Posted by [info]zivs on 2017.01.18 at 01:40
Slo-mo-tion vai Disposable Teens? Otrais vismaz ar atbilstošāku un godīgāku nosaukumu. Bet vispār jau, pilnīgs klusums ir daudz foršāk par MM, kas ar laiku saindē prātu.

Discover Weekly.

Posted by [info]feita_kleita on 2017.01.18 at 01:36
Aorta, Ajaaja, Uja by Tanya Tagaq (sarunas ar vilkiem un citiem dēmoniem)

/

Nwia by Valenti Stip. Gribas uz veco andrejsalu.

Palīdzi sev.

Posted by [info]feita_kleita on 2017.01.18 at 00:17
Tags:
"Skola" aizvietot ar "Dzīve"

tak, nevienu tas neinteresē.

Posted by [info]feita_kleita on 2017.01.17 at 22:02
Tags:
Jau trešo nedēļu piedāvā noklausīties your top songs 2016 by spotifai.

Kā pirmā ir i am chemistry, kas šobrīd neatbils patiesībai, jo to atceros "jestrāku", taču, piem. parādoties t~~ vielām, tā atgūst savu līgano vieglumu. konspirācija? ja nepatīk, tātad esi adekvāts?

Otrā - My heart's in the Highlands. Tas atbilst patiesībai. Jebkādā apziņas stāvoklī.

Piektā - The Loneliest Thing.

Septītā - So Close. (O.A & A.D)

Slo-mo-tion...

(Esmu viena. Viena. (Višna) Tad kā man rēķināties ar tavām smalkajām jūtām iekāp manā ādā? Man arī.)

/

Iron Sky (Paolo Nutini)

/

jo ir tā, ka ar alko es vairs neesmu TIK viena.

/

Bija cilvēks ar kuru it kā varēja runāt par visu, bet viņš visu sabojāja.

/

Vairāk kā gadu nespēju paklausīties mīļos My Dying Bride. Aizvietoju ar Oxxo Xoox.

/

Death Speak: Nr.1 You Will return.

/

Un ir tādi, kurus var klausīties nosaukuma dēļ - Husky Rescure, My World.

/

fake news īsumā

Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.17 at 21:54
http://blogs.spectator.co.uk/2017/01/oxfam-wont-tell-capitalism-poverty/

vēl īsāk: "es gribu, man vajag, jo viņam/viņiem (Tiem) ir vairāk"

Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.17 at 20:37
Vienkārši, tas, ko pagājušā gada laikā iemācījos, ir tas, ka konservatīvajiem ir jāpāriet ofensīvā. Labākā aizsardzība ir pretuzbrukums. Citādāk konservatīvie visu laiku ir iestrēguši tādā kā aizsardzības pozīcijā, kur viņiem visu laiku par kaut ko jātaisnojas un kaut kas "jāaizsargā", un beigās jākautrējas par to, ka viņi vispār eksistē un domā to, ko domā. Nekā nebijā, Deivids Horovics jaunajā grāmatā saka, ka tieši no Trampa turpmākās cīņās konservatīvie vislabāk var mācītos šo uzbrukšanu, atklāto konfrontāciju, nevis izvairīgu aizsargāšanos. Pret uguni cīnoties ar uguni. Kā Endrjū Breitbārts - pret Bullijiem. Vai Mailo. Tāpēc mums tagad ir viens liels oranžs, no aploka izlaists bulliju bullijs.

