dedziigais POSTmodernisms - Post a comment [entries|archive|friends|userinfo]
kmataj_genf

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

* * * Mar. 1st, 2011|02:33 am

kmataj_genf
man nenormāli besī ārā visi tie reklāmu saukļi un logotipu veidi, kuros tiek radīti jauni vārdi, apvienojot vai vienkāršojot(debilizējot) jau esošus. piemēram, 'SNO monster' (tas ir domāts "snow"), vai 'Qualitea' - quality un tea apvienojums. kāds sakars? tas tak ir nenormāli stulbi! vai tad cilvēks ierauga jocīgu prikolu uz iepakojuma un uzreiz pērk to produktu? hvz. redzu tikai to, ka webs un veikali mudž no šitādiem sūdiem.
tāpat kā tas bio- un eko- trends. visi jau tagad ir pieradināti, ka daba un viss dabiskais ir tirgojams produkts. ir jau arī plastmasas iepirkumu soma ar uzlīmi EKO. jē, forši!
un vēl tas bulšits, ka jābūvē mājas un jārada apģērbi no atkritumiem, tjip recycling. pilnīgs BS!! tie atkritumi ir toksiski, tā nav bio-eko domāšana, tā ir pašnāvība. PIRMKĀRT TOS ATKRITUMUS NEVAJAG RAŽOT, TAD NEBŪS JĀCEĻ NO TIEM MĀJAS! bet tas jau ir stilīgi. viss, ko rāda youtube ir stilīgi. nu, tjipa andergraunda jūzeru kanālos. it kā tāds andergraunds būtu iespējams google kontrolētajā saziņas tīklā. bet to, ka tas viss ir feiks, sapratīs tikai pēc pāris gadiem. un tad jau būs cita stulba mode, kas novērsīs skatu no īstenības.

P.S. mazi bērni jau tagad mācās runāt reklāmas valodā.
P.P.S. atgādināšu, ka TV un eiropas projekti ir sūds, ja nu gadījumā kāds sāk zaudēt modrību.
link Read Comments

Reply:
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message: