Murkšķētava
 
10th-Feb-2012 11:50 pm
Labs i, uzrakstīs ar vienu lietu šovakar - nu kā tas nākas, ka visvairāk atdraugošanas gadījumu pēdējā laikā ir bijis ar privāti atsūtītu pamatojumu a la - nevaru lasīt, ka tev tik labi iet, traucē utt. Aktīvākais atdraugošanas periods bija ikurāt bija pēc Portugāles, apņemšanās mainīt visādas lietas, sākot ar domāšanas veidu, pārvākšanās, reportāžas sava vislaimīgākā agregātstāvokļa laikā par mērķa īstenošanu un vieglu dzīvošanu. Es saprastu vēl, ja aktīvi kāpelētu citiem pa varžacīm un bāztos virsū ar padomiem, bet nē, rakstu par savu pieredzi, pozitīvajām lietām, morāli nelasu. Aktīvākā piedraugošana savukārt bija lielo veselības nedienu laikā. Es vēl saprastu variantu - maz raksti, nav aktuālu tēmu, bet nē - "pārāk labi iet". Tas ir kā - cibā jāīd un jāžēlojas?
Comments 
11th-Feb-2012 01:04 am
kad īd un žēlojas, tad arī atdraugo un vēl skaidro, ka tas dēļ īdēšanas.
11th-Feb-2012 01:13 am
arī fakts īstenībā. bet tas moš, ja nestilīgi īd un/vai tēmas kaut kādas ne tādas ;P
11th-Feb-2012 01:14 am
ah, pareizi, viss tak jādara ar stilu!
11th-Feb-2012 01:15 am
nu bet - doooh! ;D
11th-Feb-2012 01:16 am
es laikam nestilīgi lasu, ka mani pēdējā laikā daudzi atdraugo :D
11th-Feb-2012 01:18 am
komōn, tu L A S I - tas tak per se ir pilnīgi garām! ;P
11th-Feb-2012 01:19 am
bļeģ!
ko lai dara?
11th-Feb-2012 01:21 am
nu kā, viss tak obvious - beidz lasīt! :D

(un beidzam piespamot zimbabves žurci, lai (arī) viņa - tfu tfu tfu - mūs neatdraugo)
11th-Feb-2012 01:22 am
un spamot arī nav stilīgi.. eh.
11th-Feb-2012 01:30 pm
bhhh :D Varbūt kāds atrakstīs privātu mesidžu "Man nepatīk, kā tu lasi" un žļerkts un gatavs:)
11th-Feb-2012 01:39 pm
ieva jau ir teikusi, ka es lasu jocīgas grāmatas, bet nez kāpēc vēl nav žļerkts un gatavs :)
11th-Feb-2012 01:48 pm
sk. zemāk [info]fleur komentu par lojalitāti
11th-Feb-2012 01:50 pm
awww! es tak saku, ka es tevi par vislabāko draudzeni gribu!
11th-Feb-2012 01:56 pm
pag, bet es tak jau teicu, ka tam nav nekādu šķēršļu. man pat šķiet, ka dīlu vismaz telefoniski arī nosīlojām (aiz-/noroņot darījumu - tā diez kāds jau ir šo pamanījies iztulkot?)
11th-Feb-2012 01:58 pm
jā, noroņojām. viss ir. tu esi, jā. bet tik tālu, ka man liekas, ka nemaz tevis nava.
11th-Feb-2012 01:06 am
aij tak, beidz. Tie nācēji un prom skrējēji ir tipiskie privātās dzīves, kas jauns un t.l lietu lasitāji, kuriem vajag drāmu un "netīro veļu".
11th-Feb-2012 01:09 am
bingo!
11th-Feb-2012 02:30 pm
he, jā, nebiju padomājusi no tādas puses.
11th-Feb-2012 01:10 am
ahahahahā :D sorrī, bet man bija tādas aizdomas radušās. nu, ne tas, ka baigi domātu, vai tevi kāds piedraugo un/vai atdraugo, bet drīzāk kaut kur perifērijā kā nedacepta apjausma par tendencēm cibā. jo jā, gausties ir ok, ar gaušanos visi bez problēmām var identificēties un daļā gadījumu pat sajusties labāk par sevi, savu dzīvi, savukārt cita labiešanu, šķiet, ego gremo daudz negribīgāk - pārāk daudz vietas pašpārmetumiem utt., manuprāt. un jā, pietiek ar pliktu faktu, nevajag nemaz neko īpaši degunā smērēt.

p.s. mani gan tu iedvesmo, lai gan ūdens un saule nav mana stihija nevienā acī.
11th-Feb-2012 02:19 pm
es ar tā īpaši nevaktēju, bet pēc personīga ziņojuma nevar nepamanīt faktu :D

Bet kur cilvēkiem tāda vēlme sevi salīdzināt un grauzt, nez? Katram tak savs ceļš un virzības ātrums, ko tur ņemties.
No otras puses, gan jau kādu laiku atpakaļ būtu līdzīgi izpildījusies, grauztu sevi, ka prieks.
12th-Feb-2012 06:28 am
pārāk daudz vietas pašpārmetumiem - jā. man šķiet, daļai cilvēku tādi ieraksti nāk kā pārmetums sejā pašiem sev, ka viņi arī gribētu kaut ko mainīt, bet nespēj, jo drosmes nepietiek, nav līdz tam izauguši, slimie patterni notur. negrib skaistu realitāti blakus, kas regulāri atgādinātu par pašu drosmes trūkumu un greizajiem patterniem :)
11th-Feb-2012 01:18 am
mani savulaik grūtā posma laikā arī bieži atfrendoja, ko sapratu un neņēmu ļaunā, jo no tekstiem nāca daudz tumsas, un ir pareizi izvēlēties uzsūkt citu cilvēku dzīvesprieku un alkas, ne otrādi, tādēļ tavu gadījumu īsti nesaprotu, pie tam tu tiešām nekādā veidā nemāci citus dzīvot, kas novērots atsevišķos indivīdos. katrā ziņā mani priecē, stiprina un iedvesmo tavi apraksti par punktu, uz kuru esi mērķtiecīgi gājusi un nonākusi, un nemaz nemēģini tos kā apgraizīt garumā vai plašumā!
11th-Feb-2012 02:23 pm
Njā, jokaini. No otras puses, bik bēdīgi, ja lasa tikai noteiktos periodos, pie dažiem cibiņiem baigi pierod un tad tā skumīgi, ka pazūd.

Hihi, es varētu pievienot katram postam diskleimeri ar norādi uz postiem, kur aprakstīts, cik briesmīgi neiet un dzīve sūkā :D
11th-Feb-2012 01:22 am
Ak, tāda pati tendence tak ir ar komentāriem, nekā jauna:))
Bet es jau esmu konservatīva - ja lasu, tad lasu gadiem, nevis katru dienu kādu izmetu vai piedraugoju pēc noskaņojuma:)
Un ļoti par tevi priecājos:)
11th-Feb-2012 11:43 am
Piekrītu. :)
11th-Feb-2012 01:32 pm
:))
11th-Feb-2012 03:06 am
lol, ja es tevi atdraugošu, tad par to, ka man skauž, cik tu labi un garšīgi un ko taisi ēst:P
11th-Feb-2012 01:33 pm
Privātu ziņu ar atsūtīsi?:DD
12th-Feb-2012 02:12 pm
labāk publisku skandālu :D
11th-Feb-2012 03:08 am
ienāca prātā - laimīga ciba ir kā seriāls, kas tikko beidzies. nekas "interesants" vairs nenotiek, nav kam sekot līdzi, pārdzīvot, mērķi piepildīti, nav vairs to mūžīgo cerību un gaidu uz labāko.
tā teikt - šitas ir sapakots, apsiets ar lentīti un nolikts plauktā. cilvēks pie vietas.
vai nelaimīgās cibas - ja seriāls pārāk ilgi vienveidīgi nelaimīgs, nav nekādas attīstības, tad uznāk dusmas, ka tas cilvēks nekā nevar izkārpīties no savas iestagnējušās pozīcijas, skatītāja cerības, kas nekad nepiepildās, nav jēgas pārdzīvot līdzi, jo labāk jau nekas nepaliks, nulle iedvesmas par pilnvērtīgāku dzīvi.

