psychozabawa [entries|archive|friends|userinfo]
norkoz

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| zhzh RADIO ]

lūgšana [Mar. 3rd, 2011|01:18 pm]
par nepārtraukto Jēzus lūgšanu uzgāju Selindžeram, kur Zūijs mēģina atrunāt Freniju no ieciklēšanās uz šīs mantras skaitīšanu, kam inspirācijai ir izmantots anonīma 18.gs. autora darbs, kas angliski pazīstams kā "Pilgrima ceļš", bet oriģinālā saucas Откровенные рассказы странника дуxовному своему отцу.
lūk sākums grāmatai )
link5 comments|post comment

radio ēters nr.2 [Mar. 2nd, 2011|12:56 pm]
http://runaskalak.lv/arhivs/raidijums/apsedies-ieklausies-piedalies

Šajā reizē runāsim par "camp" estētiku, Umberto Eko "Neglītuma vēsturi", augsto un zemo kultūru, dzimuma maiņām un to lomu neviennozīmīgumu, tāpat, kibermanifests un glamūra ideoloģija
linkpost comment

radio par subkultūrām [Feb. 21st, 2011|02:33 pm]
http://runaskalak.lv/arhivs/raidijums/apsedies-ieklausies-piedalies
link6 comments|post comment

sirrealisms [Feb. 5th, 2011|02:51 pm]
SINIBA BES DARBA:
MUGURAS PUSĒ ABI DSIMUMI IR
BESDARBNIEKI.
MEHMI, AKLI UN KURLI,
PAT KLIBOT NEWAR US ABI PUSEM.
MAHZEES PASIHT PATS SEWI!
/Epitāfija pokrova kapos/
taalaak )
linkpost comment

briinumvalsts [Dec. 8th, 2010|12:00 pm]
Проебалтикa
linkpost comment

deviance [Dec. 7th, 2010|08:51 pm]
[mood | dirty]

http://www.polit.ru/lectures/2010/07/26/zaprety.html
linkpost comment

patriotism act [Nov. 16th, 2010|12:38 am]
ekur mans koments balchusa' kaa aimirst okupaaciju un beidzot saakt dziivot laimiigi

http://satori.lv/blogs/2616/Arnis_Balcus#6527

Nesavlaicīgi novērojumi kolektīvās atmiņas sakarā.

Sakarā ar Arņa Balčus aicinājumu „aizmirst okupāciju un sākt
dzīvot laimīgu dzīvi“
(http://satori.lv/blogs/2616/Arnis_Balcus/6527), manuprāt, ir kaut kas,
ko vajadzētu atcerēties aizmiršanas noliedzējiem komentāros un ārpus
tiem. Pīters Sloterdeiks savā "Ciniskā prāta kritikā" dod sekojošu
provinciālisma definīciju: tā ir vēlme "izpatikt jaunā saimnieka vēl
neartikulētām vēlmēm". Tāpēc ir personīgi sāpīgi novērot to
Verga morāli un tās interakcijas ar strauji viens otru nomaināmiem
"saimniekiem", kas teritorijā- Latvija.

Ar ko, pirms ekonomiskās krīzes vai Pasaules Bankas specifiski
latviskās hiperkorupcijas apzīmēšanai jaunizgudrotā termina "valsts
nozagšana" ieviešanas, Latvija jau bija bēdīgi slavena starptautiskā
mērogā? -Pareizi ar to, ka mēs, bērniņ, esam Arāju un Kalēju tauta.
Tas ir,- vēl pirms saimnieks Ādolfs bija palūdzis, ar dziesmu "šausim
žīdus Gaujmalā" netīrais darbiņš tika padarīts.

Ejam tālāk- saimnieku maiņa rotācijas kārtībā un skat- brālīgo
republiku saimē atkal esam pirmrindnieki- hiperviesmīlības rezultātā
no visām saulainās piebaltijas republikām mums izrādās vislielākais
"cittautiešu" skaits.

Un tagad no visjaunākās vēstures: jaunajam pasaules saimniekam
Džordžam Bušam junioram ierodoties dievzemītē, vēl pirms
artikulētām saimnieka vēlmēm, teritorija atkal tiek iztīrīta no
visādiem nevēlamiem: ubagiem, ielu muzikantiem un miera plakātiem; nu
sakiet vēl, vai tā nav kārtējā simboliskā "jūdu izšaušana"?

Tāpēc vēstures grābekļu atkārtošanās, iespējams, būtu tieši
tas, ko ir vērts atcerēties, lai reizi par visām reizēm šīs atceres
rezultātā pārtrauktu trulās bezgalības mūžīgo atgriešanos.

