sociālā ģeometrija

Posted by [info]po on 2016.02.13 at 16:25
Laika ziņas: not tagworthy
Mani neinteresē cilvēki, kurus interesē Porziņģis.

Vajag modeli!

Posted by [info]digna in [info]vajag on 2016.02.13 at 12:42
Stila konsultanta mācību programmas noslēdzošajam darbam nepieciešama modele-kliente.

Uzdevumā tiks piemeklēts figūras un krāsu tipam atbilstošākais un neatbilstošākais apģērbu komplekts (no klientes drēbēm, nepieciešamības gadījumā papildinot ar savām vai vēl kādām), meikaps un matu sakārtojums.
Pats lielais notikums ar ģērbšanos, krāsošanos un fotografēšanos notiks ceturtdien, 18. februārī, plkst. 18.00, Ģertrūdes ielā. Līdz tam nepieciešams tikties vienu-divas reizes, lai piemeklētu visu vajadzīgo.

Kā saka mana draudzene, kura ir nākusi par modeli uz citiem līdzīgiem uzdevumiem - ļoti vērtīgs pasākums, pēc kura nav žēl daudz ko izmest un var uzzināt par savu izskatu daudz ko labu. Komplimenti garantēti.

NB! Auguma parametri (nobīdes no standartiem, šabloniem un etaloniem ļoti velkomētas), vecums, matu, acu, ādas krāsa utt. absolūti nav svarīgi.

Posted by [info]nistagms on 2016.02.13 at 03:01
"We don't want you. We want what's inside your head."

Posted by [info]nistagms on 2016.02.13 at 02:56
Saucējs: Cobra Killer & Kapajkos - Helicopter 666
Tags: ,


autors nezināms

Posted by [info]imago_dei on 2016.02.13 at 00:52
oh jeez - laukā ārdās lapsas

p.s. aijājoša lūšu šūpuļdziesma

lynx

Posted by [info]methodrone on 2016.02.12 at 21:01
shovakar ar maasinju ljurbaajam baara un praats skrien ar 100 kilometriem stundaa, es gribu lai notiek visa pasaule. riit no riita es modiishos un praats buus kaa neomuliigs atkusnis un kaa arii gliemis.

Posted by [info]khosmos on 2016.02.12 at 21:21
Laika ziņas: pārmaiņu vēji
Tags: , , , , ,
šodien atcerējos, kā vēl pirms kārtējā uzņēmuma mēroga skandāla ar mentiem vadītāja mūsu savstarpējā small talk čatiņā nesaprotamu iemeslu dēļ sāka skaitīt pantus no Bībeles. neatminos, ko precīzi, bet runa bija par plēsoņām un aitām. pēcāk atklāju, ka šī arī atdraugojusi mani feisgļukā. kāds varētu būt iemesls? viņai nepatika manas fočenes? racionāli izvērtējot situāciju, nonācu pie secinājuma, ka man jau sen vajadzēja atdraugot viņu pašu, ja reiz sūta uzaicinājumus paspēlēt Konfekšu Šķaidīšanas Sāgu. ah, prioritātes?
btw, meklēju jaunu darbu. steidzami!

Posted by [info]narrenschiff on 2016.02.12 at 21:43
Ļoti laba igauņu dok.filma, tikko rādīja LTV7 - http://youtu.be/D8Ocuy6LsDw

kopsavilkuma tulkojums no LAT uz ENG šajā weekendā

Posted by [info]hmmm in [info]darbs on 2016.02.12 at 20:40
Nepieciešams iztulkot dažas 10-15 lpp sadaļas no latviešu uz angļu valodu zinātniskā darba kopsavilkumam (tēma saistībā ar menedžmentu/mārketingu) pa šo weekendu uz pirmdienas dienas vidu. Līdz ar to būtu vēlama pieredze ar zinātniska rakstura tekstiem, menedžmenta/mārketinga terminoloģiju un teikumu formām. Saturs nav superadvancēts, bet nav arī ikdienas sarunvaloda.
Vai kādam/kādai būtu laiks / interese? Lūdzu norādīt kontaktinfo komentāros.