nez. jā, man arī reizēm ir grūti lasīt laimīgos ierakstus, jo tie man liek paraudzīties uz sevi - ko es esmu darījusi, lai kļūtu laimīga? kādas ir bijušas manas izvēles? vai tiešām es sekoju savai intuīcijai, vai tikai kaut kā atsmērējos, tipa, ir jau labi arī šitā? Tava ciba un pieredze ļoti iedvesmo, zinot, ka laimīgums nācis ar drosmīgām izvēlēm, tā rāda [man] īsto ceļu, kā es gribētu dzīvot, kā [man] vajadzētu dzīvot, lai sasniegtu apmierinājumu ar sevi un savu dzīvi, laimi, līdz ar to brīžos, kad es novirzos no šī intuīcijas un drosmes ceļa, Tava ciba ir kā spogulis, kas saules gaismu atstaro sāpīgi acīs.

aj, labi, varbūt pārāk atklāti :)
11th-Feb-2012 02:01 pm
Vispār par seriālu labs punkts, tā nudien varētu būt. Un vēl arī laikam var būt tā, ka sāc lasīt laikā, kad sakrīt kaut kādi pārdzīvojumi, dzīves periods, bet pēc tā beigām atklājas, ka pārējais īsti nesapas.

Bet tas jau forši, ja ir kāds ārējs stimuls, ja vien neuznāk salīdzināšanās kāre, visam savs laiks, ne?:))
12th-Feb-2012 06:31 am
jā.
11th-Feb-2012 03:15 am
Tas nav gadījumā tāpēc, ka cilvēkiem arī tā gribas- nu prom? Jo man, teiksim, sapnis par siltajām zemēm jau labu laiku ir... Iespējams, ka būs brīdis, kad lūgšu Tavu komentāru, kā un kas ir tur, kur Tu esi dzīvojusi vai dzīvo :)
11th-Feb-2012 02:02 pm
Varbūt tas ar, ej nu sazini:) Es tik nobrīnījos par tiem privātajiem mesidžiem.

Dod tik ziņu, kad vajag:) Tagad gan es neesmu PT, bet martā/aprīlī atkal būs silto zemju periods, vēl gan nezinu, kur tieši.
11th-Feb-2012 03:55 am
man skiet, ka man ari lidzigi...kad ne ar vienu nelecos, bet priecajos par dzivi, tad atdraugo un nekomente ari nemaz :) paaraak raama ir laime hihiii
11th-Feb-2012 02:03 pm
riktīgs bōrings:))
11th-Feb-2012 04:12 am
Man gan patīk. Nekomentēju - jo parasti jau varētu tikai tādus ahhhh, cik forši, ahhhh, super komentārus, bet patīk. Zinu, kam jautāšu padomu, ja kādreiz gribēšu pamēģināt sērfošanu :) Un vispār tak forši!
11th-Feb-2012 02:24 pm
Man ar liekas, ka forši:) Es jau būtu baigi priecīgs, ja vēl kāds ar to sportiņu ņemtos, tak viena kolosāla nodarbe.
11th-Feb-2012 08:36 am
Man liekas, ka tas ir tāpēc ka cilvēkiem neticas, ka kādam iet tik labi un domā, ka tu kko piedomā, nu lai labāk viss skan. Parasta skaudība. Man ar bija vairāk lasītāju tad, kad negāja. Tagad kā pilnīgi ar dzīvi apmierināts cilvēks, esmu lielākajai daļai palikusi neinteresanta un labi ka tā! :D
11th-Feb-2012 02:04 pm
es tā iedomājos tavus senākos ierakstus, jēziņ, kas cibā par aktivitāti bija, villošanās uz goda:) Nu jā, tas laikam ir tas iepriekš minētais seriāla variants.

