(subjectless)

« previous entry | next entry »
Jul. 5th, 2018 | 12:06 am

Pēdējā laikā atkal daudz domāju par smēķēšanas atmešanu, mēģinu tam iekšēji sagatavoties. Ziniet, kas visvairāk palīdz? Jūsu citu, bijušo čeinsmoukeru, piemērs, kas ir atmetuši un redz, tomēr kaut kā dzīvo uz priekšu. Pēc abām iepriekšējām reizēm, kad atmetu - pirms divarpus gadiem uz 10 dienām un pagājšgad uz 3 mēnešiem - smēķēt atsāku apzināti un mērķtiecīgi, jo depresija un dzīves kļūšana pelēkai bija tik neizturama, ka alternatīva būtu bijuši tikai antidepresanti. Apsveru varbūt pamēģināt pastaigāt pie kāda kognitīvi biheivjorālā terapeita, lai risinātu šo jautājumu, bet pagaidām neesmu nekādus praktiskus soļus šajā virzienā spērusi. Vakar izlasīju internetēs padomu, kā atmešanas aktam sagatavoties, un šodien ieviesu smēķēšanas žurnālu. Pēc katras cigaretes pierakstu, kādos apstākļos tā izsmēķēta, kāds bija tās radītais iespaids, kā arī novērtēju cigaretes nepieciešamību no 1 līdz 5 ballēm. Šodienas secinājumi - 12 stundu laikā esmu izsmēķējusi 11 cigaretes; smēķēju vidēji reizi stundā-pusotrā; pāris cigaretes novērtēju uz 3 vai 4, vairumu uz 5, savukārt vienu dramatizēju un novērtēju uz 10 (to izsmēķēju pēc filmēšanas). Slēdzienu pagaidām nav, domāju žurnālu turpināt vēl kādu laiciņu, cik pietiks pacietības, jo pagaidām to vest ir ļoti interesanti.

Saite | Shave 'em Dry | Add to Memories


Comments {58}

putnu novērotājs

(subjectless)

from: [info]_re_
date: Jul. 5th, 2018 - 12:30 am
Saite

kādēļ Tu domā par atmešanu?

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 11:42 am
Saite

Jo pīpēt fizioloģiskā ziņā ir kaut kas absurds un pretīgs, un ļoti dara pāri organismam. Bet psiholoģiski tas ir tāds atbalsta kruķis, ka nenormāli grūti saprast, kā dzīvot bez tā. Kā jau teicu, pagājšgad atsāku apzināti, jo netiku ar depresiju galā. Kad atsāku smēķēt, psiholoģiskais grūtums atkāpās kā ar roku atņemts.

Saki pretī | Parent


François Pignon

(subjectless)

from: [info]pinjons
date: Jul. 5th, 2018 - 12:31 am
Saite

Man atmešana notika kaut kā pamazām vairāku gadu gaitā, bez īpaša mērķa mazinot devas, kaut kā diezgan dabiski. Pats īsti nesaprotu, kā tas sanāca, tādēļ nevaru padalīties ar recepti. Tagad, ja ar sanāk uzsmēķēt, tad labi ja reizi pusgadā un arī tad vienīgi smēķētāju kompānijā, esot diezgan pamatīgās burās.

Saki pretī | Diskusija


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Jul. 5th, 2018 - 12:56 am
Saite

Tas bija pirms vai pēc biji seksuāls maniaks?

Saki pretī | Parent | Diskusija


François Pignon

(subjectless)

from: [info]pinjons
date: Jul. 5th, 2018 - 01:10 am
Saite

Gribējās uzbraukt? Сделала дело и гуляй смело.

Saki pretī | Parent | Diskusija


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Jul. 5th, 2018 - 01:15 am
Saite

Es vispār domāju, ka tev šobrīd būtu jāpriecājas, ka neesi policijas uzskaitē. Bet es negribu, lai vēl kāds mans draugs cieš, tāpēc jatru reizi, kad tu te mēğināsi uzzīmēties, es atgādināšu, ka tu esi stalkojis manu draugu un rakstījis biedējošas ziņas viņai.

