|
[Jul. 10th, 2010|10:54 am] |
mani mulsina, lūk, kāda lieta. Es, piemēram, nu, saprotu tur veikalus ar pārpildītiem plauktiem, TV reklāmas, avīželes un brošūras ar izdevīgajiem produktu piedāvājumiem. bet kas tas tāds ir tā mode piedāvāt produktus, kurus izplata tikai viena firma un tos iegādāties arī nevar šā un tā, vajag, nu, tur ar konsultantiem konsultēties un tad līgumiņus slēgt un dabūt to mantiņu par diezgan lielu naudiņu (visādas pērļu vannas un masāžkrēsli un gultasveļas un cepamtrauki, putekļūcēji, gaisa mitrinātāji, logu tīrīšanas līdzekļi un kaķu kastes u.tml.). Tā ir kkāda jaunā (vai ne tik jauna_nemāku teikt) stratēģija vai kā - izņemt produktu laukā no vides, kurā to būtu iespējams salīdzināt ar citiem attiecīga tipa produktiem, tb. padarīt normēti pieejamu_atbrīvot no nekontrolējamas konkurences_, jo tādējādi par to no muļķa pircēja var izspiest lielāku naudiņu? Veids kā kapitālistiem noturēties zirgā šajos drūmajos un šaubīgajos laikos? |
|
|