Literāro parodiju festivāls "Reģionālā prese - vakar, šodien, rīt"

Posted by [info]apolineers on 2016.02.12 at 17:21
Gan man, gan jūzerim [info]svens ilgu laiku sirdis un prātus priecē reģionālā prese. Lasot un pārspriežot redaktoru slejas tādos laikrakstos kā „Druva”, „Talsu vēstis”, „Liesma”, „Kurzemes vārds” un vairākos citos, nolēmām, ka arī mūsos lauztin laužas ārā nacionālkonservatīvas publicistikas dīgsti un tiem arī ļāvāmies. Darba gaitā sajutām, ka rakstības stils vairāk piestāv sievietei (lielāko daļu reģionālās periodikas redaktoru slejas arī raksta sievietes), tad nu pielāgojām sev jaunas identitātes. Kā nākamos izmēģināt spēkus šai stilizācijas/parodiju spēlē aicinām piedalīties jūzerus userinfosimamura un [info]fjokla. Ir aicināti arī brīvprātīgie. Novērtēsim katru pienesumu. Par paveikto ziņojiet komentāros. Paldies! 

Ā, un vai varat uzminēt, kura dāma ir Svens un kura - jūsu padevīgais kalps? 





Kas ir konflikts?

Posted by [info]po on 2016.02.12 at 17:00
Laika ziņas: idiotiem vara, gudrajiem - zapara
Tags: , ,
Cilvēki ir dažādi. Tieši tāpēc viedokļa komunisms ("demokrātija") nevar darboties.

Croydon: Buttercream Dreams

Posted by [info]217 on 2016.02.12 at 13:47
Saucējs: David Bowie - Life on Mars?
Vakar ar tramvaju aizvilkos līdz Kroidonai iečekot pusdienās vienu raw/vegānkafejnīcu/bāru, ko nesen atvēris viens lesbiešu pāris. Bija garšīgi (nedaudz gan nokavēju galvenos "sāļos" ēdienus, lielākā daļa no tiem jau bija izpirkti), un forši, ka dienvidos šaipus Temzai arī kkas tāds pastāv.





Metāla skulptūras

Posted by [info]nymph in [info]pajautaa on 2016.02.12 at 14:43
Tags:
Meklēju kādu mākslinieku/entuziastu Latvijā, kas veido metāla skulptūras recycled stilā no vecu mašīnu detaļām vai tamlīdzīgi - noderēs jebkāda informācija!

Debesis apmācas

Posted by [info]po on 2016.02.12 at 13:32
Laika ziņas: Piecelties, nāve nāk.
Tags: , , , ,
Aisbergs aug
Iezīmējot šā gada mērķus, I. Ķuzis uzteic valdības pagājušā gada lēmumu atzīt iekšējo un ārējo drošību par Valsts prioritāti, 2016. gadā Valsts policijas darbības nodrošināšanai piešķirot papildus finansējumu 19 004 996 eiro apmērā. Jāatzīmē, ka pēdējo reizi Valsts drošība par prioritāti bijusi izvirzīta vien 1994. gadā. Nepieciešamība veltīt drošībai papildus līdzekļus sevišķi aktualizējusies pēdējā laikā, kad Eiropā pieaudzis terorisma draudu līmenis un notiek gatavošanās bēgļu uzņemšanai.


Saeimas priekšsēdētāja Ināra Mūrniece novēl Māra Kučinska valdībai panākt jūtamu labumu sabiedrībai un palielināt uzticību valstij
I.Mūrniece atzinīgi novērtēja vakar Briselē NATO dalībvalstu aizsardzības ministru sanāksmē pieņemto lēmumu par papildspēku izvietošanu alianses austrumu flangā, tai skaitā Baltijas valstīs. Tāpat viņa norādīja, ka jāstiprina Latvijas ekonomiskā drošība un jāveicina uzticamu ārvalstu investīciju piesaiste.


Cilvēktiesību komisija uzklausīs tiesībsarga amata kandidātus
Tiesībsargam ir būtiska loma mūsu sabiedrībā, rūpējoties par cilvēktiesību aizsardzību un diskriminācijas novēršanu. Tāpat tiesībsargam jādara viss iespējamais, lai sekmētu valsts varas tiesisku, lietderīgu un labas pārvaldības principam atbilstošu īstenošanu.


Karoče, gudbai hjumenitī, welkam wōr. :(

Grēkāžus grēciniekiem

Posted by [info]po on 2016.02.12 at 13:15
Tags: , , , , ,
Nu, un ko jūs, pilsoņi, domājat par Anša paraugprāvu?

in medias res

Posted by [info]narrenschiff on 2016.02.12 at 12:23
Reizēm, kad skatos cilvēku instagramus, man gribas nošauties. Nebeidzamas, neskaitāmas virknes ar augstas izšķirtspējas bildēm, visās paradīzēs krāsās, kur noknipsēti visi iespējamie produkti, preces, nebeidzami visu krāsu un konsistenču ēdieni. Līdzīgu neprāta sajūtu mēdzu just hipermārketos, it īpaši vēlu vakarā, kad maz cilvēku, tad parādās šo veikalu monstrālums. Instagrama neprātu skaidroju tā, ka kādreiz bija dzīvesstila žurnāli ar savām ārkārtīgi estetizētajām bildēm, kurās smaidīgi cilvēki sēž gaišos interjeros, ar savu dzīvesstilu, lietām, precēm, utt, bet tas bija potēts no augšas, tagad katrs (protams, balstoties uz šiem šabloniem) var veidot savu neatkarīgu dzīvesstila žurnālu, realitātes šovu, utt. Medium is the message.