Saki pretī | Parent | Diskusija


François Pignon

(subjectless)

from: [info]pinjons
date: Jul. 5th, 2018 - 01:17 am
Saite

Citiem vārdiem sakot - stalkosi mani. :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Jul. 5th, 2018 - 01:19 am
Saite

Nē, brīdināšu draugus.

Saki pretī | Parent | Diskusija


François Pignon

(subjectless)

from: [info]pinjons
date: Jul. 5th, 2018 - 01:20 am
Saite

Formulējums nemaina būtību.

Saki pretī | Parent | Diskusija


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Jul. 5th, 2018 - 01:27 am
Saite

Nē nu kaut kā jau tev laikam ar sevi jāsadzīvo, runā runā. Nav mana problēma. Bet Džims tagad noprot, es ceru, ka ar tevi vajag piesargāties, my job done.

Saki pretī | Parent | Diskusija


François Pignon

(subjectless)

from: [info]pinjons
date: Jul. 5th, 2018 - 01:32 am
Saite

Nedomāju, ka Džimam pirms taviem ierakstiem bija par mani ilūzijas. Bet keep up the good work.

Saki pretī | Parent | Diskusija


putnu novērotājs

(subjectless)

from: [info]_re_
date: Jul. 5th, 2018 - 12:48 pm
Saite

pinjon, tu esi dirsa

Saki pretī | Parent


krēpjlācis

(subjectless)

from: [info]nistagms
date: Jul. 5th, 2018 - 12:50 pm
Saite

Es šo izcili nepatīkamo onkuli esmu piefiksējis jau ļoti sen, un nekad neesmu sapratis, kāpēc viņš ir piedraugots tik daudzām manām draudzenēm. Ko tad viņš labu rakstīja tavai draudzenei?

Saki pretī | Parent | Diskusija


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Jul. 5th, 2018 - 04:27 pm
Saite

Skat. zemāk Honeybee atstāstu.

Saki pretī | Parent


kihelkonna

(subjectless)

from: [info]kihelkonna
date: Jul. 5th, 2018 - 10:19 am
Saite

Apbriinoju tevi! Mees visi paareejie- it kaa nekas nebuutu bijis. Paldies tev.


Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 11:46 am
Saite

par ko ir runa?? dodiet vairāk informācijas!

Saki pretī | Parent | Diskusija


honeybee

(subjectless)

from: [info]honeybee
date: Jul. 5th, 2018 - 12:33 pm
Saite

Long&creepy story short, cilvēks stalkerēja sievieti, sūtīja reāli biedējošas anonīmas īsziņas un turpināja to darīt arī pēc tam, kad viņam bija norādīts, ka tas totāli nav OK, un papildināja to visu ar linku uz fucking creepy pornogrāfisku/vardarbīgu tekstu. Paralēli turpinot cibā izlikties mīļš un draudzīgs. Piezīmēsim, ka izvēlētais mērķis iekategorizējās kā "viegli ievainojams" (vismaz līdz brīdim, kad atklājās, ka viņai ir draugi).

Par tēmu "nebija ilūziju", well, neteiksim, ka man tas *nenormāli* pārsteidz, bet ir tā smalkā robeža starp dirsīgu&potenciāli troubled cilvēku un fucking derdzīgu kverpli.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 12:45 pm
Saite

oh wow.

man ir bijušas situācijas, kad līdzīga veida pāridarītāju draugi un paziņas turpina apkalpot ar savu draudzību un uzmanību, izliekoties, ka nekas nav noticis un tā visa ir tikai mana problēma, un tas atstājis vēl rūgtāku un lēnāk dzīstošu rētu. tāpēc, lai kas būtu šis cilvēks, gribu pastiept viņai arī savu roku - nekādas draudzības ar jūzeri P. man nav, ko pārtraukt, bet varu viņu nobanot no sava žurnāla, ko nupat arī izdarīju.