Savukārt, tas ka kolektīvā atmiņa ir tik dikti selektīva- t.i. vēlme
par vienīgajiem vēsturiskās netaisnības upuriem iztaisīties un tikai
sev mīļotajam nodarītos pāridarījumus mūžīgā piemiņā turēt,
bet no pāridarītājiem un viņu bērnu bērniem regulāru zemošanos
pieprasīt ir tipiska ļaunatminīgā resentimenta pazīme. Nīčes
novērojumā: kad bijušais vergs par saimnieku iztaisās, tad nav par
viņu nežēlīgāks saimnieks vēl pieredzēts. Būtu vērts, manuprāt,
no šīs upuru lomas un verga mentalitātes atbrīvoties, tas, šķiet, ir
arī Arņa Balčus draudzīgā aicinājuma saturs.
link3 comments|post comment

subkulturniks [Nov. 14th, 2010|02:58 pm]
uzcepu shitaas filmas http://www.youtube.com/watch?v=gCTACQt9j64 
bukletam shitaadu txt: 

Jaunatnes subkultūras, kas nokļuva akadēmiskās izpētes laukā 60-tajos pateicoties Birmingemas Laikmetīgās Kultūras Centra studijām par "pretošanās ar rituālu palīdzību" tēmu, ir jau iekļautas/kooptētas jaunajā zīmju ražošanas ekonomikā, kur pārdots tiek pats dumpis, jeb pretošanās ideja. Tās kalpo par autentiskuma un dabiskuma avotu jaunāko trendu un tendenču atpazīšanā, kas ir tik būtiska tā sauktajām kreatīvajām industrijām (mode, datorspēles,utt.). Līdz ar pāreju no metalurģijas uz semiurģiju industriālais kopija-objekts tiek aizstāts ar postmoderno kopiju-instrukciju, uzvedības modeļa algoritmu, kas ārišķīgi spektakulārās subkultūrās izpaužas, piemēram, kā globāli unificēts dresskods. 

Forda ieviestais konveijers mūsdienās darbojas vairs ne tikai rūpnīcās, bet arī patērētājsabiedrības locekļu galvās. Patreizējā attīstības posmā ir vērojama jauniešu subkultūru hibridizācija, kas asemblējot konstruē savu kolektīvo identitāti jau no popkultūras vēsturē iegājušiem vintage elementiem- drediem, military apaviem, apģērba. Tā ir MTV paaudze- „globālais tīnis“ (Naomi Kleinas termins), kas pat trešās pasaules valstīs ir galvenā audio-vizuālās un elektronikas produkcijas patērējošā vienība. 

Brīvības alkas un nonkonformisms jauniešu subkultūrās ir sociālekonomiskas blaknes tam starpstāvoklim, kurš pie jau apgūtām spējām runāt zīmju valodā nepiedāvā pienācīgus resursus statusa simbolu demonstratīvai patērēšanai, t.i. iespēju iekļauties meinstrīma sistēmā, kur tikai nauda runā. Šis defekts tiek padarīts par efektu būvējot subkopienas, kurās runās galvenokārt ķermenis- frizūra, drēbītes, tetovējumi un „it kā“ valdīs citi likumi/tikumi, kurās „savējie“ un kurās „sapratīs“.

 Dzīves stils, kas virza „krutuma ekonomiku“ (economy of cool) paredz dzīves estetizāciju, kura attīstās Umberto Eko „Neglītuma vēsturē“ aprakstītās camp estētikas virzienā. Tā ir attīstība, kurā atsvešinātības un ironijas nogurdinātie meklē autentiskumu kulta pārspīlējumā, stilu-bezgaumībā, uzvarētāju- lūzerī. Tāds ir hārdkore scēnas panku dresskods, kas pārņemts no amerikāņu koledžu holivudas jauniešu filmām, kur figurē nūģa (nerd) tēls: brilles masīvos rāmjos, mammas pirktā vestīte ar rombiņiem, utt. Tāds pat pārspīlējums ir folkloristu ansamblis pastalās uz barokāli apzeltītās „Māmuļas“ skatuves- pilnīgs camp, kas ļoti atgādina youtube’s hitu- Krievijas dalībai olimpiādē par godu veidotos klipus ar čukču, burjatu, kalmiku u.c. nacionālos kostīmos uz vargāniem un bubniem izpildīto Fredija Merkūrija gabalu „We are the champions“. Tā ir tā true emocija (kas citu starpā glorificēta emo-subkultūrā), kuras pārspīlējumu un tāpēc kulta statusā liekamu krutumu tikai „savējie“ sapratīs. 