Totāla pornogrāfija un fetišs.

Really

Posted by [info]po on 2016.02.12 at 11:46
Tags: , , , ,


When you love a human
you tell it that it's really human
When you love a human you tell it that you are one
Cuz it needs somebody to tell it
it ain't gonna last forever
So tell me have you ever really -
really really ever loved a human?


Posted by [info]morloku_karalis on 2016.02.12 at 10:07
bet tā vispār viss tāds priecīgs par gravitācijas viļņiem. kaut kā priecīgāks nekā savulaik par Higsa bozonu, nez kādēļ.

antitūristi, barbariskās zināšanas

Posted by [info]narrenschiff on 2016.02.12 at 10:11
Ko rietumi savukārt var mācīties no Islāma valsts? - pārdomāt savas attiecības ar lietām, iegūt brīvāku attieksmi pret lietām, vērojot teatralizētos pieminekļu un 'vērtību' graušanas spektākļus. ISIS ļoti labi zin, kādu šoku un sašutumu tas izsauc rietumniekos, un tieši tāpēc speciāli ik pa laikam organizē šīs izrādes. Sašutumu rietumniekos tas izsauc droši vien divu iemeslu dēļ a) tūrisma; b) zināšanu zuduma dēļ.

Ja pirmais, tad, protams, elkdievība - aizbraukt uz kaut kādu nosacīti eksotisku tālu vietu, pie kuras tevi pieved ar busu, lai tu grupiņā ar citiem nobildētos pie drupām, ātri izskrietu cauri un brauktu tālāk uz nākošajām drupām vai uz pludmali strēbt kokteili. Šeit islāmistiem jāsaka paldies - malači, tā tiem rietumniekiem vajag, lai apdomājas nedaudz.

Ar otru aspektu citādāk - zaudējot kādu "pieminekli", "kultūras v ē r t ī b u" (kapitālistu žargons) mēs zaudējam izpētes iespējas, zaudējam zināšanas par reģionu, vēsturi, kultūru, civilizāciju, utt (metafiziskā līmenī zaudējam simbolisko saiti ar cilvēces pagātni, vairojot tādu kā kolektīvo amnēziju). Taču te jājautā - zināšanas k a m? Kam šīs zināšanas? Varētu teikt, ka zināšanas ir pašvērtība, tās nevajag pamatot caur kaut ko ārēju, pragmatisku, pielietojamu un utilitāru. Taču vēl var teikt, ka zināšanas derētu eksistenciālām pārdomām, kaut kādām patiesībām par esamību un laiku, zudušo un nākamo (atkal simboliskā/metafiziskā plakne). Taču viens zināšanu aspekts ir ļoti līdzīgs jau ar masu tūrismu saistītajai elkdievībai - mums šīs zināšanas vajag bezmēŗkīgi kataloģizēt, likt plauktiņos, nogrūst kaut kur, skatīties uz šīm zināšanām un drupām kā uz ēnu teātri, pierakstīt, aprakstīt, nofotogrāfēt, ieskenēt, visu izrakt, pārrakt, analizēt un tad, sarijoties zināšanas, tās noglabāt papīros, grāmatās un tad skriet tālāk. Cik daudz ir šādu tukšu zinātnieku, kuriem nodarbošanās ar zināšanu vākšanu ir kaut kas līdzīgs krūzīšu kolekcionēšanai vai vienkārša spektākļa skatīšanai (zināšanu estetizācija, zināšanas kā uzmanības novērsējs)! Tāpēc nāk kalifāta kaujinieks un uzsper drupas gaisā, lai mēs neaizrautos ar nevajadzīgu, no satura iztukšotu zināšanu un faktu vākšanu, lai mēs savas domas vērstu uz kaut ko būtiskāku. Parastais lumpenis arī jautā - kam šīs zināšanas, nu nafig, mūsējie šajā ziņā nestāv sevišķi tālu no Islāma valsts kaujiniekiem. Tas ir akmens zinātnes un zināšanu vācēju dārzā - parādīt, ka šīs zināšanas ir būtiskas, eksistenciālas, saistošas, saikni iedibinošas, pasauli atverošas un piepildošas, individuāli un kolektīvi nozīmīgas (ne obligāti utilitāri-pragmatiskas-pielietojamas, ko parasti prasa lumpenis), proti, nodarboties ar zinātni, zināšanām kā ar kaislību, tas arī piešķir tuksnesī stāvošajām drupām jēgu, nevis vienkāršu iztukšota elka faktu vāceles (extraction point) statusu. Zināšanas nav resursi, zināšanas nav tirgus lietas, nedz zināšanām jābūt elkam, ko akli pielūgt pašu par sevi, aizmaldoties abstrakcijās. Ja tu šādi abstrahējies no būtiskā, nāk terorists un uzspridzina tavu elku, nospļaujoties par visām konvencijām, tūrisma industrijas sarūgtinājumu, utt. Ar lietām nedrīkst apaugt, nedrīkst sevi determinēt caur lietām. Jā, drupas, pieminekļi veido kaut kādu saikni laikā un ieraksta mūs plašākā perspektīvā, liek reflektēt, mācīties, domāt melanholiskas domas par pagājušo, apbrīnot pagājušo un mācīties no tā. Taču vienlaikus ir jāsaglabā brīva, atraisīta attieksme pret lietām. Jā, reizēm to iemāca spridzekļi.