Saki pretī | Parent | Diskusija


honeybee

(subjectless)

from: [info]honeybee
date: Jul. 5th, 2018 - 12:50 pm
Saite

*grin*

Saki pretī | Parent


cits laiks

(subjectless)

from: [info]siltavieta
date: Jul. 5th, 2018 - 01:27 pm
Saite

pinjons pats atzinās, ka sūta anonīmas īsziņas?

Saki pretī | Parent | Diskusija


honeybee

(subjectless)

from: [info]honeybee
date: Jul. 5th, 2018 - 01:33 pm
Saite

nē, tika izsvēpēts.

Saki pretī | Parent | Diskusija


pelnufeja

(subjectless)

from: [info]pelnufeja
date: Jul. 5th, 2018 - 03:39 pm
Saite

Tas noskaidrojās pēc telefona zvana, kurā pārbaudījām, kam pieder šis numurs.

Saki pretī | Parent


krēpjlācis

(subjectless)

from: [info]nistagms
date: Aug. 6th, 2018 - 11:25 am
Saite

kāpēc tad viņš nav policijas uzskaitē? jo jūs viņu atklājāt un izglābāt konkrēto draudzeni, bet viņš var turpināt ar nākamo upuri?

Saki pretī | Parent


blond

(subjectless)

from: [info]blond
date: Jul. 5th, 2018 - 12:34 am
Saite

Es esmu totāls čeinsmokers, grūti pārspējams, kurš tagad nesmēķē jau kādus gadus trīs. Pēdējā laikā sāk atkal parādīties vēlme, līdz tam nebija nekādas intereses. Atmetu ar Allenu Karru (vai kā nu viņu sauc). Žurnāls - tas izklausās ļoti interesanti, bet nedomāju, ka palīdzēs.

Saki pretī | Diskusija


blond

(subjectless)

from: [info]blond
date: Jul. 5th, 2018 - 12:37 am
Saite

Bet nu jā, pirms tam arī bija kādu gadu pārtraukumi - kad dzemdēju bērnus un tā. Katru reizi likās, ka nekad vairs nesmēķēšu, jo tas ir tik stulbi - smēķēt. Bet katru reizi atkal uzrāvos. Jo es esmu no tiem, kam nevar būt "tikai viena cigarete".

Saki pretī | Parent


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 11:52 am
Saite

Es uz tām desmit dienām atmetu ar Karru, tagad saprotu, ka viņš var iedot pamatimpulsu atmest, bet nesniedz mehānismus kompleksākam problēmas risinājumam - vientulības un trauksmes, un sublimētās depresijas nākšanai virsū, ar ko (nepareizā veidā) palīdz tikt galā smēķēšana.

Statistika gan arī liecina, ka cilvēki parasti neveiksmīgi atmet kādas 3 reizes, pirms izdodas pavisam.

Bet tu, galvenais, neļaujies vēlmei! Trīs gadus ir izturēts, nav nekādas vajadzības šo panākumu nolaist podā!

Saki pretī | Parent | Diskusija


blond

(subjectless)

from: [info]blond
date: Jul. 5th, 2018 - 01:03 pm
Saite

Ne, ne, neļaušos. Tagad man arī ir konkrētas veselības problēmas, kuras nevajadzētu patsiprināt ar smēķēšanu, tā ka stimuls un motivācija ir.

Saki pretī | Parent


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Jul. 5th, 2018 - 12:54 am
Saite

Nepīpēju 3 gadus un aizvakar izpīpēju kādu paciņu. Bet, jā, sākumā Karrs, skriet, un lai ir kompānija. Tagad gan man nav vēl laikam atjaunojusies tā atkarība, bet bija jāpaiet dienai, lai man neliktos, ka ķermenis pilns nikotīna.

Saki pretī


krēpjlācis

(subjectless)

from: [info]nistagms
date: Jul. 5th, 2018 - 12:55 am
Saite

nu vienkārši nesmēķē vairs

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 11:55 am
Saite

Kā jau aprakstīju, nevaru, bez smēķēšanas vispār netieku ar dzīvi galā.

