(subjectless)

« previous entry | next entry »
Mar. 29th, 2017 | 03:22 pm

Apjautu, ka dzīvoju vientuļā pasaulē, kurā es nerecenzēju izstādes, koncertus, mūzikas albumus, dzeju, prozu vai teātri, jo nejūtos gana kompetenta, lai par tiem spriestu, taču absolūti visu šo jomu pārstāvji gan uzskata, ka ir pilnvērtīgi kino recenzenti.

Saite | Shave 'em Dry | Add to Memories


Comments {49}

François Pignon

(subjectless)

from: [info]pinjons
date: Mar. 29th, 2017 - 03:27 pm
Saite

Kā Tev var nebūt Viedoklis par visu Būtisko!?!?


Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 03:31 pm
Saite

Viedoklis man ir, bet man par citu sfēru darbiem nepasūta recenzijas. Šķiet, ka Latvijā redaktoriem un pašiem autoriem izveidojies priekšstats, ka tieši kino ir tā joma, ko recenzēt var visi, tur nevajag nekādu īpašu kompetenci vai priekšzināšanas. Visi taču redzējuši daudz filmu!

Saki pretī | Parent | Diskusija


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Mar. 29th, 2017 - 03:43 pm
Saite

Man ir ārkārtīgi grūti atrast līdzsvaru starp iegūto izglītību kino kritikā un to, ko cilvēki grib lasīt. Pie pirmajiem rakstiem vēl studiju laikā sastapos ar redaktoru vīpsnu "netēlo te baigo kinozinātnieci, raksti cilvēku valodā". Protams, es rakstīju populāriem medijiem, un runāju mazdrusku sausiņu lietas un smagus vārdus. Tas mani nokaunināja; un, kā tu saki, "visi te lieli eksperti" situācija arī ir visai demoralizējoša. Bet es arvien skaidrāk saskatu, ko man ir analītiski interesanti redzēt kino un animācijā, un jāskatās, varbūt jāiet dziļāk pētniecībā un pamazām jāatsakās no idejas par viedokļrakstiem.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 04:10 pm
Saite

Cik esmu lasījusi tavas recenzijas, tās ir gana kompetentas un analītiskas. Man pašai laikam nekādas dilemmas nav bijis, visiem normālajiem medijiem nav iebilžu pret stilu un terminu lietojumu. Rīgas Hujiļņu redaktore, protams, savulaik palūdza rakstīt "vienkāršākā valodā".

Saki pretī | Parent | Diskusija


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Mar. 29th, 2017 - 04:38 pm
Saite

Tas droši vien vairāk attiecas uz mani pašu, nevis uz medijiem, jā. Man ir ļoti viegli pazaudēt kontekstu, un tad zūd arī domu precizitāte. Vakar ieklīdu LKA un diezgan ilgi pļāpāju ar pasniedzēju B., kurš man ļoti izpalīdzēja ar dažu materiālu atrašanu, un es atkal sajutu akadēmiskās vides dzinējspēku. Cik jēgpilna var būt tāda rakstīšana, pētīšana, kontekstualizēšana.

Saki pretī | Parent


ieva

(subjectless)

from: [info]ieva
date: Mar. 29th, 2017 - 03:29 pm
Saite

sveika, es tai pat pasaulē jūtos mītam. ticu specializācijai un klusi nīstu visus pašpasudinātos ekspertus un citus vieddirsējus.

Saki pretī | Diskusija


ieva

(subjectless)

from: [info]ieva
date: Mar. 29th, 2017 - 03:34 pm
Saite

nevīžīgi pašlabuma meklētāji!

( i srsly have a problem with this. nīstu arī dažu labu so called draugu par šādu uzvedību.)

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 03:38 pm
Saite

Forši, ka tā saki! Mans skats ir, iespējams, skewed, bet ir sajūta, ka tieši kino nozari redaktori, kas izvēlas autorus un pasūta tiem recenzijas, Latvijā īpaši neciena.

Saki pretī | Parent


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 03:45 pm
Saite

Also, varbūt es esmu atpalikusi, jo nākotne taču pieder starpdisciplīnām, nevis šaurai specializācijai. Tādā gadījumā recenzēt jebkādu mākslas veidu darbus redaktoriem ar nolūku jāizraugās jomas nespeciālistus, neaprobežojoties tikai ar kino. Lai tiek devalvēta analīze visos mākslas veidos.

