llaimisk's journal

> jaunākie ieraksti
> kalendārs
> draugi
> par sevi

Tuesday, November 25th, 2008
23:03
bmw_03

Auto marka var daudz pateikt par tās īpašnieku, pa to liecina Vācijā savākta statistika. Volkswagen,
Skoda, Suzuki un Daihatsu, retāk par citiem auto iekļūst dažāda veida ceļu satiksmes negadījumos. Objektīvi šos datus pēta un analizē apdrošināšanas kompānijas, lai varētu noteikt katra auto riska pakāpi, protams, tiek vērtēts auto vadītāja stāžs, pārkāpumi utt. Vislielākie avāriju izraisītāji Vācijā ir Mercedes-Benz, Nissan un Chrysler. Tātad attiecīgās kategorijas auto apdrošināšana kļūst dargāka. Noteikts, ka garlaicīgi un konservatīvie banku darbinieki izvēlas Mercedes-Benz. Toties jautrākas dabas un dzīvespriecīgi cilvēki Vācija izvēlas braukt ar Volkswagen. Toties skaisti un eleganti cilvēki brauc ar Porshe, Mini un Audi. Pie tam tas attiecas, kā uz sievietēm tā uz vīriešiem. Par to ir vienbalsīgi pārliecināti autobraucēji un kājām gājēji. Porsche vadītāji vēl tiek skaitīti par uzpūtīgiem un nekaunīgiem. Pirmā vietā nekaunībā Vācijā ir BMW auto vadītāji. Vis vecākie satiksmes dalībnieki parasti brauc ar... SPIED ŠEIT UN LASI TĀLĀK PAR STATISTIKAS DATIEM

(ir ko piebilst)

Thursday, November 6th, 2008
11:23 - Atkal cietumā
470x
Franču aktieris Samijs Naserī, kas ir filmas "Taxi" zvaigzne, dabūja kārtējo cietumsodu. Šoreiz uz pusgadu par sievietes policistes notriekšanu ar auto Parīzē ,starp citu, bez tiesībām, kuras jau bija atņemtas iepriekš. Papildus jāsamaksā sods 7500 eiro apmērā. Incidents notika 14.oktobrī, jāpiemin , ka policiste ir guvusi ļoti vieglus miesas bojājumus. Jāpiemin slavenā aktiera iepriekšējie sodi , 10 mēnešiem cietumsoda par uzbrukumu modes dizainerim, kas notika 2005. gadā, kur tika sodīts par to, ka asa strīda rezultātā metis pelnu trauku vīrietim sejā. Vēl Nasers sodīts par braukšanu reibumā, ātruma pārkāpšanu un kaušanos, kā arī ar..... Lasi tālāk par viņa izdarībām.....

(ir ko piebilst)

Thursday, October 23rd, 2008
11:38 - Microsoft labo kļūdas Vista programmatūrā
Microsoft ir paziņojis, ka četru nedēļu laikā tiks izlaista atjauninājumu beta versija Service Pack 2 (SP2) lai varētu uzlabot Windows Vista. Dotā pakotne ir domāta tikai profesionālajiem testētajiem un brīvā piekļuvē pagaidām nenonāks. Service Pack 2 izlabos daudzās kļūdas, kas ir sakrājušās Windows Vista jau no iznākšanas brīža, kā arī.... lasi tālāk http://kllproject.lv/2008/10/23/microsoft-glabj-windows-vista-izlaizot-sp2-beta-versiju/

(ir ko piebilst)