Saki pretī | Parent | Diskusija


krēpjlācis

(subjectless)

from: [info]nistagms
date: Jul. 5th, 2018 - 12:58 pm
Saite

Parūpējies, lai tev fiziski nav pieejamas cigaretes.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 01:01 pm
Saite

Kā, nav fiziski pieejamas? Pilni veikali.

Man kaut kā jārisina tas, lai dzīve bez smēķēšanas būtu vismaz iztēlojama kā dzīvojama.

Saki pretī | Parent | Diskusija


krēpjlācis

(subjectless)

from: [info]nistagms
date: Jul. 5th, 2018 - 01:03 pm
Saite

Nu nepērc taču tās cīgas! :(

Saki pretī | Parent


krēpjlācis

(subjectless)

from: [info]nistagms
date: Jul. 5th, 2018 - 01:04 pm
Saite

Nelieto iztēli kādu laiku vispār! ;)

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 01:08 pm
Saite

Tieši iztēle būtu jāattīsta, lai varētu iztēloties dzīvi bez smēķēšanas :)

Saki pretī | Parent


polkovnik zhora

(subjectless)

from: [info]zhora
date: Jul. 5th, 2018 - 12:56 am
Saite

Es jau kopš 10.februara. Jo nebija naudas, par ko pirkt, bet vispār arī riebās pēdējā laikā. Kaut kādas pretīgas tās cigaretes tahad palikušas, ātri izdeg un negaršo kā agrāk, rūgtas, kaifa nekāda. Pēc katras cigaretes gāju dzert glāzi ūdens, lai noskalotu to pretīgumu. Bet nu atmešana man arī nekas svešs, esmu atmetis arī agrāk un uz gadiem. Pīpēju no 14. Nez kā citiem, es kad metu, tad metu, nepīpēju, izciešu un viss.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 12:02 pm
Saite

Man arī pēdējā laikā riebjas tā garša, kaut kāds apzinātāks līmenis laikam ieslēdzies, jo ir jau, ir viņa pretīga.

Atmest es varu, bet nezinu, kā tikt ar dzīvi galā, kad atmests. Reizumis sociāli satikt cilvēkus, kas ir nepieciešams psihiskajai veselībai, jau ar visu smēķēšanu ir grūti, bez tās - neiespējami. Pagājšgad tos trīs mēnešus vispār negāju no mājas ārā, bet kādu satikt bez smēķēšanas - nevaru, sociālā trauksme nepārvarama. Tā izolācijas sajūta liek jukt prātā. Un tad visi tie pieturas punkti, kas sniedz kaut kādu iluzoru drošības sajūtu par dzīvi - kā vienā rakstā savulaik lasīju, smēķēšana ir dzīves interpunkcija, te es ielieku komatu, te - semikolu, te domuzīmi. Kad tā nav, attopies kaut kādā nesaprotamā haosā :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


polkovnik zhora

(subjectless)

from: [info]zhora
date: Jul. 5th, 2018 - 12:23 pm
Saite

Skaidrs, es Tevi saprotu. Tāda terapeitiska tipa tā smēķēšana. Tāds kā elpošanas vingrinājums, "lūgšanas" paveids, netīrā joga. KUlts un rituāls, kvēpināšana, dūmi, viss tas stafs :D Bet es domāju, ka lielā daļā aiz sociālizēšanās aspekta tomēr slēpjas arī ķīmiskā atkarība. Man bija lēkmjveidīga sociālā vajadzība pēc cigaretes dažādos stresainos tusiņos, kad likās, ka nevarēšu pilnvērtīgi sarunāties, bet kaut kā tomēr pārvarēju. Tāpat esot telpās, kur citi pīpē, vai pēc zaļā gribējās uzpīpēt parasto, vai iedzerot alko. Bet bailēm lielas acis, nav tik traki. Un ja arī sagribas, tad uz pusminūtīti un tad pāriet. Pat mēnesi, divus pēc atmešanas bija momentiņi. Bet tie īsi un tos var izturēt. Es vismaz varēju. Vispār esmu diezgan zvērināts pīpētājs, bet vienmēr arī esmu teicis, ka tas ir gribas jautājums, - ja pīpēju tad tāpēc, ka gribu, je nepīpēju, tad arī tāpēc, ka gribu, tas ir negribu. Tipa neatkarīgais. Bet nu kāds tur neatkarīgais. Līdz brīdim, kamēr apzināti sev atļauj kļūt par atkarīgo. Bet svarīga ir arī tā apziņa, ka viss tiek kontrolēts un ka jebkurā brīdī iespējams pārtraukt.

