Par skolotāja nokaitināšanu |
Par skolotāja nokaitināšanu | 15. Maijs 2006 @ 22:35 |
---|
Poll #9949 Par matemātisku uzdevumu
Open to: All, results viewable to: AllPietiekami āķīgs, lai dāvinātu pēdējā zvanā savai klases audzinātājai (un izvestu viņu no rāmjiem, liekot viņai to izpildīt)? Priekš Jums tas ir
Runa iet par šo uzdevumu. |
īstais jautājums - kāpēc Tu to uzdevumu sauc par matemātisku? ;)
|
From: | annee |
Date: |
15. Maijs 2006 - 22:57 |
|
|
|
(Link) |
|
Kad es to sāku rakstīt, tad domāju, ka būs matemātisks. Bet tad aizrāvos. Un sanāca ļoti vispārīgs
un vēl - kas ir domāts ar "Kāds ir dzelzs plāksnes daudzums "? ;)
|
From: | annee |
Date: |
15. Maijs 2006 - 23:15 |
|
|
|
(Link) |
|
Daudzums molos. Aprēķina pēc formulas n=m/M
Ja teikuma beigās būtu punkti, ietu vieglāk.
|
From: | annee |
Date: |
15. Maijs 2006 - 22:58 |
|
|
|
(Link) |
|
He, he! :)
Darbietilpīgs gan tas uzdevums.
|
From: | annee |
Date: |
16. Maijs 2006 - 17:31 |
|
|
|
(Link) |
|
Sakombinēju 2 fizikas olimpiāžu uzdevumus, vienu no ķīmijas grāmatas un tad vēl šo to piedomāju.
Kaut kā taču vajag "atspēlēties".
|
From: | annee |
Date: |
16. Maijs 2006 - 19:37 |
|
|
|
(Link) |
|
Aha. Mūsu audzinātāja ir latviešu valodas skolotāja. Paskatītos kā viņa tur iekavas saliktu un to eseju rakstītu. Vienmēr mums jāraksta esejas par idiotiskiem tematiem.
Ideāls atspēlēšanās veids,lai parādītu zināšanas.Zini,par šito uzdevumu vien ir jāliek atzīme.Iespaidīgi!Cepuri nost:)
|
From: | annee |
Date: |
17. Maijs 2006 - 13:28 |
|
|
|
(Link) |
|
Tu arī tā mācētu, ja taisītos beigt devīto klasi. Kā jau teicu - sakombinēju tur citus uzdevumus. Skaitliskajā ziņā piedomāju tik to aritmētiskās progresijas daļu un tam ķīmijas uzdevumam pieliku klāt tās 5/7, lai sakristu ar doto lielumu nākamajā fizikas uzdevumā.
|
|
Top of Page |
Powered by Sviesta Ciba |