Wednesday, October 22nd, 2008
23:15 - Yahoo atlaiž savus strādājošos.
Amerikāņu lielāka interneta kompānija Yahoo paziņojusi par 10% darbinieku atlaišanu. Iemesli tie paši, kas ietekmē visu pasauli finansu krīze. Kompānijas peļņa nemitīgi samazinās trešajā kvartālā tā samazinājās par 64% , kā tajā pašā perioda 2007.gadā . Yahoo vadība apgalvo , ka izjūt nemitīgu spiedienu no Microsoft puses sakara ar peļņas kritumu meklētāja portālā . Yahoo galva Džeri Jangs teica, ka atlaižot darbiniekus ir cerības izķepuroties no pagrimuma, kas sagaida kompāniju.
Neskatoties uz visu Micosoft vēlējās nopirkt Yahoo par 47.5 miljardi dolāru, Yahoo atteicās. LASI VISU,» http://kllproject.lv/2008/10/22/yahoo-atlaiz-savus-stradajosos/

(ir ko piebilst)

Sunday, October 19th, 2008
11:52
Daudzi, kas ir sasnieguši zināmu vecumu ir interesējušies par populāro erotisko žurnālu playboy. Žurnāls ir augstas raudzes un modeles, kā arī fotogrāfi ir ar vārdu.
Ieskatīsimies mazliet, žurnāla aizkulisēs un paskatīsimies, kā top playboy šedevri. LASI VISU,http://kllproject.lv/2008/10/18/ka-tas-notiek-playboy-uznemsanas-studija-foto18/

(ir ko piebilst)

Thursday, October 16th, 2008
23:17
Iznāk Britnijas Spirsas jaunais video klips no albūma Circus, kas iznāks 2.decembrī ASV. Klipa dziesmas nosaukums Womanizer , kurā Britnija iejūtas dažādās lomās, oficiante, šoferis , mājsaimniece. Britnija nebūtu sevis cienīga, ja klipā nebūtu kadri, kur Britnija ir pilnīgi kaila. Skaties video.
http://kllproject.lv/2008/10/15/atkal-britnija-spirsa-jaunakais-klips-video/

(ir ko piebilst)

Wednesday, September 24th, 2008
17:53
Beidzot, varu ziņot par «Apple IPhone» izstrādājuma sliktajām pusēm, jo par labo ir piedziedāts visur , bet par to, ka nopērkot šo mantiņu var rūgti nožēlot jau neraksta.
Runāšu vairāk par tehnisko pusi. Cik viņš nelaimīgajam īpašniekam, kā subsidētais telefons no Bites , LMT, Tele, vai kāda cita Latvijā mēnesī maksās nezinu, bet laimīgs nejutīsies.
Atceries, ka licenzētam, pārdošanai Latvijā iPhone 3G ir fīča , ka programmas, ko ‘apple’ uzskatīs par sliktām Tu neuzstādīsi. Saprotamāk tikai pirktās un ‘apple’ veikalos.
Nu tad tehniskās problēmas:
1. Ļoti mazs baterijas darbības laiks ( lādēsi katru nakti, ja intensīvi ar viņu strādā uz pilnu klapi , pietiks trīs stundām un baterija tukša )
2. Nevar nosūtīt datus uz datoru caur Bluetooth, jāstaipa līdzi USB vads, vai jāsūta caur e-mail.
3. Nav pilns Outlook nodrošinājums. (sinhronizējas tikai kalendārs un kontakti, bet piezīmes un uzdevumus nē)
4. Nav tik pierastais Copy/Paste
5. Ļoti slikta 2.meg.pikseļu kamera, ja nav tad neliek vispār.
6. Nav ielādes menedžeris ( nevari sekot līdzi cik esi ielādējis trafika, lai zinātu cik simtus jāmaksā )
7. Nevar ar balss palīdzību zvanīt, vai palaist kādu programmu.
8. Nav otras kameras, lai organizētu video konfirenci.
9. Ja jau skārien jūtīgs ekrāns, kāpēc nav teksta atpazīšanas programmas( ievada ar irbuli)
10. Lai ielādētu savu mp3 failu tu patērēsi veselu mūžibu lai sinhronizētu iTunes.
11. Nav iespējams pārsūtīt multi mēdiju failus ( no ballītes foto citam draugam neaizsūtīsi )
12. Ļoti slikti ar GPS. Nav normālas programmas , ar CoPilot, TomTom, Navman Route66 pat nevar salīzināt, jo dati tiek ņemti no Google Maps un es uzskatu , ka tā nav navigācija, bet apsmiekls .
13. Neteiktu , ka viņa izmēri ir optimāli.
Metis pie zemes neesmu , bet liekas ja kritīs beigts būs.
Zemē nomesta nauda.

