Vienaldziiba nogalina
lja lja lja
September 9th, 2005 
09:04 pm
seezhu patiikamaa dastorstundaa. taisam visaadas lazhas.. mosh toemer bija labaak guleet gultinjaa no riitiem nekaa celties uz shiim divaam stundaam ??? heh :DD apskatiiju veermaniisha bildes un noreecos katraa bildee bij pa paziistamajam :DD muahahahaha :DD vnk taadi skati :D zelta veerti!
pashi varat iechekot http://foto.inbox.lv/rsd3/skatuve/
This page was loaded Jun 22nd 2026, 7:03 pm GMT.