atkal mazliet niekojos.. @ 10:52
kaarteejie muljkjiigie testinji. bet nu vot ja.. uztaisiiju es arii vienu taadu..
http://www.quizyourfriends.com/your
ja nu sanaak laiks pameegjini izurbties shitam cauri.. :P
ir doma
mees tiksimies zem varaviiksnes... |
|
|
atkal mazliet niekojos.. @ 10:52
ir doma | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Powered by Sviesta Ciba |
mees tiksimies zem varaviiksnes... |
|