Saki pretī | Parent | Diskusija


(subjectless)

from: [info]dzeina
date: Mar. 29th, 2017 - 03:47 pm
Saite

nunē, kā jau VIĻ teica, “kino ir svarīgākā no mākslām” un "māksla pieder tautai".
Attiecīgi, tieši kino lauciņš ir tas, kur katrs uzskata sevi par tiesīgu pašņakarēties.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 03:51 pm
Saite

Apskatām vēlreiz, tātad, par kino atšķirībā no citām mākslām izteikties var visi, jo Ļeņins reiz teica, ka kino ir svarīgs? :D

Saki pretī | Parent


dzīvsudrablapsa

(subjectless)

from: [info]iive
date: Mar. 29th, 2017 - 03:52 pm
Saite

Manuprāt gan starpdisciplinaritātei nevajadzētu nozīmēt neprofesionālismu, bet izglītības un pieredzes iegūšanu vairākos laukos.

Saki pretī | Parent | Diskusija


Hedera helix L.

(subjectless)

from: [info]hedera
date: Mar. 29th, 2017 - 04:25 pm
Saite

Lūk!

Saki pretī | Parent


ieva

(subjectless)

from: [info]ieva
date: Mar. 29th, 2017 - 04:23 pm
Saite

ja tas nebija domāts ironiski, tad teikšu uzreiz to pašu, ko iive - tas nav starpdisciplinārisms. drīzāk, lol, disciplīnas trūkums, ja tam ar disciplīnu kāds sakars vispār.

the way i see it - viegla nauda! un seku taču nekādu (!), drīzāk vēl pa plecu uzsitīs tev atzinīgi nosacītie kolēgas nekā nosodīs. sak', ō, nopublicējies, ja? izlasīju, jā, interesanti! bet klau... bla bla bla.
iedomājies savukārt reakciju "nu paklau, vecīt, jā, izlasīju, bet tu tur visu vienā putrā laid atkal! davai, stay away vnk, es negribu ar tevi runāt šodien. aizej labāk palasi [insert name here] nekā te apkārt dzersties, ja tu tiešām gribi par šo jomu ko spriest."

:)

tas, ka cilvēki ar savu so called profesiju neko nevar nopelnīt un piepelnās rakstot - tieši rakstot, neatkarīgi no satura - imo arī ir lielā mērā pie vainas. kopā ar negatīvas rezonanses trūkumu rodas ilūzija, ka tas viss ir ok un pat par labu kkā kādam nāk.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Apr. 17th, 2017 - 04:33 pm
Saite

(riktīgi belatedly pieslēdzos šai diskusijai) - ļoti labs impulss, padomāt par to negatīvās rezonsanses trūkumu. latvijā negatīvā rezonanse interneta komentētāju līmenī ir milzīga, tāpēc, man šķiet, ir tāds nerakstīts likums, ka katrs biedrs, kas uzdrīkstas publicēt viedokli, lai arī nepietiekami kompetentu, iespējams, ir jāatbalsta kaut vai ar negatīvās rezonanses trūkumu privātā līmenī. (es spekulēju, bet man šķiet, ka tāda ir te valdošā sajūta.)

Saki pretī | Parent


annuska

(subjectless)

from: [info]annuska
date: Mar. 29th, 2017 - 09:01 pm
Saite

manu iepriekšējo dzejas krājumu recenzēja Mārtiņš Freimanis

Saki pretī | Parent | Diskusija


Nepabeigtā dienasgrāmata

(subjectless)

from: [info]dienasgramata
date: Mar. 29th, 2017 - 10:11 pm
Saite

tu taču par to viņu nenogalināji?!

Saki pretī | Parent | Diskusija


annuska

(subjectless)

from: [info]annuska
date: Mar. 29th, 2017 - 10:19 pm
Saite

īstenībā viņš jau bija ļoti slims, kad to rakstīja, jo patiešām drīz pēc tam nomira

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]dzeina
date: Mar. 29th, 2017 - 03:31 pm
Saite

Es dzīvoju pasaulē, kurā ir pilnīgi vienalga, ko par kādu mākslas faktu vai notikumu domā jebkuras pakāpes recenzenti...

Jā, tiktāl nu esam.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 03:37 pm
Saite

Tas ok. Es savukārt profesionāli esmu daļa no kino nozares un gribu par jaunajām filmām lasīt recenzijas. Bet ieraugot, ka recenziju par filmu kārtējoreiz rakstījis, piemēram, profesionāls literāts, esmu apbēdināta un negribu to pat vērt vaļā. Nav runa par to, ka literāts ir, iespējams, ļoti inteliģents un patīkams, un pie vīna glāzes kādā ballītē es ar lielu interesi klausītos viņa apsvērumos par šo darbu. Bet kāpēc literāts uzskata, ka viņš var rakstīt recenziju par filmu? Ka viņam ir pieejami visi analītiskie instrumenti un kompetence tā saprašanai?

Saki pretī | Parent | Diskusija


(subjectless)

from: [info]dzeina
date: Mar. 29th, 2017 - 03:40 pm
Saite

Btw, par Liberation day arī es jutu jau sen nebijušu vēlmi kaut ko izteikties.
Par laimi, nebija laika.

Saki pretī | Parent | Diskusija


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Mar. 29th, 2017 - 03:41 pm
Saite

tik labi vai tik slikti?

Saki pretī | Parent | Diskusija


(subjectless)

from: [info]dzeina
date: Mar. 29th, 2017 - 03:42 pm
Saite

Man ļoti patika.

Saki pretī | Parent


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 03:42 pm
Saite

Totāli izsakies, vienkārši nesauc to par recenziju. (Lib Day neesmu vēl redzējusi, bet dzirdu kaismīgus viedokļus)

Saki pretī | Parent


mis_sarajevo

(subjectless)

from: [info]mis_sarajevo
date: Mar. 29th, 2017 - 03:38 pm
Saite

Es gribētu, lai tu raksti par teātri, jo man pēdējā laikā riebjas 90% teātra recenziju, kuras ir rakstījuši eksperti.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 03:49 pm
Saite

Iespējams, tā arī jādara. Bet es neko nezinu par teātra vēsturi un teoriju, līdz ar to nespēšu konstatēt, ka izrāde, kas man rauj jumtu, pasaules kontekstā, piemēram, ir kas ļoti vecmodīgs. Un tādā veidā es piedalīšos gan teātra kritikas, gan teātra recepcijas devalvēšanā (jo savas nekompetences dēļ nemācēšu izglītot lasītājus, tieši kā patlaban liela daļa kino apskatu latviešu valodā devalvē gan kino kritiku, gan kino kā mākslu).

Saki pretī | Parent | Diskusija


mis_sarajevo

(subjectless)

from: [info]mis_sarajevo
date: Mar. 29th, 2017 - 03:54 pm
Saite

Nepiekrītu.

Man liekas, ka visi trakoti izglītotie, teātra vēsturi pārzinošie kritiķi pārsvarā aizraujas tieši ar vēstures un kontekstu (+ savu subjektīvo patikšanu un nepatikšanu) apmuļļāšanu, biezī vien pat nepievēršot nekādu uzmanību tam, kas izrādē notiek.

Nesen tieši runājos par šo jautājumu un sapratu, ka beisiklī joprojām interesanti ir lasīt varbūt 2 kritiķu rakstīto.

Bet par kino... nu jā, es nevaru spriest, jo nezinu kāpēc pēdējā laikā sanāk par to rakstīt un jūtos pietiekami nekompetenta arī šajā jomā.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 04:04 pm
Saite

O, interesants viedoklis. Mans points ir, ka vēstures un konteksta zināšana taisni ir tas, kas ļauj pamanīt un saprast, "kas izrādē notiek", citādi vienīgais, kas paliek, ja esi kontekstā neizglītots lajs, lai cik labas nebūtu literārās dotības, ir subjektīvā patikšana vai nepatikšana. Varbūt tev pa rokai ir kāda izrādes recenzija, kas ilustrē tevis sacīto? Es tās lasu reti un laukā neorientējos.

Saki pretī | Parent | Diskusija


mis_sarajevo

(subjectless)

from: [info]mis_sarajevo
date: Mar. 29th, 2017 - 04:23 pm
Saite

Bet zini kā, vēl jau ir aspekts, ka es riktīgi daudz (vismaz agrāk) lasīju tās recenzijas un, iespējams, ka man tagad vnk ir jau zb tas, ka 90% tu jau vari paredzēt to, ko tu izlasīsi.
Piemēram, šī ir it kā analītiska un padziļināta recenzija, bet tur es arī sajūtu to, kas mani besī:
http://www.kroders.lv/verte/846

bet tās, kas mani visvairāk ir nobesījušas gan laikam ir Z.R. par "Tuvo pilsētu" IRā un vēl visādas pērles "Teātra vēstnesī".

Saki pretī | Parent


mis_sarajevo

(subjectless)

from: [info]mis_sarajevo
date: Mar. 29th, 2017 - 04:30 pm
Saite

Bet viena lieta, par ko visvairāk domāju, ir pat šajā sfērā ir vajadzīga rotācija.
Jo es pati esmu piefiksējusi, ka eju retāk uz izrādēm un ka arī zūd vēlme par tām diži izteikties, un to var just arī pēdējo gadu kritikā - nogurumu, no kura reizēm parādās arī žults. Ja cilvēkam ir jānoskatās milzīgs daudzums izrāžu gadā, manuprāt, pat vislielākais teātra mīlis pazaudē vēlmi par to runāt un domāt, kur nu vēl interesanti rakstīt.

Saki pretī | Parent


penija

(subjectless)

from: [info]penny_lane
date: Mar. 29th, 2017 - 03:50 pm
Saite

atvēru visu pusotru mediju, kur varētu meklēt tavu dusmu iemesļu, bet neatradu:(

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 29th, 2017 - 03:53 pm
Saite

Bija svaigs impulss, kas to iniciēja, bet manas dusmas ir briedušas sen.

Saki pretī | Parent | Diskusija


penija

(subjectless)

from: [info]penny_lane
date: Mar. 29th, 2017 - 03:59 pm
Saite

ja es pareizi saprotu, tad valdošā doma ir ka "naumanis ir miris, bet visi pārējie ir vienādā līmenī lohi"

par libday es pat nezinu, vai gribu runāt, jo man šķiet, ka es vienkārši netveru, ka cepiens vispār var būt par to, par ko ir cepiens. tad, protams, pēkšņi Olte paziņo vēl ka latvieši visu pārintelektualizē un tāpēc nesaprot, un tad es pakrītu zem galda, lai tur klusībā secinātu, ka "nau..."

Saki pretī | Parent


 Stiller Ozean

(subjectless)

from: [info]klusais_okeans
date: Mar. 29th, 2017 - 03:51 pm
Saite

a kurš izstāžu recenzents raksta par kino?
bet kopumā ļoti piekrītu un, manuprāt, starpdisciplinaritātes princips ir efektīvs tad, ja citas sfēras darba analizē šis citas sfēras profesionālis izmanto savai sfēras zināšanas, nevis vienkārši "viedokli". Then again profesionāla kritika un plašam lokam paredzētas recenzijas, kā jau Tu saproti, ir divi dažādi žanri un tajā otrajā "viedokļi" ir ļoti pieprasīta forma

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Apr. 17th, 2017 - 04:36 pm
Saite

izstāžu recenzenti laikam tā nedara, atvainojos par savu dusmās pausto pārspīlējumu.

Saki pretī | Parent


kants

atviegloti nopūšos

from: [info]kants
date: Mar. 29th, 2017 - 05:05 pm
Saite

labi gan, ka ar savu izglītības trūkumu par kino tikai lekcijas lasu un neesmu tik nesmuki sasmērējies

Saki pretī


(subjectless)

from: [info]lasitajs
date: Mar. 29th, 2017 - 05:49 pm
Saite

varbūt profesionālie kinorecenzenti mēdz šausmīgi kavēt termiņus?

Saki pretī


aņa delovejevna

(subjectless)

from: [info]deloveja_kundze
date: Mar. 29th, 2017 - 06:12 pm
Saite

mēs šodien tieši spriedām par šī gada critics meeting un tieši, tieši par šo pašu es iecepos, paziņojot kolēgām, ka kaut kā kino kritika lv ir super zemā līmenī tieši tāpēc, ka šķiet - kas tad tur, to jau var jebkurš.

un te ir pamatīgs akmens redaktoru dārziņos, jo acīmredzot nav precīzi nokomunicēts, vai tas ir viedokļa raksts vai actual recenzija. citu jomu pārstāvju viedoklis par kino reizēm ir ļoti, ļoti saistošs un atklājošs (nesenākais mīļākais piemērs - V. Celmiņa lekcija par Hirosimu, http://www.satori.lv/raksts/12621/Viesturs_Celmins/Hirosima_mana_mila, savukārt daudzi citi ir tik ļoti, ļoti ne pa ķeksi, ka sāp lasīt.

jo tā jau forši, manuprāt, viedokļraksti bieži palīdz atklāt ko specifisku un iepriekš nepamanītu. tostarp tevis pieminētais piemērs ar literātiem, filozofiem etc. taču tā nav kino kritika, jo kino kritika ir specifiska disciplīna ar visu no tā izrietošo.

