- Prakse
- 5.8.10 14:40
-
Jau labu laiku manu prātu nodarbina tā "piedāvājuma-patērētāja" sistēmas lieta. Kāpēc vēl jo projām visās malās tie, kas kaut ko "dod" skandina: "Mēs pārdodam / rādām / atskaņojam utt. to, ko patērētājs vēlas". EJIET DIR**! Es gandrīz neko no tā nevēlos un reti kurš cits arī to vēlas. Vispirms "patērētājam" tiek kaut kas pagrūsts zem deguna un tikai tad viņš sāk vēlēties, jo pirms tam viņa zināšanu bāzē nav informācijas, ka viņam kaut kas ir jāvēlas. Vienīgais, ko "patērētājs" vēlas ir patiesība. Pērku sūdu, jo redzu - re kur sūds. Vai arī pērku zelta gabalu, jo, redz, kur zelta gabals. Nevis pērku zelta gabalu, bet izrādās, ka tas sūds tikai nopūsts ar zelta krāsu, kuru reklamē sulojoša blondīne peldkostīmā. Pats labākais, ka visu šo balagānu pavada skaista atruna: "Šī ir vispārpieņemta pasaules prakse." Cik ilgi mēs vēl praktizēsim šo neefektīvo praksi? Vai tiešām tas 2012 jāgaida?
Vēl viena prakse, kura man nav saprotama ir LV mediju vispārpieņemtā prakse un tendence - ja medijā strādā kāds mūziķis vai pat vairāki, tad šis medijs tendenciozi skandina vai kā citādāk lobē šo mūziķu daiļradi. Un pat ne medijs kopumā, bet paši mūziķi sacer slavinošus rakstus par saviem gara darbiem, radio trallina savus super-hitus utt. Tieši cik izmisuši jūs esat? Pēdēja laikā pat nav jāmeklē, kas kur uzstāsies, jo zinot tikai vietu un tās īpašniekus/vadītājus, jau tā pat ir skaidrs, kādi cilvēki tur būs un kāds grupu komplekts tur būs.
Tāpēc, lūdzu, atteiksimies no šīs prakses un meklēsim paši, nevis gaidīsim, kad noliks priekšā jaunu "produktu".