Posted by [info]methodrone on 2017.01.17 at 18:15
es shodienu saaku pamostoties ar to dinamiita, eksploziivo, krampjaino, utter rage sajuutu ka bljerrrgshshshsiiitfukk, kaa es guleeshu atnaakot maajaas, kaa es guleeshu, pieminiet manus vaardus, bljerrg, nahren man shitaa agraa celshanaas, kaapeec lucifer. es biju izdomaajusi, ka shodien visu, kas man unduleesies sirdii un praataa es saakumaa miilji pienjemshu un tam teikshu 'that will be fine, this is fine, ok', un tad tam apakshaa klausiishos, ko savaa graciozajaa, dignified, balta samta klusajaa balsii man teiks dievs/kosmoss, kas man ir jaadara. bet shii diena neatshkjiiraas no nevienas citas. varbuut tikai bija klusaaka. man shkjita, ka es dazhas lietas sadzirdeeju no dieva, kaa visklusaako atbalsi, vai vienkaarshi apzinju, kas maigi bet neapstriidami atklaajas un iestaajas, bet es taas jau zinaaju, nu bet protams. peec darba, tajaa vietaa lai ietu guleet, protams, kaa vienmeer.. es izdomaaju iet pirkt jaunas kurpes, un gribeejaas arii nopirkt divas vienkaarshas, melnas vai peleekas pieguljoshas kleitas. kleitas es nekaadi neatradu, gandriiz jau kaut kas bija uniqlo un sisley, bet viena bija par daargu, otra bija forsha, bet ne pieguljosha un es negribu izskatiities peec maisa, zaraa visas dreebes paaraak modernas palikushas. vienu briidi ejot pa ielu es gandriiz nogjiibu, jo neko nebiju eedusi pusi dienas, ieskreeju pretaa un nopirku spinaatu, avokado, paprikas un oliivu sendvichu, apstaajos uz ielas nopspljaudiitaa, cigareteem piemeetaataa stuurii, un veroties uz maaju jumtiem, logiem, skatoties cauri cilveekiem sendvichu gardi notiesaaju. kad manii bija atpluudusi dziiviiba, gaaju uz kurpju veikalu, atmetusi ar roku kleitaam. mazliet domaaju par jeezu tuksnesii, bet vairaak muukiem vispaar, ja vinji knapi eed, tad vinji visu laiku droshivien ir grumpy, apathetic, nekas neshkjiet laba ideja, tikai gremdeeties savos domu duuksnaajos etc., bet varbuut vinjiem tas ir nepiecieshamais fons, lai kaadam pieraadiitu kaadi vinji ir moceklji, ka vinjus pasaulee vairs nekas neinteresee, un par spiiti tam, ka kjermenis ir izmisis peec vitalitaates, vinji pret to speej iztureeties absoluuti vienaldziigi un necieniit, jaa bitter. atradu diezgan labas kurpes, medium height, ar labu papeedi, patiikamu purngalu, melnas, klasiskas, sturdy bet elegantas, tikai aadas, meegjinu to izdzeest no savas apzinjas. atnaacu maajaas, salaidu vannaa uudeni ar citronu un kokosriekstu vannas putaam, mazliet krustnaglinju saali, aizdedzinaaju jasmiinu sveciiti, kaadu laiku guleeju vannaa klausoties romantiskas dziesmas un domaajot par vienu zeenu, par kosmosu un manaam un dieva attieciibaam, par sho spacetime briidi, kuraa esmu paradoksaali, bet patiikami nokljuvusi. beidzu vannoties, sasmeereejos ar greipfruutu un bergamota kreemu, satinos bathrobe, aizdedzinaaju kokosriekstu viiraku, uztaisiiju celestial spices teeju ar mandelju pienu, aizdedzinaaju veel sveces, fairy lights un naktslapinju, iesleedzu ameelijas saundtreku, kaadu laiku kratiiju un groziiju manu mirguljojosho snowball ko nopirku uz ziemiishiem, tad panjeemu kompi un kaadu laiku peetiiju savus parastos tabus.

precipice

Posted by [info]punkts on 2017.01.17 at 19:26
 photo 69213642-7F87-4782-BF50-3A836756C2A1_zpsiewkzkok.jpg

Posted by [info]vanga on 2017.01.17 at 18:02

Extreme commuting

Posted by [info]217 on 2017.01.17 at 16:46
Saucējs: Sabaton - The Last Stand
Uzdūros šim rakstam par being creative while commuting un šim par extreme commuting. Un tad vēl pāris vecākiem rakstiem par šo tēmu.

An extreme commute is a daily journey to work that takes more than 90 minutes each way.

Hah. Man vienā virzienā šobrīd uz darbu sanāk kkādas aptuveni 70-80min (un tas ir dzīvojot Londonā). Gandrīz ietilpstu kategorijā. No aprīļa pavisam noteikti :)

Posted by [info]sirena in [info]pajautaa on 2017.01.17 at 17:57
Hallo, Ciba! Iesakiet, lūdzu, kādu lielisku veļasmašīnu remonta meistaru! Paldies!

Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.17 at 16:56
Kā es varu zināt, vai runāju ar tevi, vai tomēr ar tavu narkotisko vielu izraisīto izmainītās apziņas intoksificēto stāvokli, ēnu dubultnieku? Un ja nu ne ar vienu, ne ar otru, bet varbūt ar kādu tevī ieperinājušos paklīdušo ļauno garu vai dēmonu? Kurš no šiem esi tu? Vai pēc tam netaisnosies, ka biji piedzēries, sašņaucies, sapīpējies un tas nemaz nebija domāts t ā ?

Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.17 at 16:37

Posted by [info]antijahve in [info]pajautaa on 2017.01.17 at 16:32
Čau kur varētu nopirkt nedēļas laikā 40/50 USB zibatmiņas pa max 2 eur gabalā? kapacitāte diezgan nesvarīga, vajag ietilpināt tikai 20 MB

Posted by [info]apolineers on 2017.01.17 at 15:30
Saucējs: ANI's endless excercises
Attapu, ka vienreiz zvanīju Jurim Rubenim. Nē, skaidrā, protams. Bet kāpēc?
Droši vien, ka saistībā ar tālrādi. Man kaut ko no viņa vajadzēja, taču
ļoti negribēju viņu traucēt. Es domāju - viņam noteikti zvana katru dienu*,
un tagad vēl es.
Bet viņš bija laipns. Dozēti, bet laipns. Kamēr runājām, es domāju, ka viņam
vajadzētu strādāt radio. Vai lasīt bērniem pasakas. Un tad sapratu, ka viņš
taču ilgu laiku strādāja par mācītāju un savā ziņā strādā vēl tagad. Un, ka
tas taču būtībā ir viens un tas pats. Runāt no kanceles vai no Doma laukuma.
Tagad es domāju - vai Aina Matīss arī ir mācījusi runas aparāta savešanu kārtībā
kādā no LV garīgajiem semināriem?

Bet par ko tas viss, galu galā.
Par dozētu laipnību.
Sāku domāt, vai labāks variants nav vienkārši vienaldzība. Nekā būt laipnam pa
karotītei.




____________________________
*Vispār jau daudziem no mums zvana katru dienu, bet dažiem zvana vairāk. Dažiem atkal nezvana nemaz.

Posted by [info]nistagms on 2017.01.17 at 15:09
wise old sayings from Knopptune:
a pound of good luck is worth a melon
eat before you eat
the bigger you are, the pantry's on fire
the banana bread never falls far from the Rosanne Barr
an ounce of proof is worth a weekend of handmedownovers
boys will be golf caddies
if you can't stand-up bass, get out of the dungeon
you can lead Samuel F.B. Morse to fire, but you can't make him throw up
loose piss sing cashews
variety is the space of lamp
don't make a mongoose out of a train robbery
you made your brain stem, now stomp on it
we'll jump off that ham salad just before we invent it
lime is funny
early to die and early to eat makes you forget which one you are
a penny saved is a british coin
the hand that feeds you is made of pizza

Posted by [info]svesinieks on 2017.01.17 at 15:00
Es reāli nesaprotu Kaimiņa orientāciju uz Lembergu.

Kaimiņa elektorātam Lembergs vai nu patīk vai labākajā gadījumā #nepiš, bet drīzāk jau simpatizē. Var jau būt, ka viņam uz tā rēķina izdosies nozāģēt kādas ZZS balsis, bet visticamāk nē, turklāt nav teikts, ka ZZS nozāģētās balsis dosies pie Kaimiņa.

Lai arī būs pašvaldību vēlēšanas, nedomāju, ka Kaimiņam ir ko "ķert" Ventspilī jebkādā formā. Es vispār nedomāju, ka Kaimiņam ir ko "ķert" kādās pašvaldības.