Šajā ziņā vahabītisms (par sašutumu rietumiem) ir kruts - cīnoties pret elku, apaugšanu ar nebūtisko, vahabītisma rezultātā jūs neredzēsiet Mekā tikpat neko 'vecu', jeb pieminekļa statusā (ko gan nevar teikt par Kaabu, tīra elkdievība). Ik pa laikam kaut ko nojauc, lai cilvēki nepieķeras. Kaut ko līdzīgu redzam sintoismā - ik pa laikam viņi nojauc tempļus, lai vietā uzceltu precīzas kopijas, tā ir daļa no šķīstīšanās, jeb vietas attīrīšanās procesa. Latvijas teritorija šajā ziņā ir ģeniāls vanitas skolotājs. Kad stāvi uz kāda pilskalna, piemēram, Tērvetē, Mežotnē, zinot, ka tas kādreiz ir bijis liels centrs, pilsēta, visa rosība, notikumi, tirdzniecība, cilvēku satiksme, ķēniņi, lietas, ēkas, krāšņumi, kari, nocietinājumu vaļņu izbūve, bet tagad - nekā, tik ar zāli apaudzis kalns un apkārt meži, kur kādreiz bija lauki, ceļi un senpilsēta. Pareizo attieksmi pret vēsturi un lietām ieguvu vienā lielā Sēlijas pilskalnā, kas, pēc visa spriežot, kādreiz ir bijis baigais centrs, stāvot augšā šķiet, ka aiz meža redzi Lietuvu, un tiešām, robeža ir netālu, tu iedomājies visas celtnes, lielo ceļu, kas kādreiz garām vedis uz lietuviešu zemēm, rosību, kustību, cilvēkus ar mitekļiem, lietām, iecerēm, domām, organizēšanos, bet tagad - nekā, pilnīgi nomaļa vieta, līdz kurai vēl ilgi jāčāpo kājām, laužot ceļu cauri brikšņiem, tikai daba, klusums, atmiņas un nopūtas, un kalns, pie kalna - kultakmens, kādreizējās cilvēku un viņu nu jau apklusušo dievu klātbūtnes pēdas. Arheoloģija ir pazemības (pareizās perspektīvas) skola.

šodien esmu kurds

Posted by [info]narrenschiff on 2016.02.12 at 07:58
Saucējs: Melechesh - Outsiders
Austrumos redzam divas, trīs skaidras sejas. Islāma valsts ir patreizējās rietumu kārtības seja, spoguļattēls, slēptākie sapņi, cerības un piepildījums (kā arī efektīva kritika, daļa islāmistu vērstās kritikas pret rietumiem ir gluži pamatota (šeit esmu radikālāks nekā Žižeks, jo viņš ISIS nesaskata nekādu emancipējošo īpašību un uzskata, ka viņi vienkārši sevi definē caur rietumiem, kas ir zināma taisnība; šim pieskaršos pēc brīža), Islāma valsts ir rietumu Lielais Cits, tāds kā bezapzinātais, perversais dvīnis, attiecībā pret ko rietumi sevi definē (ja "viņi apdraud mūsu vērtības", tad kaut kādā ziņā viņi paši pārstāv šo vērtību phantom dvīņus, blaknes, apspiesto un izspiesto, neskaidro, noklusēto, etc, pure dialectics here, līdzīgi kā saprātam izspiežot neprātu un novietojot trako namos, institūcijas, medikalizācijā) likumsakarīgi, ka Islāma valsts tādā pašā veidā sevi definē attiecībā pret un caur rietumiem. Ja Islāma valsts visu noliek zem dievišķā likuma un dieva kareivju ekstrēmās vardarbības, kas regulē vissīkāko dzīves niansi (turklāt ir apsēsti ar seksualitāti, tikai caur 'non'), tad rietumiem šo visa likumu pārstāv tāds pats legālisms, diētas, cilvēktiesību kults, etc un visa galā mass surveillance, kas rietumos stājas dieva-soģa, visa uzrauga un sodītāja vietā (turklāt rietumi arī ir apsēsti ar seksualitāti, tikai caur 'oui'). 

Otru austrumos redzamo seju pamanām Sīrijas, Lībijas, Irākas, ai, vispār visam reģionam raksturīgajā "visu karā pret visiem", kas izcēlies nevis centralizētas pārvaldes trūkuma rezultātā (ar ko vienmēr biedē rietumu valstisti), bet gan jau esoša visu kara pret visiem dēļ (kapitālisms, resursi, konkurence, globalizācija (centralizācija), neskaitāmu ārēju frakciju/aģentu (Krievija, ASV, Francija, Irāna, Saūda Arābija, Turcija, Izraēla (par kuras iespējamu lomu šajā konfliktā tikpat kā neviens nerunā) savstarpējas konkurences un ieinteresētības rezultātā) + tieši Asada režīma (ASV un citu rietumnieku iecelta un ilgi pabalstīta), tātad centralizētā valsts aparāta dēļ. Visu karš pret visiem, kas inscenēts tuvajos austrumos, it sevišķi uz Sīrijas zemes, ir rietumu patreizējās kārtības dibinātājmīts (bailes, fobijas, kas pamato kārtību un sociopolitikoekonomoideoloģisko centralizāciju pēc diviem pasaules kariem, kuri arī izcēlās jau esoša visu kara pret visiem dēļ, nevis kā izņēmuma stāvoklis lietu kārtībā) un faktiskais noklusējuma internalizētais baiļu stāvoklis. Tagad šis defaultais simptoms ir ārējiskots, tēlots pasaules acu priekšā un valstisti, Bābeles (Bābele-Babilona-Roma (šodien Londona, Brisele, Ņūjorka, utt) padauzas piegulētāji, var klapēt rociņas. Vārdu sakot, mākslīgi radīta un pašreproducējošās cietumnieka dilemma ar sliktām un nepareizām izvēlēm, kas seko viena otrai. 

Trešā seja ir nosacīta alternatīva. Lūk, kurdu Rojava, tā jau ir kaut cik sakarīga valsts iekārta, ar vairākām iestrādnēm līdz kurām rietumiem vēl augt un augt, un mācīties. Rojava un Kurdistānas projekts vispār parāda vienu manā cibā vairākkārt pārstāvētu tēzi, ka šādas radikālas (un intelektuāli ilgi briedinātas) alternatīvas parādās vēsturiskā vakuuma un pārravuma punktos, kāds šobrīd ir stāvoklis Sīrijā, šie brīži ir tikai jāmāk izmantot, pavērtajā vēstures un kauzalitāšu (iepriekšnolemtības un atstrādātu norišu nereflektīvajā) plaisā satverot un līdz īstenotībai novedot iespējas, potencialitāti ievedot vēsturē, vēstures radīšanā. Ielikšu vairākas Rojavas nianses, kas piesaistīja uzmanību (turklāt ir kā komentārs nesenas diskusijas (2) nostājām): 

jēdzīgi )

Ārpus kata vēlos uzsvērt vienu ģeniālu ideju, kā viņi organizē policiju, un te rietumiem būtu daudz jāmācās: "The Rojavan government is working towards providing all citizens with Asayîş training. The ultimate hope is that once the vast majority of citizens have been trained, security can be maintained amongst the citizens and the Asayîş itself can be dissolved." 
Ķelnes variants kurdu Rojavā nebūtu iespējams, neviens nejautātu "kur ir atbildīgās institūcijas?" Turklāt visos detektīvu seriālos redzam, kā policisti un izmeklētāji dusmojas, ja paši pilsoņi-entuziasti ķeras pie izmeklēšanas. Realitātē jābūt tieši pretēji. Proti, te rietumniekiem vajag mācīties labāko, ko cilvēkiem var dot tāds veidojums kā "valsts" - iestrādāt sevī principus, kas eventuāli ved pie pašatcelšanās, autonomijas (nevis atkarības), brīvprātīgas pašorganizācijas un kopības. 

Tātad, ko citkārt paternālistiskie (šī pretīgā, condescending attieksme pret austrumiem, "mēs viņiem iemācīsim civilizāciju") un letarģijā iegrimušie rietumi var mācīties no austrumu kurdiem? - pašu lokālo kopienu iedzīvotāju policiju, policijas atcelšanu, reģionālismu, lokālismu, konfederālismu, uzsvaru uz kopienām, cita veida ekonomiku viņpus kapitālismam, savas dzimtenes mīlestību un pašaizliedzību cīņā ar sliktajiem, participatory un tiešo demokrātiju. 

Paldies, kurdi, jūs šo dienu padarījāt par labāku, cerību pilnāku dienu. Starp citu, Rojava viņu valodā ir "rietumi", kurdi ir lielāki rietumnieki par mums. Austrumi ir vajadzīgi pagurušajai un sev apnikušajai Eiropai, lai sapurinātos. 
</div>

Posted by [info]po on 2016.02.12 at 01:14
Tags: , ,
OK, pierunājāt. Droši vien aiziešu uz nākamo Bovija koncertu.

Baltā, ķepīgā maģija

Posted by [info]teiksma_ragana on 2016.02.12 at 00:48
Kad uz dažām stundām atgriezusies ziema, ir laiks naksnīgai pastaigai pa manu jauno pilsētu. Iemaldījos rajonā, kur vēl neesmu bijusi. Lai gan esmu staigājusies, tomēr ļoti daudz vēl kas jauns. Apmaldījos, atnācu atpakaļ pilnīgi ne tur, kur vajag, lai gan tika paņemts tikai viens nepareizs pagrieziens tieši jau pie pašas mājas. Tā apmaldīties ir jauki.
Man ļoti patīk sniegs, kas lielām pikām krīt uz mazām priedītēm zem laternām. Kad visa pasaule uz vienu nakti nomaina gadalaiku uz to, kam būtu jābūt 12. februārī, man ir patiess prieks. Izejot ārā liekas, ka beidzot viss ir pareizi, un šobrīd jau ziema ir vistīrākā maģija. Drīz tā būs vēl tikai mītiskam sapņulaikam piederoša parādība kā dzīve bez youtube.

Posted by [info]dasos in [info]vajag on 2016.02.11 at 23:18
vajag glancētus žurnālus ar lieliem krāsu laukumiem un daudz bildēm
neesmu gatava maksāt naudu (var mēģināt ko citu sarunāt)
tiks izmantoti pasaules mainīšanai

interested?
raksti uz: parachutist.angela pie gmail

16mm filmu vakars

Posted by [info]nistagms on 2016.02.11 at 22:21
Tags: , , , ,
vakar bija ļoti labs pasākums LMC par analogo filmu mākslu. sākumā Karels Dūings (austrālietis no Nīderlandes) projicēja analogās fotogrāfijas, kurās bija attēlota viņa dzīve mājā, ko viņš astoņdesmitajos noskvotoja Nīderlandē. tukšo cūku kūti viņš pārveidoja par kino laboratoriju. tika parādīts daudz kas interesants par pašu filmiņu, tās ķīmiskajām īpašībām, kā arī dažādi attēli, kas diezgan uzskatāmi parādīja, kas viņam patīk analogajā metodē labāk nekā digitālajā. man ļoti patika doma par to, ka digitālās kameras sensors visu laiku ir statisks, kamēr analogajai kamerai superjutīgā filma uzreiz reaģē uz gaismu un attēlo reālās krāsas, nevis tās uzkonstruē. viņš arī parādīja vienu īsu filmu, kurai pats dziedāja skaņu - trauksmainās sirēnas. interesanti tas, ka lielu daļu savas laboratorijas tehnikas viņš dabūja par brīvu - cilvēki jau 80to beigās svieda ārā, piemēram, ar super8 saistīto tehniku.

bija arī Vitas Jozens, kas ir no Lietuvas analogo kino veidotāju apvienības "Treelab", viņš parādīja garāku filmu, kas arī bija filmēta Lietuvā. viņi abi nepievērš īpašu uzmanību scenārijam un manipulē ar filmu, krāsām, ouverlejiem, nu tātad forma pāri saturam (kas man ļoti patīk). Vitasa stāstītais bija nedaudz ezotēriskāks, viņš daudz stāstīja par to, ka joprojām nav konkrētas definīcijas tam, kas ir 1) gaisma 2) laiks. viņš arī interesējas par fiziku, taisa elektroakustisku mūziku - būvē savu sintezatorus. vēl viņš daudz stāstīja par saviem aklajiem brālēniem, kuri perfekti atceras savu vēsturi, jo viņiem nav vizuālās informācijas kvantumu. stāstīja par to, kā viņš viņiem 'rāda' foto.

