2005 - 10:03 am |
---|
| | | (Link) |
|
no lielākā rezultāta tiek atnjemts otrs lielākais un sareizināts ar mazāko triju summu, no kuras tiek atnjemts 2.:)) (6-5)*(5+4+3-2)= 1*10=10 (4-3)*(3+2+1-2)= 1*4 =4 (6-6)*(4+3+1-2)= 0*6 =0 gan jau nav pareizi, bet man der ;)
| From: | nez |
Date: | April 16th, 2005 - 10:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
iedomājieties metamo kauliņu. nu, tur tie punktiņi, ne? vārdu sakot, dators ņem vērā tikai tos, kuriem punktiņš tieši vidū (1, 3, 5, vai ne?) un saskaita viņos punktus, izņemo tieši tos vidējos punktos (piem., ieskaita pieciniekam četrus punktus) | |