Nē, nu nav tas nekas labs reāli. Viss smird. Pat gultasveļa smird, jo sviedri smird, un viss ķermenis smird, ne tikai elpa, viss piesūcies ar to pretīgo saldi rūgto smaku. Palien zem segas un liekas kas tur smird, kas piesmirdinājis manu segu, bet zem tās izrādās es pats smirdu savu smēķētāja smirdoņu. Bet man jau arī bija tā, ka es pīpēju kaut kā čerez ņimogu. Riebjas tas smēķis, bet pīpēju, jo jāpīpē. It kā ir tie sociālie bonusi un tā meditācija un visa tā huiņa, kas vēlāk, kad atmests, nemaz nav tik ļoti vajadzīga, kā izrādās, bet tas kīmiskais pretīgums arī ir. Un beigās tā meditācija ir tik pretīga, ka reāli jāuzdzer ūdens, lai pazūd garša no mutes, un tad labāk nevajag. Un arī liekas, ka viņi kaut ko tur ķīmiķo tajās fabrikās un reāli indē ar kaut kādu sūdu. Tās vairs nav tās cigaretes, kas agrāk. Smacē nost!

Saki pretī | Parent


markizs

(subjectless)

from: [info]markizs
date: Jul. 5th, 2018 - 08:44 am
Saite

Karra grāmata

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 12:03 pm
Saite

Savulaik izmēģināta. Kā jau augstāk rakstīju, tā vismaz manā gadījumā nerisina problēmas, ko izraisa atmešana.

Saki pretī | Parent


honeybee

(subjectless)

from: [info]honeybee
date: Jul. 5th, 2018 - 09:21 am
Saite

Šis izklausās nenormāli interesanti.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 12:04 pm
Saite

Try it! Uzreiz šķiet, ka esi grāmatvedis vai kas tamlīdzīgs, negaidīti fun role play :D

Saki pretī | Parent


Sacerda

(subjectless)

from: [info]invidia
date: Jul. 5th, 2018 - 02:32 pm
Saite

Man uzreiz asociācijas ar šo: https://www.rigaslaiks.lv/zurnals/raksti/margreta-kadas-milas-hronika-19229

Saki pretī | Parent


aņa delovejevna

(subjectless)

from: [info]deloveja_kundze
date: Jul. 5th, 2018 - 09:53 am
Saite

katrā ziņā - ir dzīve pēc smēķēšanas. pat tādiem kaislīgiem un centīgiem smēķētājiem, kāda biju es. un tā ikdiena pielāgojas.

Saki pretī


lava

(subjectless)

from: [info]lavametender
date: Jul. 5th, 2018 - 09:55 am
Saite

man arī tāda doma, jādara vēlreiz. problēma gan ir kompleksa, droši vien vajag beigt arī dzert, ievērot režīmu, sportot un ieviest raksturu. well fuck me with a rusty crowbar and call me clementine.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 12:08 pm
Saite

Jup. Doesn't that sound fun?!

