Vienīgais pareizais mobilo telefonu zīmols esot Sony Ericsson.
Pareizo audio un video tehniku ražojot Sony.
Ja kāds atnāk pie kolēģiem pakonsultēties ar jautājumu- "Es gribu videokameru un esmu noskatījis šo modeli X(kas nav Sony). Vai šis ir labs?", tad atskan- "Nē, nē, nemaz nedomā. Ja tu gribi nopirkt labu videokameru, tiešām labu, tad ņem Sony. Es tev rīt atnesīšu Sony katalogu, tur ir viens baigi labais...". Tāpat tiek apstrādāti mobilo telefonu, portatīvo datoru un citas tehnikas potenciālie pircēji. Par fotoaparātiem domas gan dalās. Viens cītīgi apgalvo, ka the best of all ir Minolta, otrs, ka Nikon. Un tur nu cilvēkam mārketings tiek borēts no divām pusēm.
Pamatojumi? Saturīgu, argumentētu pamatojumu no viņu puses nav.
Protams, neapšaubāmi tie jaunākie un DĀRGĀKIE modeļi ir tie kas jāpērk. Kafijas pauzēs vīrieši siekalojas skatoties tehnoloģiju žurnālā uz jauno Sony Ericsson P910. Šim esot savādāka klaviatūra nekā P900. Nu bļin, tāpēc tagad P900 jāmet ārā un jāpērk P910?! Un līdz tam, ka viņi tā izdarīs, domāju nav tālu.
Esmu iemācījusies nedzirdēt, kad atkal sākas strīdi, marketinga demagoģijas un siekalošanās par new technologies.
Vīrieši... brr...