Saki pretī | Diskusija


Līkcepure

(subjectless)

from: [info]likcepure
date: Mar. 29th, 2017 - 06:43 pm
Saite

Nu jā, +1.

Saki pretī | Parent


Līkcepure

(subjectless)

from: [info]likcepure
date: Mar. 29th, 2017 - 06:42 pm
Saite

Bet kāda ir alternatīva? Nav jau tā, ka profesionālie kinokritiķi barā kliedz "Hei, hei, es gribu rakstīt par šo filmu!", bet žurnāls/portāls atbild: "Nē, literāts jau paspēja pirmais, rakstīs viņš." Nav jau baigi, no kā izvēlēties. Es zinu, cik citreiz grūti nākas kaut vai tam pašam Satori atrast vispār kādu, kas ir gatavs recenzēt lietu X. Jo pretējā gadījumā atkal būs otra sāpe - lietai X nebūs pievērsta nekāda uzmanība. Vēl trīs lietas.

1. Cilvēku, ko varētu dēvēt par profesionāļiem, ir apmēram uz rokas pirkstiem saskaitāmi. Puse no viņiem neiesniedz neko laikā vai vispār, otra puse jau ir piesaistīta kādam konkrētam medijam un raujas tur. Trešā puse raksta tik sausi un akadēmiski, ka to neviens medijā X nelasīs. Es, protams, pārspīlēju, bet apmēram tā. Alternatīva ir vienkārši samazināt recenziju skaitu.

2. Man liekas, ka mākslai atkal otra sāpe - par to neraksta vispār vai raksta tikai lieli profesionāļi, un pie cilvēkiem ārpus mākslas jomas šī informācija nenonāk vispār. .

3. Man, piemēram, Satori ir pasūtījuši aiziet uz dejas izrādi tieši tāpēc, ka es no dejas pilnīgi neko nesaprotu. Lai ir skats no malas. Tāpat es nepretendēju profesionāli rakstīt par kino vai literatūru, vienkārši tās uztveru kā savas pārdomas, kuras cenšos izteikt godīgi, un lasītājam tīkamā formā. Varbūt problēma ir tajā, vai tā tiek vai netiek nosaukta par recenziju.

4. Ja kāds te uzskata, ka rakstot nu baigi var piepelnīties, tad tas ir čok čok.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Apr. 17th, 2017 - 04:51 pm
Saite

Es īsti vairs nelietoju internetus, tāpēc ķeros pie atbildēšanas tikai tagad. Attiecībā par trešo punktu, ja speciāli nozīmē jomas nepārzinātāju recenzēt darbu, iespējams, tas tiešām nav jāsauc par recenziju, bet jāuzsver, ka tas ir "viedoklis". Attiecībā uz pirmo un otro punktu, iespējams, patiesība ir kaut kur pa vidu starp manām dusmām un tavu mēģinājumu šo situāciju attaisnot. Protams, no diviem ļaunumiem - recenziju neraksta kompetents cilvēks un recenzijas nav vispār - noteikti jāizvēlas mazākais, proti, labāk, lai recenzija un rezonanse par mākslas darbu vispār ir. Vienkārši man neliekas, ka ir tā, ka nabaga redaktori ir simtprocentīgi ķīlnieki tam, ka rakstošu kompetentu kinokritiķu ir tik maz un puse no tiem - laikā nenododoši šļurpaki. Es domāju, lielā mērā te vainīgs arī redaktoru intertums - nejūtu, ka redaktori baigi copētu talantīgākos kinokritiķus vēl no skolas sola akadēmijā vai vispār interesētos, vai tiešām par kino kompetenti rakstošo skaits patiesībā nav lielāks par iepriekšpieņemto "uz vienas rokas pirkstiem" saskaitāmo sarakstu; ka redaktori arī censtos pierunāt un nodrošināt lai kinozinātāji viņiem rakstītu; un kāpēc - jo vadās no šī aizsprieduma, ko es saucu par necieņu tieši pret kino, ka par kino jau var izteikties visi, jo visi taču skatās filmas.