man ļoti patika tas, ar kādu entuziasmu viņi par to stāstīja un vispār tas, ka ir cilvēki, kas lieto analogās tehnoloģijas par spīti tam, ka kapitālistiem tās ir nerentablas (ko viņi arī mēģināja nedaudz apstrīdēt, piemēram, stāstot, kā pašam uzjaukt attīstītāju (kafija, C vitamīns, soda, nedaudz trauku mazgājamā līdzekļa, ūdens)) un par spīti tam, ka pasaule no tevis vēlas attēlus instagramā, nevis ilgstošu darbu pie salīdzinoši neliela fotogrāfiju skaita vai lēnu filmas montēšanu. man šī doma patika ar to, ka, ja trauksmi nevar novērst fiziski, to var samazināt mēģinot koncentrēties, un tam ir noderīgi lēni procesi, kuros iespējams visu pārdomāt un reflektēt, izbaudīt procesu tumšajā istabā. izcils piemērs (priekš manis) patērētāju kultūrai bija tas, ko Vitas pieminēja - daudzi bildē ar telefonu lielos apjomos, bet nezina neko par gaismu, kā arī nezina pilnīgi neko par procesu, kas vispār notiek - kā šī fotogrāfija rodas. to, manuprāt, varētu salīdzināt ar pilsētnieku, kurš visu pārtiku nopērk lielveikalā, un laukos nespētu atpazīt nevienu augošu dārzeni. tas viss mudināja uz vēlmi tam vairāk pievērsties un vispār sākt vairāk kontrolēt bezjēdzīgas aktivitātes pie datora, soctīklos, visu to izsvaidīto informācijas vākšanu, utt. sen nebiju bijis uz tik rosinošu lekciju.

ja kas, tad Piektdien, 12. 02. plkst. 19.00 kinoteātrī KinoBize tikšanās ar Vytautas Juozėnas (un filmas), Sestdien, 13.02. plkst. 19.00 kinoteātrī KinoBize Tikšanās ar Karel Doing (un filmas), tur gan ir parastā KinoBize ieejas maksa. LMC toties ir ļoti laba Ievas Balodes izstāde, kurā arī izmantotas analogās tehnoloģijas.

vikipēdijas diena

Posted by [info]narrenschiff on 2016.02.11 at 21:57
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stand-your-ground_law

Tik stilīgs likums.

Posted by [info]artis on 2016.02.11 at 20:46
hahaha

"Okay guy. I'm in big law. I made 160k + bonus the first year too.
Here's what you need to avoid at all costs: the golden handcuffs. Get the shittiest apartment you can find as close to your office as possible; use public transportation; buy your dress clothes on sale from Jos. A. Banks; live like a miser.
Pay off your debt entirely in less than 6 months, and live off 30k or less per year. Stay at the job at least 2 years because anything else looks bad. After your second bonus, gtfo. You'll have 200k in the bank and you can go do something fulfilling and not have to worry about money.
Big Law is a shitty shitty life. Every day I want to fucking die. If I wasn't up to my ears in debt, I would quit this very second. My firm is Top 20; my practice group is number 1. Prestige in big law means nothing but that you're surrounded by the most insufferable 1-dimensional-work-a-holic-strivers and silver-spoon-people-who-know-people-types. Laughably, my first ranks highly for quality of life.
Save your money because you'll want to leave. It will be hard if you've just bought a house and car."

Posted by [info]narrenschiff on 2016.02.11 at 21:12
http://www.nature.com/ncomms/2016/160202/ncomms10506/full/ncomms10506.html
http://www.csmonitor.com/Science/2016/0202/Ravens-might-possess-a-Theory-of-Mind-say-scientists