Saki pretī | Parent


rūsganais sprakšķis

(subjectless)

from: [info]mufs
date: Jul. 5th, 2018 - 10:22 am
Saite

man gāja paciņa dienā; vispār nevarēju iedomāties,ka varētu neuzpīpēt, staigājot ar suni, runājot pa telefonu, sēžot uz lieveņa, braucot mašīnā uz darbu, utt.
es pat neatceros,kāpēc īsti nopirku e-cīgu, laikam,jo higiēnists purpināja par zobiem, tad nu uz kārtējo apmeklējumu, pārgāju uz elektronisko, kas bija totāli bezjēdzīgs un baudu nesagādājošs pasākums, bet kautko jau zobos vajadzēja.
untad es pāris reizes laikam savilku par daudz un bija slikti, kas sakrita ar depresijas saasināšanos un panikas lēkmēm; biju tik nobijusies, ka vienkārši nepīpēju.
nu jau būs 2,5 gadi; nu jau arvien retāk, bet tikuntā gribas, mani attur smirdēšana, nepatīk,ka mati ož un elpa (kopš atmešanas šausmīgi jūtīgs deguns uz smakām)
man nekad nav trūcis nikotīns, bet process.
kad atmetu, maniakāli vingroju, tagad vnk daudz ēdu un dzeru, nezinu,kas galu galā ir veselīgāk :D

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 12:11 pm
Saite

Jā, atceros, ka tu iepriekšējā šādas ievirzes sarunā manā žurnālā pirms kaut kādiem gadiem minēji, ka tobrīd sūkā elektronisko un ir tik garlaicīgi, ka apsver atsākt normālu pīpēšanu :)
Bet nu turies - impulss pamazām kļūs arvien retāks! Smadzeņu plasticitāte ir apbrīnojama. Un neturpinot enforsēt paradumus un asociācijas, pamazām tās sinapses, kas atbild par "tagad gribas uzpīpēt" atrofējas.

Saki pretī | Parent


Placebo Rush

(subjectless)

from: [info]kakjux
date: Jul. 5th, 2018 - 12:56 pm
Saite

man bija tā, ka es vienā dienā sapratu, ka huiņa tas viss un es nemaz nevaru atļauties pīpēt. nopirku e-cigu un sāku turēties pie tās. 4 ar pusi gadus vēlāk, joprojām esmu noturējusies bez īstas cigas. ja gribi, varu pastāstīt sīkāk. pieļauju, ka dažus šitos te paņēmienus var pielietot atmest pavisam.

bet es te nāku pastāstīt par CBT. jo, ē, man bija CBT. *nopūšas* zini kā? izklausās mega forši. es tur rakstu savas domas, savas reakcijas, sajūtas, analizēju, tas viss. tad es aizgāju mājās, centos darīt to pašu analīzi, kad pieķēru sevi pie tām sajūtām / domām in real time... un tas nestrādāja. pēkšņi, kad biju nonākusi atpakaļ objektīvajā realitātē, izrādījās, ka tās metodes nav pielāgojamas tam, cik daudz nezināmo ir šajā dzīvē. varbūt vienkārši man nepaveicās ar terapeiti, kura bija vispār diez gan atrauta no realitātes pati par sevi jau. bet, ja es arī kaut kad ietu vēlreiz profesionāli runāties, es laikam tomēr gribētu iet runāties tā, ka runājas arī par to, kāpēc man tā ir.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 03:58 pm
Saite

ou, tā gan sūdīga pieredze, bet ļoti iespējams, ka vienkārši tiešām nederēja terapeits? jo CBT, cik esmu pētījusi literatūrā, ir bezmaz vienīgā panaceja kā ārstēt, teiksim, trauksmi, un tad es apsveru, varbūt smēķēšanas atmešanai tieši CBT tipa praktiskā pieeja varētu līdzēt. jo nu - parastajā terapijā esmu ļoti daudz ko sapratusi par savu dažādo atkarību dabu, bet tā arī nav izdevies no tām atbrīvoties vai samazināt to iespaidu - tur, iespējams, vajadzīgs hand-on approach.

