Vienaldziiba nogalina
lja lja lja
October 10th, 2006 
09:39 pm - viela pārdomām...
"tikai seedeet un peetiit.. sho peleeciigi saarto kasti.. nee, apgulties.. un griesti, kur itkaa lampai buutu jaabuut.. akustisma skanja ietver, ar bungu vienmuljo ritmu... tik neapniciigi... apkaart nekaa.. un te ar'.. graamatu kaudzes kas netiks lasiitas.. vadi.. sienas, ko apskauzhu.. logi tik biezhi neaizveertie... vaardi, kas nemaisaas, tomeer dzirdu.. pulss.. kur to visu likt... [?]"
This page was loaded Jun 22nd 2026, 3:03 pm GMT.