Checkpoint

Posted by [info]po on 2016.02.11 at 19:39
Laika ziņas: in tune
Tags: , , , , , , ,
ASV tirgus/dolārs beidzot sāk krešot un ASV/NATO dibina masīvas patruļas Austrumeiropā. Karoče, the fun begins.
litl teibl )

totalheartpain

Posted by [info]methodrone on 2016.02.11 at 16:54
Saucējs: charles & eddie - wounded bird
mees shodien ar sofiju bijaam uz matinee karilas churchillas izraadei, no kuras mans miljaakas citaats bija par to, ka vareetu aiziet uz pludmali, bet lai arii saakumaa buutu jauki, agri vai veelu apzinaatos cik tur ir daudz bezjeedziibas deelj plashuma, un labaak ir palikt istabaa, kur bezjeedziigo lietu ir mazaak (jo viss ir bezjeedziigs un plashaas vietaas bezjeedziiguma ir kvantitatiivi vairaak un tas ir pretiigi un saapiigi). es gribeeju atrast preciizu citaatu, bet nevareeju. viss vienmeer ir vai nu absoluuti bezjeedziigs vai absoluuti pilns ar jeegu. nekad nav taa, ka dazhas lietas ir ar jeegu un dazhas bez.

bet galvenais bija tas, ka peec tam mums bija plaanots iet uz kafejniicu pie smukaa baristas, lai sofija vareetu ar vinju saakt runaat. es teicu ka it's cool, mees vienkaarshi nopirksim kafiju, apseediisimies pie galdinja kaa pilseetas madaamas un paarrunaasim teaatra izraadi, she doesn't have to worri. celjaa no teaatra uz kafejniicu es vareeju pateikt, ka sofija bija ljoti uzraukusies, vinja visu laiku smaidiija un kjibinaajaas ap dreebeem un matiem, un zhaavaajaas, un es vinjai meegjinaaju teikt, kaa ka labaak vienmeer ir lietas izdariit nekaa neizdariit, jo dziive ir trausla un viss driiz igaist un izzuud (nu ne taa bet ar taadu ideju) un meegjinaaju vinju iedroshinaat. bet man neizdevaas, un vinja nesanjeemaas, un saaka teikt taadas totalheartpain lietas, ko parasti saka jeelais, trulais praats par to kaa she doesn't see it happening, it's too awkward, i think it's time to get over him, it's just too mortifying. mees pagaajaam garaam kafejniicai, spiideeja peecpusdienas saule, leeni brauca mashiinas un mees ar sofiju laipni atsveicinaajaamies un shkjiiraam celjus

nabaga mazaa sofija, es zinu, ka vinja tagad beediigi aizgaaja seedeet uz savu istabu, ar sagrautu dveeseliiti. ja vien vinja zinaatu kaa pasaule ir magjiska un miicaama kaa miikla un vinja vareetu tajaa izmiiciit jebko ko vinja veelas un pati shokeeti priecaaties. kaapeec cilveekiem ir vajadziigs vairaak ar sirdi ticeet stulbaam lietaam nekaa lieliskaam lietaam. kaapeec vienmeer vajag liidz taadai tragjiskai atziimei ticeet stulbaam lietaam, un sevi izpostiit tik dzilji, lai vareetu beigaas ieraudziit un piedziivot kaut ko skaistu. ja vinja vairaak ticeetu bez pieraadiijumiem, tad vinja vareetu sev mirklii pieburt smuko baristu, vinja vareetu tad no riita seedeet pie galda kameer vinjsh vinjai taisa kafiju ar savaam iipashajaam metodeem, tad vinji smietos un tad ietu uz parku un turpinaatu smieties tur

es gribeetu buut burve ar iipashajaam speejaam saburt cilveekus taa lai vinji viens otraa iemiileetos un ticeetu savai miilestiibai bez pieraadiijumiem

antikrists

Posted by [info]narrenschiff on 2016.02.11 at 18:29
Diemžēl ir tā, ka t.s. "labie pāvesti" ir vēl bīstamāki par sliktajiem un korumpētajiem. Es ticu un saprotu, ka esošais pāvests ir labs cilvēks un vēl labu, bet pēc šādu labo pāvestu aiziešanas (un jau viņu dzīves laikā) sātana kalpi viņu izmanto kā faktu, lai attaisnotu un turpinātu iedibinātās sistēmas eksistenci. "Re, bija labs, svēts cilvēks, ergo viss kārtībā, turpinām tādā pat garā." Kad Francisks viesojās ASV, ortodoksālo luterāņu medijos vēl joprojām, 21. gs., varēja lasīt pamatotus 16. gs. stila un izteiksmes tekstus.

Principā pāvestam, lai uzkārtu sistēmu un visu apvērstu kājām gaisā, ja viņš tiešām vēl ko labu, ir šodien pat jāpaziņo, ka viņš nav pāvests un ka sistēmai, ko viņš pārstāv, ir tikai attālināts sakars ar kristietību. Kvalitatīvs lēciens, pārrāvums, leap of faith.

Previous 30