Saki pretī | Parent


porcelāna lellīte

(subjectless)

from: [info]neraate
date: Jul. 6th, 2018 - 12:19 am
Saite

varbūt koučings ir variants? tur strādā ar 1 konkrētu aspektu, resp. šķērsli (lai neteiktu 'problēma') un tieši domā ko konkrētajā situācijā var darīt un kāpēc vispār kaut ko dara/nedara. tas man šķiet ir viens no instrumentiem, tāds praktiskāks piegājiens nekā terapija, bet nu es uz CBT neesmu bijusi.

Saki pretī | Parent


Lacy F

(subjectless)

from: [info]panacea
date: Jul. 5th, 2018 - 03:22 pm
Saite

šitanīte anglijā tagad veselības dienests iesaka pāriet uz e-cigaretēm, ja grūti atmest. pašlaik esošā zinātne saka, ka tas ir daaaaudz, daaaaaaaaaaaaudz veselīgāk nekā parastās cīgas. jā, protams, nesmēķēt neko ir vislabāk veselībai, bet e-cīgas ir tīri OK variants, mož vērts pamēģināt. veiksmes jebkurā gadījumā!

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 5th, 2018 - 03:54 pm
Saite

jā? man jau liekas, ka zinātne to teica pirms dažiem gadiem, šobrīd zinātne sāk teikt, ou fak, īstenībā ir tikai pavisam nedaudz mazāk kaitīgas, vai varbūt ir tikpat kaitīgas, vai varbūt, ellē, ir pat vēl kaitīgākas par parasto tabaku, jo mēs pirms tam nebijām kārtīgi papētījuši, kas tur par ķīmiju tajā elektrocīgā salieta. es, protams, vados no tā, ko saka Vice, bet kopš šī raksta izlasīšanas esmu atmetusi veipinga ideju kā soli-uz:

https://tonic.vice.com/en_us/article/qvxwpw/is-vaping-bad

Saki pretī | Parent | Diskusija


Lacy F

(subjectless)

from: [info]panacea
date: Jul. 5th, 2018 - 04:31 pm
Saite

nu nez, rekur NHS joprojām iesaka e-cīgas https://www.nhs.uk/smokefree/help-and-advice/e-cigarettes

ok, tas ir no 2015. gada, bet rekur skotu NHS no 2018. gada https://www.nhsinform.scot/healthy-living/stopping-smoking/how-to-stop/e-cigarettes

un NHS diezgan pamatīgi izskata zinātni, pirms publicē kkādas vadlīnijas.

kad es pēdējoreiz kko lasīju par šo tēmu, tad tā arī bija, ka jā, tur ir visādas kaitīgas vielas arī e-cīgās, bet daaaudz daaaaaaudz mazākā koncentrācijā. nu, un farmakoloģijas pamatprincips ir ka viss ir inde, ja vien lietots atbilstošā devā. devu samazina - un mazāka inde.

tai pat laikā, ja runājam par farmakoloģiju, dzirdētas tiešām labas atsauksmes par champix

https://en.wikipedia.org/wiki/Varenicline
https://www.drugs.com/comments/varenicline/champix.html

kā saka, ko tur mocīties, ja var vnk iedzert tabletīti :D

Saki pretī | Parent


Andris

(subjectless)

from: [info]degeneralis
date: Jul. 5th, 2018 - 07:25 pm
Saite

Sudigs mierinajums, bet pec pusgada-gada nesapratisi, nahuj tas cigas man vispar vajadzigas bija?

Saki pretī


sajūtu cilvēks

(subjectless)

from: [info]vacatio
date: Jul. 17th, 2018 - 12:41 am
Saite

Vai AD ir kaitīgāki par cigareti?

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 18th, 2018 - 02:25 pm
Saite

Dilemma "AD vai cigarete" šķiet pārāk absurda.

Saki pretī | Parent | Diskusija


sajūtu cilvēks

(subjectless)

from: [info]vacatio
date: Jul. 18th, 2018 - 08:19 pm
Saite

Man arī, bet laikam no otra gala. Nekad neesmu smēķējusi, bet ik pa laikam īslaicīgi lietojusi AD.

Saki pretī | Parent