(ir ko piebilst)

Monday, September 22nd, 2008
17:09 - Jā, bildes par neandertalisu meiteni
Skaties http://papucis.wordpress.com/izveidots-precizs-neandertalietes-sievietes-izskats-balstoties-uz-skeleta-un-dns-foto-rekonstrukcija-vai-homo-sapiens-nedraud-tads-pats-liktenis/

(ir ko piebilst)

17:07 - Neandertālieši
Rodas jautājums vai, homo sapiens, kas ir pārtraucis bioloģisko attīstību, negaida neandertāliešu liktenis, nesen tika izveidots precīzs neandertālietes sievietes izskats balstoties uz skeleta un DNS (foto rekonstrukcija)
Pirms 40 000 gadu cilvēku cilti pārstāvēja divi bioloģiskie veidi — Homo neandertalensis un Homo sapiens. Viņiem nepiemita būtiskas atšķirības, lai gan, pētot DNS, ir skaidrs, ka viņiem nevarēja būt kopīgu pēcnācēju. Neandertāliešiem bija cita galvaskausa uzbūve, taču viņiem bija izveidojušies primitīvi sociālie institūti, un viņi pilnībā pārvaldīja roku darbu. Pēdējās neandertālieša atliekas atrastas Pireneju kalnos, un to vecums ir 29 000 gadu. Viņa fiziskie rādītāji ir gana iespaidīgi: augums aptuveni 180 cm, svars aptuveni 100 kg. Ir grūti pārbaudāma informācija, ka daži neandertāliešu īpatņi Eiropas kalnos mitinājušies līdz pat 17. gadsimtam. Daudzi vērtētāji viņu saista arī mistisko sniega cilvēka veidolu. Divi veidi vairāk vai mazāk miermīlīgi dzīvoja viens otram līdzās, taču tad pēkšņi notika tas, ko zinātnieki vēl līdz šim nav spējuši izskaidrot — neandertālieši gluži bez pēdām pazuda no Zemes virsmas, atstājot savus saprāta brāļus lepnā vientulībā. Precīza skaidrojuma nav. Ja jau tik viegli, faktiski bez vērā ņemamas pretestības no planētas pazudis viens cilvēku veids, tad nav izslēdzams, ka kaut ko līdzīgu kādreiz var sagaidīt arī otrs, izdzīvojušais Homo sapiens. Turklāt bioloģiskajā aspektā mūsdienu saprātīgais cilvēks jau sasniedzis augstāko punktu, proti — gluži tāpat, kā savulaik to bija sasniedzis neandertālietis…Neandertālieša smadzeņu apjoms bija lielāks nekā viņa priekštecim heidelbergas cilvēkam, gan vistuvākajam radiniekam Homo sapiens. Acīmredzot runas mākslas jautājumā neandertālieti pievīla neattīstītā smadzeņu pieres daļa. Kapēc viņi izmira ? Vai viņus fiziski iznīcinājuši konkurenti. Kāpēc gan ne? Visu veidu senie cilvēki taču bija kanibāli. Acīmredzot tikai katastrofu un sinerģētikas teorijas spēj izskaidrot, kādā veidā pašorganizējoša sistēma, kas atrodas drošības robežas tuvumā, spēj pārvērsties nenoturīgā sistēmā, ko var ietekmēt pat šķietami visnenozīmīgākā iedarbība. Evolucionārais liktenis ļaundaris izkārtojis tā, ka neandertālietis bija nonācis savas vēsturiskās attīstības virsotnē. Tieši tāpat, starp citu, kā tas savulaik bijis arī ar dinozauriem. Neliels triecieniņš, ( ledus laikmets, kam nespēja piemēroties neandertālietis ) un sistēma zaudē spēju veikt informatīvo apmaiņu ar apkārtējo vidi, tādējādi strauji un nenovēršami degradējas. Homo sapiens, kas arī jau ir pārtraucis bioloģisko attīstību, pagaidām patvēries citā, paša radītā evolūcijā, proti — sociālajā evolūcijā, kuras iespējas šobrīd ne tuvu nav izsmeltas. Cik ilgi, un vai tas jau nav mūsu rases noriets, jo apskatot attēlus par reālo neandertālietes sievietes izskatu pārņem doma, vai līdzīgi daba neizspēlēs ar mums ļauno joku.