Saki pretī | Parent | Diskusija


Līkcepure

(subjectless)

from: [info]likcepure
date: Apr. 19th, 2017 - 12:49 pm
Saite

100% ķīlnieki droši vien nav, bet domāju, ka viņiem tāpat kā vairākumam aktuālie darbi gāžas pāri galvai, un nav laika plūkt un nogatavināt labākos augļus no jaunās paaudzes. Bet nav tā, ka tas absolūti netiek darīts. Cik zinu, Satori ir ļoti atvērti jauniem autoriem. KDi savulaik mani paši pamanīja internetā un uzrunāja, vai negribu rakstīt pie viņiem. Tiesa, tās nebija recenzijas, bet tomēr. Un tad tur parasti arī bija 80% komentāri, kas tā par sīkaļu tur atļaujas rakstīt. Sabiedrībā tomēr pastāv uzskats, ka kritiku drīkst izteikt tikai nobriedis un daudz pieredzējis cilvēks, bet tā jau atsevišķa tēma. Un kur "skatās filmas" cilvēks pāraug kompetentā "kinozinātājā"? Vai šī robežšķirtne tiešām ir LKA sols? Tas ir ļoti sarežģīti!

Saki pretī | Parent


virginia_records

(subjectless)

from: [info]virginia_rabbit
date: Mar. 29th, 2017 - 06:42 pm
Saite

es rakstu par visu un man pajāt! ha!

Saki pretī | Diskusija


blond

(subjectless)

from: [info]blond
date: Mar. 29th, 2017 - 08:32 pm
Saite

Un pareizi dari, jo tas viedolis mai vienmēr interesē, neatkarīgi no kompetences līmeņa! So go on! Es gan nezinu neko par tiem citiem, kas sagaida ļoti dziļus kontekstus un vēstures zināšanu. Bet kamēr tu raksti, man vismaz ir, ko lasīt. (Ok, pārspīlējums, ir vēl virkne rakstītāju. Nev nemaz tik ļauni). Paškritika ir ok un nepieciešama, bet tai nevajag nomākt spēju jebko darīt vispār.

Saki pretī | Parent


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Apr. 17th, 2017 - 04:29 pm
Saite

par arhitektūru arī rakstītu? par elektroniskās mūzikas festivālu?

Saki pretī | Parent | Diskusija


virginia_records

(subjectless)

from: [info]virginia_rabbit
date: Apr. 17th, 2017 - 06:53 pm
Saite

tieši šobrīd rakstu par arhitektūru! bet es cenšos sevi nepozicionēt par arhitektu vai arhitektūras vēsturnieku. bet esmu lasījusi un tikusies ar arhit. fotogrāfiem, interese par šo jomu mani ir novedusi pie visādām interesantām info un atziņām par mākslas disciplīnu mijiedarbi, ar ko varu padalīties.

Saki pretī | Parent


Antons Šasners

(subjectless)

from: [info]french_mime
date: Mar. 29th, 2017 - 10:05 pm
Saite

Man gan šķiet, ka literāti, kas ir noskatījušies ļoti daudz filmu, var rakstīt par filmām (es vienu tādu pazīstu, kam ir phd literatūrā, bet drīz rakstīs akadēmisku rakstu par filmām) un visticamāk tas būs vērtīgi un interesanti, varbūt ne tik atbilstoši kā actual kinokritiķi, bet vismaz daudz labāk nekā kāds cilvēks no pilnīgi ar mākslu nesaistītas jomas. Mēs visi taču esam cilvēki un arī tas, ko māca kinokritiķiem, ir ticis kaut kā iegūts caur pieredzi.

Saki pretī


wiatryga

(subjectless)

from: [info]wiatryga
date: Mar. 31st, 2017 - 11:04 pm
Saite

ot es neuzskatu, jim, goda vārds.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Apr. 17th, 2017 - 04:25 pm
Saite

par tevi nemaz nešaubos, atvainojos par vispārinošo apsūdzību! (pie šī ieraksta komentāriem atgriezos tikai tagad jeb ļoti novēloti)

Saki pretī | Parent