Happiness is a warm gun's Journal

[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends View]

Wednesday, November 19th, 2008

Time Event
    12:27a
    rīt
    Rīt es kaut ko pastāstīšu.Šodien esmu formā.Šodien sapnī es redzēšu visu par to ko dzied Lenons.

I once had a girl, or should I say, she once had me...
    She showed me her room, isn't it good, norwegian wood?

She asked me to stay and she told me to sit anywhere,
    So I looked around and I noticed there wasn't a chair.

I sat on a rug, drinking her wine, biting my time,
    We talked until two and then she said, "It's time for bed"

She told me she worked in the morning and started to laugh.
    I told her I didn't and crawled off to sleep in the bath

And when I awoke, I was alone, this bird had flown
    So I lit a fire, isn't it good, norwegian wood.

Current Music: The Beatles - Norwegian wood
    12:07p
    Valmiera - Rīga - Liepāja - Rīga
    Visa nedēļa kā piedzīvojums.

Valmiera

Bija ceturdiena.Ne gluži vakars ne gluži diena.Un te Kate,un te Anda.Anda spontāni vai arī ar nedomu saka ,lai braucu uz Valmieru.Pēc pusstundas pārdomām secinājums viens - jā ok,es braukšu ar vilcienu.Vilcieni man patīk.Nu neko,pie Valmieras megacentra tiek satikti cilvēki un burziņš var sākties.Ģitāras spēlēšana,sarunas,jautrība.Ik pa laikam kaut kādi cilvēki aiziet un viņu vietā atnāk jauni.Man liekas,ka kopējais skaits pat sasniedza 10.Rezultātā mēs ar Andu bijām pēdējie virtuvē,jo Kate jau gulēja.Nākamajā rītā jau Kates nebija,jo viņa jau bija pie Ineses.Nu neko jāiet pie Ineses.Inese forša tikai mazliet dīvaina.Rezultātā atstāti pāris vīna pudeles,garšīgā cidra un bitīt matos.Dace arī bija.Viņa jauka.Forša frieziere.Aizmigu uz tā dīvāna,kamēr Anda mani nepamodināja un nācās vien iet mājās.Rezultātā pilsētā pie Gaujas,tika pavadītas veselas trīs dienas.Tajā pašā sestdienā Pēteris vēl gribēja kaut kur iet,bet mans ballīšu motors bija manāmi nokausēts,ka es nolēmu atpūsties kaut vai pusdienu.

Rīga
    Svētdiena.Bija jāatdod Kaupo dāvana.Smīns.Tāds neliels jackass.Pulkstens jau desmit un mūs gaida Viktors uz stūra.2min gājiens līdz Dzirnavu ielas apartamentiem.Un pēc brīža Andža jau klāt.Mums vīnogu sula,Viktoram balzāms.Unikāla kombinācija.
    Došanās visiem kopā uz lidojošo suni.Viens alus un bārs jau taisās ciet.Nu neko izdzeram savējo alu turpat ārā.Andža aizskrien uz tramvaju,bet mēs uz Ļeningradu.Par laimi vaļā.Alus ,divas šaha partijas.Briti no mančesteras.Viens foršs.Sarunas par šo un to.Precēts un skaidrā.Uzsauc alu visiem trim.O,nu paldies.Un tūlīt pat šotu ar šnabi visiem trim.Smīns.Sarunas pie galda,ar divām meitenēm.Viens brits pazaudē jaku un viņi aiziet.Meitenes arī.Nu labi sēžam pie letes.Tad izskan "Aj nu labi ejam!".Nu vispār ejam gan.Jau rīts.Izejam ar visu alu un šotu.Un te pēkšņi skatos meitenes ar mums.Veselas trīs.Un no Liepājas.Nu ko ejam uz Dzirnavu ielu.Sešiem mazā istabā mums ir pa šauru un ar Angeliku izdomājam,ka brauksim uz Z-kalnu.Noķeram autobusu un braucam.Samainamies ar brillēm.Atbraucam un noliekam viņas slapjās kedas žāvēties.Guļam.Detaļās neieslīgsim.No rīta zvans."Vecīt braucam uz Liepāju vienos nevis trijos.Ok." Jautrā Angelika ar mums.

Turpinājums sekos.

Current Music: Pearl Jam - Crazy mary
    6:28p
    neverending story
    Cik jauka darba diena pēc divu nedēļu pārtraukuma.Nekas nav jādara.Tātad

Liepāja

12 no rīta un es saku Angelikai, kā būtu tā kā jāceļas uz ko seko seko atbilde "Nav problēmu!Man nav gaisa" un viņa izskrien uz balkona pusplika.Pa to laiku tur ir krusa.Labi,ka man ir stiklots balkons.She's crazy - es nodomāju.Pēteris atbrauc un mēs dodamies tālāk uz Iļģuciemu un Imantu,bet kad jālej benzīns es saprotu,ka visu naudu es taču atstāju pidžamas kabatā.Stupid me.Draugi gan labprāt piekrīt aizspiest un mēs varam doties tālāk.Pa ceļam veikals ,kas deva pamatīgu enerģijas lādiņu.Khe khe.Tālāk gan ceļš,līkumots,Skrundā mūs pārsteidz ziema.Tālāk bezmazvai negaiss un Liepāja.Aizvedam viņu līdz mājām un mums ir 5 stundas ko darīt.Fonteins,burgers,pastaiga gar kuģi,bildēšanās,rožu dārzs,Liepājas šaurās ieliņas,Fonteins,alus,atkal pastaigas,mana uzvara biljardā un beigu beigās koncerts.Teikšu vienu,labākais koncerts kurā es esmu bijis.Post hc nav mans stils,bet es nolēmu ,ka motors mani nepievils un devos mošot.Visu konci gandrīz.Viens stage diving.Yīhā,puspliks,slapjš,no galvas līdz kājām.Un atslodze.Satiku Edi,kurš vienmēr ir pālī,Agri,Rūtu utt.Baigais blieziens.Hostelis,kurā mēs palikām bija lēts un foršs.Un brauciens atpakaļ,aukstums,sega,miegs,mājas.Forši.

Rīga (LV90)

Plāns bija aiziet uz salūtu,atdot Pēterim naudu un doties mājās.Sākumā brauciens uz centru.Autobuss pilns jau z-kalnā.Jūties kā siļķe mucā.Skriešana uz krastmalu.Pūlis.Salūts.Mēģinājumi kādu satikt.Lidojošais suns.Alus.Depo,dejas.My sharona -kā pēdējā pirms ielekt pēdējā autobusā.Siltums un tie stulbie zvani naktī.

Eh cik viss tas bija forši.Gribu vēl!