Tai pat laikā, interese par subkultūrām iet kopsolī ar laika garu (Zeitgeist), kurš līdz ar augstā/zemā nošķīrumu sabiedrības modernizācijā, t.i. visu autoritāšu un centralizēti hierarhisko struktūru decentrāciju globālās sādžas (Global village) apstākļos veicina jauno cilšu (neotribes) sociālo traibalizāciju un urbānās folkloras atdzimšanu. Šādu interesi virza postapokaliptiskas gaidas, kas cerē uz, izstumtai, bet tāpēc izredzētai, tautai/ciltij iespējamu visjaunākā evaņģēlija atklāšanos, kas kļūs par prieces nevis komercializētās preces vēsti.
linkpost comment

rzhu-nemogu [Nov. 13th, 2010|08:40 pm]
[mood | cheerful]

luuk aizzliegtie kirilicas domeenu vaardi:


абортмахер.рф
анал.рф
анус.рф
армячок.рф
архамудия.рф
архипиздрит.рф
афедрон.рф
ахунехо.рф
аху-хунехо-хо.рф
барать.рф
бараться.рф
бардач.рф
бднуть.рф
бдун.рф
бдыкать.рф
бдюх.рф
бедка.рф
безжопая.рф
безмудый.рф
безпиздёжа.рф
беспиздая.рф
бессекельная.рф
бздение.рф
бздеть.рф
бздех.рф
бздея.рф
бздительность.рф
бикса.рф

pilns saraksts te: http://healthyshit.ru/abortmaher.htm?ref=nf
linkpost comment

iista dziive [Nov. 12th, 2010|09:27 pm]
KOMBAINJURY via KRUMS:
http://www.youtube.com/watch?v=NdTMa1r_RR4&feature=related
linkpost comment

new age, muzon un visi, visi, visi [Nov. 11th, 2010|09:45 pm]
http://topos.ru/article/2037
link1 comment|post comment

filozofija [Mar. 7th, 2010|01:52 pm]
F (vismaz kaada dalja)=intriga/suspenss sintaksee
link1 comment|post comment

[Dec. 13th, 2009|09:46 pm]
super! taadaa fragilaa un feminaa punk estetikaa kino "A,B,C Manhattan" by Amir Naderi tiko pa LTV7
taapat kaa cita iraanja "Kirshu garshaa" paarsteidz tik sveshaadaa, bet eiropeiskai tik tuvaa rezignaacija
linkpost comment

kulturvesture pie mi3ch ieksh zhzh [Aug. 12th, 2009|04:09 pm]
тревожное ожидание
как моисей - нового завета
как праведник - того света
как Айсидора Дункан - кабриолета
как эссерка каплан - пистолета
как штирлиц - из цюриха пакета
как чарльз - на бритни спирс билета
как чаплин - звука и цвета
как гагарин - миллионного букета
linkpost comment

under spice [Jun. 18th, 2009|11:15 pm]
[mood | high]
[music |radio baltkom]

ja konservatīvā ideja ir "filosofija obshchego djela" Fjodorova (upd.kas inspirēja Platonovu rakstīt romānus- ne tikai remontēt drezīnes un meliorēt kolhozus), tad evolucioniski anti-kristīgā ir nevis augšāmcelt Tēvus pārvarot nāves slieksni, bet pāriet nākamā liimenī aiz sugu/ģinšu nevis paaudžu robežām- radīt aiz sevis pārcilvēku/kiborgu/mašīnu rasi kā mūsu atvasi/bērnu, kas seko rindā aiz mikrobiem, augiem, dzīvniekiem, invalīdiem/tehnoloģiju protezētiem dzīvniekiem
link4 comments|post comment

klus paarstripots [Mar. 23rd, 2009|06:33 pm]
Klusēšana. Valoda tā vai citādi neaprobežojas ar to, ka lietām tiek piekārtotas zīmes. Valoda sākas ar izvēli runāt vai nerunāt. Izvēle starp klusēšanu un zīmi ir agrāka par izvēli starp zīmi un zīmi. Vārds var būt mazāk daiļrunīgs par klusēšanu, un tam pietrūkst nodrošinājuma ar pēdējo. Klusēšana ir nepieciešamais vārda fons. Cilvēka runas atšķirībā no putnu balsīm varēja arī nebūt. Putns nevar nedziedāt maijā. Cilvēks varēja arī neierunāties. Teksts ir noausts ar vārda dzīparu uz klusēšanas pamatnes.taalaak )
linkpost comment

Pogudin [Mar. 23rd, 2009|12:32 pm]
tv5 'bez cenzuras' 19.marts: krutaakaa tv intervija par krievisko deveesli
http://www.tvnet.lv/onlinetv/play.php?id=335017
linkpost comment

Wallersteins: kapitalismam- hana! [Mar. 20th, 2009|07:01 pm]
lekcija&intervija audio
http://www.zb-zeme.lv/blogs/48-politika/194-vallersteins
link2 comments|post comment

Merlo-Ponti [Mar. 20th, 2009|05:34 pm]
Merlo-Pontī gara acīm
Acs skata ne tikai „gara acīm", bet pirmām kārtām ķermeniski

Merlo - Pontī, M. Acs un gars. - Rīga: Laikmetīgās mākslas centrs, 2007
taalaak )
linkpost comment

bezizeja [Mar. 20th, 2009|03:23 pm]
izraadaas Londonas metro par vairaakiem % smazinaaja pashnaaviibu skaitu aizvietojot plaaxniites "Izejas nav" uz "Izeja blakus"
link4 comments|post comment

navigation
[ viewing | 180 entries back ]
[ go | earlier/later ]