Būsim godīgi - Kaimiņa politika nav tendēta uz pozitīvo, bet uz bēgšanu no negatīvā. Viņa panākumi kopumā balstās uz citu ļaužu diskreditēšanu (pelnīti/nepelnīti - tam nav nozīmes). Es nedomāju, ka Kaimiņam ir jēgpilni ķerties klāt smagsvariem savā populistiskajā darbībā (bez nekādas sliktas nozīmes) vnk tā ir viņa stratēģija un tam nav ne vainas. Manuprāt, vajag pa vienam ķert visādus pabirušos ļaudis - tādus kā Kārli Seržantu, Kalnozolu vai Jāni Reiru vai redzamus cilvēkus, pa kuriem grib iesist visi - par Kučinski vai Straujumu vai Āboltiņu. Gana populāriem cilvēkiem, lai atbalstītu partiju un viņa zaudējums/diskreditēšana būtu sāpīgs, gana maziņš un vājš, lai partija viņu nemestos aizstāvēt un viņš nespētu aizstāvēties pats. Tāpēc interesanta šķiet viņa uzbraukšana Brigmanim vai Lembergam - ne Kaimiņš var tā jēgpilni iesist, ne no tā ir kāds krietns labums manā skatījumā. Ko Kaimiņš var paņetm

Iedomāties, ka Kaimiņam rūp kāda visārēja "godīga" politika un tāpēc Lembergs it kā dadzis acī, nevis piemīt kāda sava dienaskārtība gan, manuprāt, nevajadzētu.

pret identitāšu politiku

Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.17 at 14:29
Īsumā: domā par individuālo atbildību, nevis kolektīvo vainu v a i kolektīvo tikumu.

domu virkne - no matemātiskiem modeļiem līdz Zolitūdei

Posted by [info]zinukanezinu on 2017.01.17 at 13:36
Tags: ,
pastāstīšu neinteresantu stāstu par savu domu virkni pirms aizmigšanas - kā no vienas domas var aizlīdēt līdz citai pilnīgi nesaistītai domai.
vārdu sakot, vakar ejot gulēt sāku domāt par vienu rakstu, kur rakstīts, ka radīts matemātisks modelis, kas apraksta inovāciju rašanos.
man patika doma par kaut kādu struktūru, kas var abrakstīt abstraktu procesu. rakstu vēl nebiju kārtīgi izlasījusi, un, tā kā es jau biju gultā un tumsā, es izlēmu labāk parakāties galvā un pameklēt interesantas domas, nevis sākt lasīt, lai neaizgaiņātu miegu.
tā nu es sāku domāt vispārīgas domas par matemātiskiem modeļiem/paterniem, kas redzami dabā. nodomāju, ka daba ir tik sasodīti interesanta un bioloģija is the shit. atcerējos par kādu grāmatu, kur par šo ir runāts, meģināju to atrast savā viedtālrunī; neizdevās, bet atradu citu. būs jāiemet acs.
noliku telefonu, nodomāju, ka nevajag pārak uzbudināties, jo ir jāmēģina aizmigt. tā nu es sāku domāt par grāmatām, kas ir manā pašas grāmatu plauktā. atcerējos, ka man ir liela, vizuāli skaista grāmata par smadzenēm, kuru esmu nepelnīti atvērusi vien pāris reizes. izlēmu, ka no rīta pieceļoties man tā ir jāatver un kaut vai mazliet jāpalasa. es sāku domāt par citām bioloģijas/anatomijas grāmatām, kas man ir. mēģināju tās galvā izskaitīt un izlēmu, ka no rīta tās būs jāsaliek vienkopus labākai plaukta organizācijai. domās es nokāpu par vienu plauktu uz leju, kur ir daiļliteratūras sekcija, un atcerējos par Markesa "Simts vientulības gadiem", kas man agrāk bija un kuru es atdevu bibliotekai (diemžēl, jo to varētu pārlasīt). sāku domāt par tās anglisko nosaukumu - "One Hundred Years of Solitude". Solitude... Black Sabbath dziesma. Solitude... Zolitūde. kā ir radies nosaukums "Zolitūde"? vai vārds ir radies no "solitude"? vai Zolitūdei vārdu piešķīris kāds Black Sabbath fans? diez vai, gadu hronoloģija konfliktē
nodomāju - okei, šī domu virkne ir interesanta, bet te es lieku punktu, ir jāiet gulēt. es aizmigu.
šorīt iegūglēju un Vikipēdija saka: "Zolitūdes nosaukums cēlies no franču valodas vārda solitude, kurš nozīmē 'vientulība', uzsverot klusumu un mieru ārpus blīvi apdzīvotās Rīgas vecpilsētas. Šajā vārdā to nodēvēja Krievijas impērijas slepenpadomnieka Oto Hermaņa fon Fītinghofa sieva Anna Ulrika fon Fītinghofa, kurai piederēja piederēja gan Solitūdes muiža, gan arī Anniņmuiža un Šampētera muiža."