Nu jā, es ar dodu priekšroku pašreizējai dzīvei ar mazāk cibiņiem, nekā iepriekšējam trakajam posmam:)
11th-Feb-2012 02:19 pm
Jū, bija traki laiki :D Tagad man ir palikusi saujiņa no to laiku cilvēkiem. Daži vēl it kā turas, bet neko nekomentē, kas liek domāt, ka viņi cer, ka varbūt es vēl "atdzīvošos" :D Un patiešām ir tā, ka cilvēkiem riebjas/gairlaicīgi lasīt, ka iet labi un viss ir pārāk saldi un rozā un kas tik nē - laimīgu taciņu uz kādu purvaināku vietu! :D
Laid lai iet un priecājies, ka nenāk atpakaļ :D
11th-Feb-2012 02:30 pm
Nu tu tagad tāda dikti silta un mierīga izklausies, tas baigi priecē:)
11th-Feb-2012 03:22 pm
Ja tu zinātu, cik man pašai viegli tagad. Un sīkums par to, ka vairs nav fanu pūļu :))
Man ļoti patīk tavi ieraksti. Ta tik turpini :)
11th-Feb-2012 08:48 am
lai viņi iet pa gaisu, ko tur daudz prātot :)
vienk raksti ka tev iet, prieks lasīt
11th-Feb-2012 02:24 pm
:))
11th-Feb-2012 09:16 am
Nu, nezinu, man gan patīk lasīt un patiešām priecājos par Tavu ņemšanos, reizēm gan drusku skauž, bet arī tas ir tikai tādā izteikti pozitīvā nozīmē, proti, aizdomājos, ka man mož ar kaut kā līdzīgi vajadzētu:))
11th-Feb-2012 02:05 pm
Man tev pastāstīt par sērfa dēļiem un hidrām? :D
11th-Feb-2012 03:52 pm
Dēļi un hidras mani ne ļoti aizrauj, teikšu godīgi, es vairāk par pašu principu tīksminos:))
11th-Feb-2012 10:07 am
Nu tak skaidrs, ka ir cilvēki, kuriem svarīgi redzēt, ka citiem iet sliktāk; tas jau tāds vispārcilvēcisks fenomens. Un tad, ja kaut kur citiem sanāk, tad viņi pāreslēdzas uz citām cibām, kur var saņemt savu dienišķo devu.

Mani savukārt ļoti iedvesmo tavs piemērs, es priecājos, ka sāku tevi lasīt agrāk un varēju izsekot līdzi.

Īstenībā(!), es padomāju, ja es lasītu tikai tagad un nezinātu iepriekšējo, mierīgi domātu — nu, kas tur tāds, cilvēks, kam dzīvē viss vienmēr bijis labi un kam nekad nav bijusi garoziņa, pilnīgs vājprāts būtu. :D

Tā tikai lieka ilustrācija mani p/t tēzei, ja tu apskaud kādus, kam viss vienmēr labi, tu visticamākais, ne sū par viņiem nezini.
11th-Feb-2012 02:15 pm
Vai arī tas, ko Barbalīna saka, ka vienkārši uzlādēšanās jautājums, atkarīgs no preferencēm?

:)) Mjā, no malas varbūt izklausās pēc kaitinoša pozitīvista vai vēl kā, bez konteksta diezgan jokains tēls varētu būt :D
11th-Feb-2012 10:17 am
ir tie, kuri uzlādējas no bēdām un bailēm. ir tie, kas no prieka, dzīves pilnspektrā, lidojumiem un kritumiem arī.
11th-Feb-2012 02:16 pm
jā, izklausās ticami
11th-Feb-2012 11:00 am
man šobrīd tieši pietrūkst pozitīvu ierakstu, tā kā raksti biežāk :)

vienu dienu izmetu no drauglistes visus, izņemot dzīvesbriedi, tāpēc, ka Ļaunumza klātbūtne cibā bija kļuvusi neizturama, pat pie "labo" cilvēku ierakstiem kāds trollis komentāros mūždien kaut ko iekakāja, bet paranoja iet mazumā un palēnām draugoju atpakaļ :)
11th-Feb-2012 02:17 pm
:)

Man ar reizēm tā šķiet, ka pārāk daudz visādu nepatīkamu lietu jālasu, tad cibu ignorēju, atdraugot visus liekas tehniski sarežģīti :D

Kā tev ar ausīm?
11th-Feb-2012 02:35 pm
ar ausīm sliktāk nav, varbūt pat ir mazliet labāk [šķiet, antibiotikas tomēr sāk iedarboties]. 5dien uz augiogrammu netiku, iešu 1dien. gan jau :) ir viens pluss - es vairs nedzirdu radio un visas tās šausmas, kas tur darās sakarā ar referendumu :)
11th-Feb-2012 02:37 pm
o, tas labi:). Man saaukstēšanās laikā arī aizgāja uz ausīm viss labums, baigi sabijos pēc dzirdes daļēja zuduma, bet, par laimi, pārgāja. Man bija tāda kā kalnu saulīte, bet bez UV starojuma, sildīju katru dienu seju, lai dobumi atnāk vaļā. Es gan nezinu, vai tas tev der.
11th-Feb-2012 03:11 pm
pats smiekligākāis, ka visi dobumi ir vaļā un lieliskā stāvoklī, kā rāda rentgens, tik tās vidusausis... sildīt diemžēl nedrīkst.
11th-Feb-2012 03:12 pm
ui, baigi traki. Veseļojies:)
11th-Feb-2012 11:09 am
Man vispiedūrīgākais liekas tas privāti atsūtītais pamatojums :) Mol, tāpat vien klusiņām nevar, vajag vēl speciāli bakstīt degunā "es ar tevi vairs smilškastē nespēlēšos".
Laimīgās cibas mēdz kļūt neinteresantas, bet par Tavējo to noteikti nevar teikt :)
11th-Feb-2012 02:16 pm
Ar lāpstiņu pa galvu :D
:))
11th-Feb-2012 11:26 am
Ariii mani peedeejaa laikaa vairaak atdraugojushi un tieshi tad, kad gaajis vislabaak. Bet tu man kaareiz esi vajadziiga sho pozitiivo ierakstu deelj, jo cibaa dazhkaart tik ljoti pietruukst kaut kaa pozitiiva. :)
11th-Feb-2012 02:29 pm
:))

