pierasti ieraksti

20. Jūlijs 2003

16:54

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa esmu atpakaļ!!! Beidzot!! jeejeejeeee baigi labi :))) luvoju

17:37

pa nometnes laiku esmu nometusies apmēram pa 3 kg... Tā īstenībā arī jūtos.....

18:10

drīz sekos pastāsts kas tad īsti notika nometnē.. Bet vēl bikit paciešaties..

18:23

Skauti & Gaidas 43w@! Jeah ;)

18:45

mnjjā... R.A.P... Atgādina ziemu... Vienu cilvēku.. Sēdēšanu čatā un runāšanu līdz kādiem vieniem,diviem naktī..... Sniega vērošana ārā pa logu...... Bet nu jau vairs nau nozīmes....................................

19:24

pirmajā dienā mums likās viss debīli, jo bija tikai divas vienības, nevarēja sēdēt pie ugunskura, nevarēja pat sačukstēties teltī utt... Mēs ar [info]esty protams rēcām kā trakas un visādi ākstījāmies un Dana ar Jūliju arī. :DD Otrajā dienā iepatikās daudz maz, jo sadalīja pa kopiem un braucām ar laivām, mācijāmies ierindas mācību un bik tīrijām apkārtni.. Tad jau arī bij baigi labi :) naktis drausmīgi karstas, nevarējām gulēt normāli. laikam nākamajā dienā bij pārgājiens ja nemaldos. No Rīgas un Jelgavas tie cilvēki dēvēja sevi par Anarhistiem, bet nu tās divas meičas jau bij redzētas aizkrauklē. Vienai ir divās krāsās tjip mati viena puse melna otra balta un viņu sauca Anita un otra ar saplēstiem džinsiem un to sauca Elīna. Ahh un par to pārgājienu. Akk diess kā mēs mocījāmies ~40km nogājām. Un ar KĀJĀm... Psc. Tas bij vienkārši kaut kas.. Tad mēs nonācām līdz Tērvetes dabas parkam. Paceļam [info]esty vēl paspēja saplēst bikses un vislabākajā vietā :DD būs laikam bildes. Nu karoč bildes būs vienk lieliskas :DD gulējām zem klajas debess :) bij baigi forši skatīties zvaigznēs... :)) mmm. Nākamajā ritā cēlāmies un devāmies uz autobusa pieturu. Tur visi gulējām uz asfalta un visur citur... Piebrauca autiņš. Sakāpām visi iekšā. Aizbraucām līdz Jelgavai. Tad līdz "Lediņiem". Tā saucās mūsu nometne. Kad bijām nometnē bijām nežēlīgi laimīgi ka esam atgriezušies... Tālāk neaceros kas bij.. Un pēc tam bij ugunskurvakars. Tīri jautrs tikai stulbi, ka vajdzēja iet 23 gulēt.. Tajā naktī laikam bij disene. Jā. Bija. Artis, Dana, Elīna, Ļoņčiks, Atis aizgāja uz turieni, jo redz viņiem ir 16 gadi, bet Danai ar Elīnu nau īstenībā.. Nu vot,. Mēs ar gribējām iet bet mums neļāva... [info]esty jau varēja, bet viņa negribēja. Mēs nosākuma mūsu teltī gulējām četratā es, Raivis, Elīna(esty) un Jūlija. Tad Dana atnāca un sauca mūs uz turieni un [info]esty, Dana un Jūlija aizskrēja uz turieni, bet [info]estyu noķēra nakts apsargi. Un viņas abas aizgāja laikam, bet pēc tam komendats prasīja cik viņām gadu un teica lai iet gulēt. Tad Jūlija aizgāja uz sawu telti abas ar Danu un mēs trijatā palikām mūsu teltī. Līdz kādiem 4 negulējām. Pēc tam aizmigām. Es piecēlos un man bij drausmīgi auksti.. Šausmīgi. Es drebēju. Mēģināju sasildīties, bet neizdevās.. Aizmigu kaut kā. Un mūs astoņos pamodināja (kā jau katru