CIA

Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.17 at 13:12
CIA vēstule MLK: https://pbs.twimg.com/media/C2T0jtlVEAAEH53.jpg

Posted by [info]elpa on 2017.01.17 at 12:55
aptieka 2 kvartālu attālumā, bet nočekoju, vai nav vēl kāda tuvāka, neskatoties uz to, ka internets kā mirusi žurka velkas. lazy as they come.

Posted by [info]sniegabrist on 2017.01.17 at 12:05
šorīt pa pusstundu, cik līdz fakultātei aizsoļot, izdomāju piecus cibas ierakstus, un tas bez iepriekšējā, kas plānots nebija; rakstāmais noskaņojums. Var just, cik ļoti, ļoti velk darīt citas lietas, ne piektdienas eksāmenu, ha.

dienas atradums

Posted by [info]sniegabrist on 2017.01.17 at 11:35
Ergo - Yet but
tur video, bet te dziesma

atradu pat nemeklējot. Tas ir, meklējot ko citu; šiem, izrādās, ir albums Quality Anatomechanical Music Since 2005, tā sasmaidījos, ka obligāti jāievērtē. Dronīgs trombons, tekstūra, kā lai pasaka, kā krītam; patika.

apņemt tumsu

Posted by [info]zivs on 2017.01.17 at 02:00
Kādreiz man ir arī kas labs, ko pastāstīt.
Reizes, kad ar mani runā. Šovakar, tā starp citu, iemaldos TrnK lapas Mediatēkā, un nejauši, pēc nosaukuma, ko pirmo pamanu, izvēlos ierakstu, kurā man atbilde boldā, uz pirkstiem parādīta, par šo dienu jautājumiem. Laba atbilde.

Posted by [info]apolineers on 2017.01.17 at 01:47
Miega bads. Skrējiens un nevarība pretoties tiecībai. Kad beidzot es ieraudzīšu citiem tik skaidro robežšķirtni starp "es" un "viņi"? Taču, ja tā būtu skaidra un nepārprotama, man nebūtu, ko jums pastāstīt. Vai tiešām jūs gribētu dzirdēt par mongoļu karagājieniem un fajansa tehniku daudzveidību? Es varētu par to pastāstīt, ja vien būtu vairāk 'me time' un es nekāptu tajās pašās upēs, kurās vairākkārt esmu kāpis. Sēdētu gultiņas stūrītī un lasītu, lasītu. Ar kādu rēnu buljona šķīvīti pa vidam.

Bet tā nebūs. Ir pārāk daudz interesantā, ko vienot arī kopā ar individuelo plāksni - ja rūpīgi ieskatās un padomā plašāk.

bēbīšu daļas ir izdevīgas!

Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.17 at 00:54
Tags: , , , ,
https://energycommerce.house.gov/sites/republicans.energycommerce.house.gov/files/documents/Select_Investigative_Panel_Final_Report.pdf
http://www.breitbart.com/big-government/2017/01/15/mcaleer-planned-parenthood-investigation-finds-horrifying-criminal-practices/

"The House investigation found one case where Stem Express harvested an intact aborted baby’s brain at a Planned Parenthood clinic. They reportedly paid Planned Parenthood $55 but sold the brain to a researcher for over $3000 – that’s a 2,800% profit. Planned Parenthood reportedly made their money on volume sales and “charitable donations” from these body harvesting companies.

The Senate investigation published invoices which showed in June 2014 ABR bought a fetus from Planned Parenthood for $60. From that one fetus ABR “sold its brain to one customer for $325; both of its eyes for $325 each ($650 total) to a second customer, a portion of its liver for $325 to a third customer; its thymus for $325 and another portion of liver to a fourth customer; and its lung for $325 to a fifth customer.”

Then, the report says, they piled on fees for “disease screening” and shipping. That one aborted baby reportedly brought the company $2,275. The House Investigative Panel found Stem Express generally marked up the baby parts by 400% to 600%."