klau, Vācija vēl padomā, t.i., Ķelne? Es te vēl ilgi būšu noteiktos periodos, būtu forši, ja tuvumā būtu kāds pazīstams, varētu iet kafijot vai ko citu darīt:)
11th-Feb-2012 07:39 pm
Jap, ir noteikti padomā! Es jau skatos darba piedāvājumus un pieteicos Peipālim Berlīnē, bet paralēli skatos piedāvājumus Ķelnē un Diseldorfā. Tikties viennozīmīgi būtu forši! Vispār es 2 nedēļas būšu Bonnā jūnijā/jūlijā, bet tu jau laikam kaut kur sērfosi :D
12th-Feb-2012 01:05 am
o, nu smalki:)
Es tā baigi uz priekšu neplānoju, tagad tuvākais brauciens laikam martā, kas būs pēc tam, nudien nezinu. Tā ka padod ziņu, ja esi kaut kur netālu:)
11th-Feb-2012 12:08 pm
Laimīgais pievelk laimīgo un otrādi ;)
11th-Feb-2012 02:25 pm
jā, varbūt arī tas:)
11th-Feb-2012 01:08 pm
Mainās taciņa, mainās pavadoņi, tas laikam ir normāli. Tiem, kas spirinās, bet nesaņemas, tiem kremt uzņēmīgie; uzņēmīgajiem kremt tie, kas nevar saņemties, utt utt — jebkura virziena maiņa nesīs līdzi apkārtesošo skaita un kvalitātes pārkārtošanos.

Bet atdraugošanas mesidža fenomens ir interesants, esi aiz ļoti ļoti jūtīga punkta aizskārusi tos cilvēkus tātad.
11th-Feb-2012 02:26 pm
tā ir, ja tā padomā, es droši vien senāk būtu vairāk piedraugojusi cilvēkus, ar kuriem kaut kādu nedienu dēļ identificējos, tagad tā vairs nav, mainās informatīvais lauks, ko izvēlos.

Nu jā, tas mani laikam visvairāk pārsteidz, tak ar pirkstu acī nevienam nebakstu, tā liekas.
11th-Feb-2012 01:52 pm
Nu, mani visvairāk atdraugoja tieši tad, kad man gāja ļoti slikti, un es īdēju un žēlojos ar atklātu pamatojumu, ka draudzēsimies tad, kad būsi zirgā. Tā kā - dari, ko darīdams, tāpat kādam nebūsi labs gana :/
11th-Feb-2012 02:28 pm
hmm, nu jā, neesam jau pieclatnieki, lai visiem patiktu :)
11th-Feb-2012 02:04 pm
man gan patīk zagt svešu dzīvesprieku.
un ta pievilkt sevi pie spoguļa aiz auss un teikt: "nu fui, penija, kā tu šitā, labāk paskaties kā zimbabve ņemās"...