(ir ko piebilst)

Sunday, September 21st, 2008
15:45
Labdien,
Nu, kas TĀ par oficiālu uzrunu ? Ir ir iemesls. Pirmo dienu Cibā, pirmie ieraksti . Nu un tā nedroši kā mani šeit...
Kā sacīt jāsaka, pieņemiet savā CIBĀ !!!

(ir ko piebilst)

15:34
Beidzot, varu ziņot par «Apple IPhone» izstrādājuma sliktajām pusēm, jo par labo ir piedziedāts visur , bet par to, ka nopērkot šo mantiņu var rūgti nožēlot jau neraksta.
Runāšu vairāk par tehnisko pusi. Cik viņš nelaimīgajam īpašniekam, kā subsidētais telefons no Bites , LMT, Tele, vai kāda cita Latvijā mēnesī maksās nezinu, bet laimīgs nejutīsies.
Atceries, ka licenzētam, pārdošanai Latvijā iPhone 3G ir fīča , ka programmas, ko ‘apple’ uzskatīs par sliktām Tu neuzstādīsi. Saprotamāk tikai pirktās un ‘apple’ veikalos.
Nu tad tehniskās problēmas:
1. Ļoti mazs baterijas darbības laiks ( lādēsi katru nakti, ja intensīvi ar viņu strādā uz pilnu klapi , pietiks trīs stundām un baterija tukša )
2. Nevar nosūtīt datus uz datoru caur Bluetooth, jāstaipa līdzi USB vads, vai jāsūta caur e-mail.
3. Nav pilns Outlook nodrošinājums. (sinhronizējas tikai kalendārs un kontakti, bet piezīmes un uzdevumus nē)
4. Nav tik pierastais Copy/Paste
5. Ļoti slikta 2.meg.pikseļu kamera, ja nav tad neliek vispār.
6. Nav ielādes menedžeris ( nevari sekot līdzi cik esi ielādējis trafika, lai zinātu cik simtus jāmaksā )
7. Nevar ar balss palīdzību zvanīt, vai palaist kādu programmu.
8. Nav otras kameras, lai organizētu video konfirenci.
9. Ja jau skārien jūtīgs ekrāns, kāpēc nav teksta atpazīšanas programmas( ievada ar irbuli)
10. Lai ielādētu savu mp3 failu tu patērēsi veselu mūžibu lai sinhronizētu iTunes.
11. Nav iespējams pārsūtīt multi mēdiju failus ( no ballītes foto citam draugam neaizsūtīsi )
12. Ļoti slikti ar GPS. Nav normālas programmas , ar CoPilot, TomTom, Navman Route66 pat nevar salīzināt, jo dati tiek ņemti no Google Maps un es uzskatu , ka tā nav navigācija, bet apsmiekls .
13. Neteiktu , ka viņa izmēri ir optimāli.
Metis pie zemes neesmu , bet liekas ja kritīs beigts būs.
Zemē nomesta nauda.