Nu jā, nekādu pārsteigumu, Āfrikas ciltīs bēbīšu daļas arī mēdz izmantot maģijai. Līmenis tas pats.

the aesthetic movement XXI

Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.17 at 00:27
Saucējs: MALLSOFT MIX/2016/










Posted by [info]methodrone on 2017.01.16 at 22:11
miinuss tam, ka salasies ljoti daudz gariigas pashpaliidziibas graamatas, ir ka peekshnji shkjiet, ka tu biji parasts (medium apathetic and twisted) cilveeks, bet iisteniibaa ar tevi teju nepanesami daudz liidz pilniigi viss ir nepareizi, tu tikai sho zinaashanu biji apspiedis. tagad tu beidzot pie pilnas apzinjas ar valjaam aciim, saausiijies, dzilji elpojot staavi savaa pagrabaa un briinies par to cik daudz tev buus jaaizmeezh. vismaz buus ko liidz muuzha beigaam dariit, un taads staavoklis ir daudz labaaks nekaa dziivot perpetualaa noliegumaa. es iedomaajos, ka shiis graamatas ir kaa galoni ar sveeto uudeni, kuru es sev lieshu cauri tik ilgi liidz buushu pilniibaa shkjiistiita. veel es shodien mediteeju, un peec 20 minuuteem man saaka pati no sevis groziities un lociities galva. lai arii es zinaaju, ka taas ir kriyas, kas jau ieprieksh man ir bijushas taisot jogu vai mediteejot, shoreiz es mazliet sajutos taa it kaa manii buutu demons, kas saacis lociities un groziities, un ka ja es tam ljaushu valju, tad man vajadzees eksorcismu. atlikusho dienas dalju es juutos ljoti iztukshota, knapi vispaar ir jebkaadas domas. mazliet laidos snaudienaa, skatoties runu par to kaa atljaut dievam komandeet, un nomiedzii, pusapzinjaa galvaa dzirdeeju burbuljojoshas skanjas, kaa zemuudens strautinjsh.

#nepiš #gribāspīpēt

Posted by [info]svesinieks on 2017.01.16 at 22:50
Es parasti saprotu, kur ir cepiena atspere. Es saprotu, kāpēc cilvēki, domā, ka lūšu mammas šaut ir, vai tieši otrādi -  nav labi. Es saprotu, kāpēc cepas par mēru, kurš vienā brīdī xanax un degvīna pavadībā dodas uz slimnīcu, bet nākamājā tiek atkārtoti ievēlēts. Es saprotu, kā var cepties par veselības ministru, kurš apiet rindu vai iekausta savu sievu. Es pārsvarā saprotu kas ir tas, kas kurina ugunskuriņu zem cepeša, vai man tā vismaz gribētos domāt. Vissliktāk man iet ar kapiem. Cepšanās par lielo kapu "apgānīšana", paplašinot senču ielu un tur vizinoties čimbulī man bija grūti saprotama. Grūti saprotama ir ar ņemšanās ar Vairas kapu, turklāt no abām pusēm - nedz man šķiet no Vairas puses cienīgi rūpēties par īpašu atdusas vietu savām mirstīgajām atliekām, nedz ļaužu nievas par to, ka nu gan maita - lien bez rindas uz labajiem, dārgajiem exclusive kapiem.  
 Nesaistīti - nesmēķēju 12 dienas. Nav ne vainas, bet gribās, protams, uzpīpēt. Pat grūti identificēt kādu konkrētu brīdi, kad gribās visvairāk. Šķiet, ka īsi pēc rīta cēliena atbraucot uz darbu, ieslēdzot datoru, pagatavajot pirmo darba kafiju ieniezās mēle, tīkojot pēc kodīgā tabakas dūma. Tāpat vakarā laiskojoties vai strādājot pietrūkst saldā tabakas dinduļa. Kopumā dzīve bez cigaretes šķiet mazāk dziļdomīga. Tu neizej ārā ar kafiju un nepastāvi tās dažas minūtes pie mājas sliekšņa vai darba trepītēm, domīgi neveries tālē un zinoši nepiemiedz acis, kurās kož smaržīgais dūms. Ievērojami mazāk ir tādu brīžu, kad tu neko nedari (ja neskaita smēķē) un nododies apcerei, kaut vai tīri aiz neko darīt, un tas, šķiet, pietrūkst visvairāk. Vairāk par pašu vēlmi pīpēt tracina šizofrēniskā vēlmju disonanse - starp "gribās pīpēt" un "gribās nepīpēt".
Pašas cigaretes ir viltīgs sūds. Smēķēšanas atkarība ir reizē ļoti īsta (ar īstu aizkaitinābību, trauksmi, tieksmi un neadekvātumu) no vienas, un pilnīgi gaistoša no otras puses. Par spīti tam, ka gribās pīpēt - var aizmirst, ka gribās pīpēt un pie pareizā maindseta visa gribēšana pazūd pat nesākusies. Man šķiet, ka "Easyway" strādā tieši šīs smēķēšanas atkarības duālās dabas dēļ (pats neesmu easyway metējs, bet zinu, ka citiem ļoti palīdz), ka ex-smēķētājs pareizi domājot par smēķēšanu var beigt smēķēt. Man šķiet, ka uz citām atkarībām, vismaz vielu atkarībām, tas tik labi nestrādātu. Cigaretes ir kā burvju mākslinieka lakatiņi - velc vienu un līdzi velc jau nākamo, tiklīdz tu beiz vilkt vienu - arī nākamais vairs nenāk.