rītu) Raivis aizgāja uz rīta rosmi, bet mēs ar [info]esty izdomājām, ka mums tādu nevajg. Palikām teltī un lasījām Skautu un Gaidu rokasgrāmatu. Tajā dienā arī bij paredzēts likt solījumu. Piecēlāmies , kaut ko iegremojām un devāmies uz nodarbībām. Nodarbības bij - laivas, medicīniskā palīdzība cietušajam un mezglu siešana. Beidzās nodarbības un mēs ēdām pusdienas un tad bij šķēršļu gājiens. Manā komandā visi kaut kādi losīši bij.. Nu karoč palikām 2.vietā. A [info]esty 3. Šķēršļu gājiena pēdējais posms bij pie karjerām. Tur viji peldējās un tjip kaut kas bij iespraudis zemē nazi. Visi taisījās iet prom un es tā ceļos un eju un jūtu ka kaut kam uzkāpju pastos nazis. Visi kāju pirksti asinīs. Psc. Sāpēja. Nu nekas. :) Palaimējās, jo varēju braukt atpakaļ uz nometni ar mašīnu. pa ceļam skatījos bildes. Tās bij no mangaļsalas nometnes. Ieraudzīju tur Kristoferu. Vienā bildē viņš izskatījām baigi smuki. Tjip viena sejas puses nokrāsota melna otra balta un uz baltās puses melna asara. :)) Skaisti.. Nu tad nonācu līdz nometnei un tur visi šausminājās par to nazi. Tad arī bij brīvais laiks. Diezgan ilgi un tad mēs gājām likt solījumu un nolikām arī. :) Tad atkal brīvais laiks bišķi. Bet man kā jaunajai gaidai vajdzēja nolaist karogu kopā ar Raivi. [info]esty baigi mūs tur safočēja. :DD tad aizgājām pastaigāt pa nometni. Tad arī drīz sākās ugunskurvakars. Visi baigi dziedājām un spēlējām visādas spēles. Ungunskurs bij vienkārši perfekti sataisīts. :) visi baig slavēja. :) Un tad pasludināja brīvo nakti un mēs četratā aizlaidāmies uz šūpolēm jau nu nē, bet Kristofers paprasīja atļauju un mums tjip atļāva. gulējām uz šūpolēm un runājām. Es, Elīna, Raivis un Kristofers. Pēc tam izdomājām iet pie viena tur galda un tur ar sēdējām. Atnāca cukuriņš. :D bik parēcām par viņu un tad mēs ieraudzījām ezi. Šie izdomāja iestiept viņu kādam teltī. Domājām Kristīnei, bet nē beigās izdomāja Atim. Atis - Skautu fanāts. :DD Nu vot tak. Kaut kur 4:30 aizgājām uz telti. Elīnai paprasīju vai viņa negrib gulēt kur citur. nu un viņa aizgāja pie Kristofera. :D No rīta esty sāka mūs modināt un man tas izveda. Gribējās vēl pagulēt un mēs arī vēl bik pagulējām.. Un tad arī cēlāmies un sākām krāmēt mantas, sliet nost teltis utt.. Ehz. Baigi bij žēl aizbraukt. :/ Nu nekas. :)) Satiksimies nākamgad lielajā nometnē ;DDDD

23:47

Ahhh... ibio man piebesija klepot. Tjip ienāku mājās jūtu nevaru paelpot normāli. Elpa krīt ciet. takā smaktu nost. pee es cee. Meklēju termpmetru lai izmērītu temp.. Nevaru atrast... =// Stulbais klepus. Help..... I need help..... /me paklepo... Akk.. Help... Un man drausmīgi gribas nometni atpakaļ. Tikai lai tur nebūtu nekāda Kristīne un katra nakts būtu brīvā nakts. Nu kaut vai tikai sēdēšana pie ugunskura, bet tik un tā. Un mūsu komendats riktīgi labi dzied. Un es gribu atkal dziedāt. Es gribu visas skaistās dziesmas, kuras mēs dziedājām vakar...... =// skumīgi, ka beigusies... Help.....