(ir ko piebilst)

15:31
Autoinspektori kukuļos saņemot ap 400 latu dienā, vai Latvijā tāpat ?
Labu rakstu ,delfos, ielicis Raimonds Zandovskis, bet lasot par krievu autoinspektoriem neviļus rodas pārdomas vai tik pie mums nav tāda pati situācija, jo zinot no pieredzes, (jā, jā esmu ar ātrumu grēkojis) fakts, ka sen jau piecīši sevi ir izsmēluši, maigi izsakoties velk jau uz 20.Ls. Parast ” peļņā „ iziet tumsiņā , kad ar prožektoriem nebrīdina. Nostājas tūlīt aiz zīmes, kur beidzas pilsēta (krūmiņos) un vaktē tos, kas uz pilnīgi tukšas šosejas nenobrauc tos 50 metrus līdz pilsētas beigu zīmes palielina ātrumu ātrāk. Man liekas nu ļoti līdzīgas shēma, kā Krievijā:
Krievijā katrs autoinspektors kukuļos no autovadītājiem vidēji saņem 20 tūkstoš rubļu (ap 400 latu), un tas ir nevis mēnesī, bet vienā dienā! Šādu faktu Pēterburgas laikrakstam „Moi rajon” atklājis kāds autoinspekcijas darbinieks, kurš vēlējies palikt anonīms. Tiesa, ne visu šo nelegāli iegūto naudu autoinspektors var paturēt sev: 20–25 procenti no kukuļos gūtās naudas autoinspektors atdod savam tiešajam priekšniekam, vēl aptuveni 10% tiek izdalīti dežurantam, vārtu sargam un citiem zemāka ranga autoinspekcijas darbiniekiem. Rezultātā autoinspektors sev var paturēt pārpalikušos aptuveni 250–300 latus dienā.
Tāpat laikraksta anonīmais avots norāda, ka autoinspektoram jābūt labās attiecībās ar priekšniecību un jānes tai pēc iespējas vairāk daļu nelegāli gūtās naudas, ko korumpētajā vidē sauc par 'otkatku'. „Ja nodrošini labu 'otkatku', iegūsi norīkojumus uz ienesīgām vietām, piemēram, aiz ceļazīmes „Apdzīt aizliegts”. Savukārt, ja nogrēkosies, saņemsi norīkojumu uzraudzīt satiksmi pie prokuratūras ēkas,” laikrakstam stāsta anonīmais avots.
Par to, kādu procentuālo daļu no kukuļiem priekšnieks atdod vēl augstāka ranga priekšniekam un cik tālu stiepjas šī korupcijas ķēdīte, nav zināms. „Šo informāciju nezina pat viņu sievas,” laikrakstam „Moi rajon” skaidro anonīmais autoinspektors.
Interesanti būtu uzzināt, kā šī sistēma „sakārtota” Latvijas Ceļu policijā.
Nu ko ,Jūs domājat ???

(ir ko piebilst)

15:01
Vai, Harley Davidson, un citus augstā plaukta močus var salīdzināt ar mersi? Nīče teicis: tas nav ne labi, ne slikti, tā vienkārši ir.
Savā būtībā Harley Davidson ir liela un stipra gulta, tas nav nekāds dīvāns. Ciets, smags, grūti vadāms. Braukšana ar moci – tas nav nekāds komforts. Lietus, dubļi… Totiess kaistā vasaras dienā uzkāpt uz mocīša un cauri sastrēgumiem aizbraukt uz kādu mītiņu, kā tagad ir moderni teikt, un parunāt ar kolēģiem par svarīgām lietām – jā, nav problēmu.
Forši visiem sanākt kopā kādā festivālā, atvest pārveidotos motociklus, izrādīt citiem un saņemt kaut kādu vērtējumu. Nav nemaz tik svarīgi rokeris, baikeris, vai vienkārši moča fans.
http://papucis.wordpress.com/harley-davidson-un-citu-augsta-plaukta-mocu-norvegijas-saietsfoto/

(ir ko piebilst)



> uz augšu
Sviesta Ciba