 Vai ir kādi ieguvumi: 
1)Finansiāli, protams, ka ir. Droši vien ne 100% no cigarešu cenas, jo daļa aiziet kādos našķīšos, kurus citādi nebūtu nopircis, bet nu es lēst, ka 60% droši. Kopumā ir forši neiztērēt 3e, lai ieliktu mutē kaut ko, kas tevi lēnām sadirš, pat tad ja tu iztērē uz pusi mazāk, lai ieliktu mutē ko saldu, kas tevi, iespējams, sadirš mazliet mazāk.
2)Lepnums par sevi. Ne tik liels, kā iepriekšējā mēģinājumā, jo tagad zinu, cik viegli ir atkal sākt pīpēt, bet tāpat.
3)Nesmird elpa no rītiem. Vismaz ne pēc cigaretēm.
4)Gribētos domāt, ka ir uzlabojies seksuālais sniegums, bet domāju, ka to sasaistīt ar (ne)smēķēšanu varētu būt wishful thinking.


Posted by [info]krishjaanis on 2017.01.16 at 22:59
"Cits izplatīts risks ir psiholoģizēšana. Tieši to gan daudzi baznīcēni gaida. Ja gribat ātri dabūt pilnu baznīcu, sakiet „psiholoģiskus” sprediķus! Tie parasti seko vienai paradigmai: „Jūs reizēm jūtaties šādi, vai ne? – Jūs maldāties, ja domājat, ka… – Tas ir šādu iemeslu dēļ un nozīmē sekojošo… – Ziniet, Bībelē arī par to ir kaut kas teikts…” Ir arī izplatīts uzskats, ka privāta grēksūdze ir tas pats, kas pastorāla padomdošana, un tās abas kopā – tas pats, kas psihoterapijas sesija. Nenoliegsim ne psiholoģiju (īstajā laikā un vietā), ne pilnas baznīcas. Problēma ir tāda, ka psiholoģizēšana baznīcā nav jebkā cēlonis, tās jau ir sekas.

Filips Rīfs, viens no Freida biogrāfiem, jau pagājušā gadsimta vidū rakstīja par „psiholoģiskā cilvēka” rašanos un psiholoģiju kā tirāni. Viņš jautā – kā tas varēja notikt, ka pašrūpe jau tolaik (vēl jo vairāk šodien) tapa atzīta par visaugstāko zinātni? Rīfs atzina, ka tas notiek daudzējādā ziņā tādēļ, ka cilvēkam vairs nav nekā cita, ko apliecināt, kā vien viņš pats. Tas saucas ar Bergera un līdzautoru rakstīto apmēram tajā pašā laikā grāmatā „Bezpajumtes prāts” (The Homeless Mind). Tajā parādīts, kā modernitāte izveido cilvēku, kur patība ir kaila, nepiesaistīta institūcijām un lomām un no tām neatraujamās atbildības par citiem.

Institūcijas, tostarp baznīca, cilvēkam vairs nešķiet uzticamas, un „bezpajumtes prāts”, gribot negribot, meklē jēgas un nozīmes sevis paša subjektivitātē, jo nekas cits tam vairs nav atlicis. Kādu laiku mēs paši sev varam būt pat ļoti interesanti, bet viss liecina, ka cilvēks nav vientulībai aicināts. Viņš agri vai vēlu meklē kopību un vadību, kādu nu „subjektīva realitāte” var piedāvāt."

Previous 30