un tad es murminādama: "jā, jā, vienmēr, vienmēr tā zimbabve..." palienu atpakaļ zem segas.
11th-Feb-2012 02:27 pm
he, tagad es varētu sevi vilkt pie spoguļa aiz auss, Penija Portugālē, bet Zimbabve sēž Vācijā un vēl tik skata biļetes:)
11th-Feb-2012 02:18 pm
es Tevi piedraugoju pavisam nesen, jo man Tavi ieraksti likās gaiši un dzīvi apliecinoši. tikai tagad palasīju iepriekšējo, visu cieņu!
11th-Feb-2012 10:43 pm
:)
11th-Feb-2012 03:20 pm
man tādas atdraugošanas vēlmes uznāk attiecībā uz tiem, kuriem īpaši labi sokas jomās, kurās man tanī brīdī galīgi neiet. Tikko pamestai grūti lasīt laimīgas iemīlēšanās stāstus vai esot galīgi bez naudas, lasīt, kā citi tērē uz nebēdu :) nav jau nekas personisks, bet tādi cibiņi mēdz konkrētos periodos vēl vairāk sašļukt par savām neveiksmēm.
11th-Feb-2012 10:39 pm
ā, nu tur varbūt cita pieeja, es, teiksim, mierīgi pārlaižu pāri pa diagonāli, ja ir kādi ieraksti, kas jūtīgā vietā trāpa. Bet varbūt vieglāk tiešām atdraugot, lai lieki nerēgojas:)
11th-Feb-2012 06:12 pm
Nu tu jau zini, kā man tavi pozitīvie ieraksti ir palīdzējuši : )

Offtopic - kad būsi LV, varēsi uz kādu pusstundu ieskriet ciemā? Gribu tevi ar kādu iepazīstināt : )
11th-Feb-2012 10:38 pm
:) Jū, es ar Kādu gribu satikt:)
11th-Feb-2012 10:25 pm
daudzi vienk barojas no negācijām, jūtas paši labāk utt utjp.
12th-Feb-2012 06:49 pm
OMG.
Nē, nopietni, kā var nelasīt tāpēc, ka pārāk labi?
Es esmu labu draudziņu izmetusi no frendiem tikai tāpēc, ka pārāk īd, un tā arī pateikusi - kamēr īdēs, nevis kko darīs, nebūsim draudziņi. Bet nelasīt tāpēc, ka pārāk labi... nu nez.
Varbūt tev arī nevajag šādus lasītājus :)
12th-Feb-2012 11:22 pm
Nelasīju daudzos komentārus, bet varu pateikt, ka personīgi man tik tiešām ir liels prieks par tevi. Es lasu un smaidu vienmēr. Reti komentēju, jo es jau tagad maz pie datora, akti jāzīmē uz palagiem, ne uz datorekrāna :D Tu jau pati piestrādāji, lai izveidotu tādu dzīvi kā tev tagad ir, no gaisa jau nekas nekas nenokrita. Un tas ir forši, ka dzīvo tā kā tev patīk.
13th-Feb-2012 11:07 am
uj, traki daudz Tev te komentāru pieviesies, tagad gan nelasīšu, tik teikšu to, ka man ir patiess prieks par Tevi un Tavu izaugsmi savas pasaules veidošanas labā. Atceros vēl tos laikus, kad cītīgi spirinājies pretī visiem "domāšanas veida" mainīšanas iemesliem, jēgai un saprātīgumam, un redzēt (i.e. lasīt) visas pārmaiņas šajā ziņā ir bijis patiešām tāds liels iekšējs prieks, jo savu dzīvi mēs tomēr veidojam paši, un neviens cits tur nav ne kripatiņu atbildīgs par tās iznākumu.
Lai izdodas vēl labāk! :)
14th-Feb-2012 12:20 pm
pizģec, biju palaidusi šito garām. es ļoti priecājos par tevi, ka tev iet labi un ka tev viss kārtībā. un man patīk, kā tu raksti - tā kā tu dzīvo -viegli. mani tas uzmundrina. ticēt.
26th-Mar-2012 08:19 pm
Jaa, pazistami :) Mana gadijuma pat tika izveidots bezmaz cibinu konsilijs, kas centas kolektivi "atgriezt mani uz pareiza celja" vai "izdzit iemaajojusho nelabo" :))
Bet man ir burviga teorija, ka tiem, kas sez uz divana un baidaas piecelt savu pecpusi, lai realizetu savus sapnus, ir gruti mierigi lasit un dzivot lidzi tiem, kas nenobistas un uzdrikstas. Rezultata kops 2009.taa gada man ir uz pusi nomainijies cibinju lasitaju/lasamo loks un visiem labi :)
Priekaa!
26th-Mar-2012 08:33 pm
Hihi, cibiņu konsīlijs - tas izklausās labi :D
Beigu beigās jau labi vien ir, ka nomainās loks:)
This page was loaded May 27th 2012, 4:35 pm GMT.