(subjectless)

« previous entry | next entry »
Jul. 27th, 2016 | 11:25 pm

2009. gada sākums. Kihelkonna man kāda ieraksta komentāros iedod saiti uz grāmatu "Sievietes, kas mīl par daudz".
2016. gada vidus. Pēc terapeites rekomendācijas beidzot atveru un izlasu uz desktopa gadiem stāvējušo grāmatu. Jau vairākas dienas nevaru atjēgties no šaušalām, cik, iespējams, kvalitatīvi citādi būtu bijuši šie septiņi iepriekšējie gadi, ja grāmatu būtu izlasījusi toreiz.

Then again, tad man, iespējams, nebūtu savākts viss tas disfunkcionālais materiāls, no kā veidots diplomdarba filmas scenārijs.

Saite | Shave 'em Dry | Add to Memories


Comments {71}

nova

(subjectless)

from: [info]nova
date: Jul. 27th, 2016 - 11:32 pm
Saite

Nē. Katrai grāmatai savs laiks. Un kam vajag,tam patrāpīsies arī bez visādas ieteikšanas.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 27th, 2016 - 11:38 pm
Saite

Nu ja. Viss jau var notikt tikai tā, kā tas var notikt.

Saki pretī | Parent


Skabičevskis

(subjectless)

from: [info]begemots
date: Jul. 27th, 2016 - 11:38 pm
Saite

Better late than ever.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 27th, 2016 - 11:39 pm
Saite

Better latte ever!

Saki pretī | Parent


mirgojošais numbats

(subjectless)

from: [info]etalonfunkcija
date: Jul. 27th, 2016 - 11:42 pm
Saite

Nav svarīgi, kā tā būtu varējusi mainīties, svarīgi, kā tā mainīsies.

Izlasīju pagājušovasar. Labi, ka tā. Now it really kicks in. Airējos uz tās šobrīd kā uz plosta.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 27th, 2016 - 11:50 pm
Saite

:* Ļoti labi. Good to hear.
Also, man tev pārmetums par lasītāju spīdzināšanu, kam šajā jaunajā dzīvē noliegts piedalīties ar komentāriem!

Saki pretī | Parent | Diskusija


mirgojošais numbats

(subjectless)

from: [info]etalonfunkcija
date: Jul. 28th, 2016 - 12:35 am
Saite

Jaunā dzīve vēl ir ļoti trausla. Tāpat, kā mans emocionālais stāvoklis :) Kad stāvēšu stabilāk uz kājām, sākšu atkal runāties. Bet tad, protams, jums atkal būs garlaicīgi :P

Saki pretī | Parent


būs, kam patiks

(subjectless)

from: [info]simamura
date: Jul. 27th, 2016 - 11:44 pm
Saite

tu tici, ka grāmatas iespaidā būtu rīkojusies citādāk? Tagad tu rīkosies citādāk?

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 27th, 2016 - 11:48 pm
Saite

Neticami, bet es immediately šobrīd esmu sākusi justies un rīkoties citādāk. Then again, man šobrīd ļoti atvērts prāts perspektīvas maiņai - tas tolaik varēja arī nebūt, would shrug it off possibly.

Saki pretī | Parent | Diskusija


būs, kam patiks

(subjectless)

from: [info]simamura
date: Jul. 27th, 2016 - 11:55 pm
Saite

lūk, tā bēdīgi slavenā "lasīšana ar izpratni", kurā zēni uzrādot daudz mazākus panākumus nekā meitenes (IZM statistika), notiek tikai tad, kad izpratne jau ir radusies. Nekad ne otrādi.

Saki pretī | Parent | Diskusija


blond

(subjectless)

from: [info]blond
date: Jul. 28th, 2016 - 12:25 am
Saite

Jā, kā Ķemere kādā intervijā teica: iemācīt kādam var tikai to, ko viņš jau zina.

Saki pretī | Parent | Diskusija


usne

(subjectless)

from: [info]usne
date: Jul. 28th, 2016 - 06:54 am
Saite

Jā, pie šī visu laiku nonāku, tas liek justies pašierobežotam, laikam beidzot jāpieņem.

Saki pretī | Parent


ieva

(subjectless)

from: [info]ieva
date: Jul. 27th, 2016 - 11:57 pm
Saite

grāmatu nezinu, bet šādu lasīšanas pieredzi gan :)

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:14 am
Saite

:)

Saki pretī | Parent


Shelly

(subjectless)

from: [info]shelly
date: Jul. 27th, 2016 - 11:59 pm
Saite

Es šo lasīju pirms izšķīros, lasīju un māju ar galvu.

Saki pretī


Līkcepure

(subjectless)

from: [info]likcepure
date: Jul. 28th, 2016 - 12:00 am
Saite

Gundega Repše to pašu teica par "Kalpones stāstu". Tikai tur tā gadu amplitūda bija ne septiņi, bet kādi divdesmit septiņi gadi. Es izlasīju, tā arī nesapratu, kā tas tagad varētu mainīt manu dzīvi. Varbūt mana perspektīva joprojām nav atvērusies.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:10 am
Saite

Es tevi negribu aizvainot, bet tu vispār kopumā šķieti pārāk garīgi vesela mūsu klubiņam :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


penija

(subjectless)

from: [info]penny_lane
date: Jul. 28th, 2016 - 12:38 am
Saite

vai, cik burvīgi rūkts!

Saki pretī | Parent


Līkcepure

(subjectless)

from: [info]likcepure
date: Jul. 28th, 2016 - 01:11 am
Saite

Tu jau man reiz to teici. Bet arī būt garīgi veselam nav nemaz tik viegli.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 01:13 am
Saite

Saki pretī | Parent


unpy

(subjectless)

from: [info]unpy
date: Jul. 28th, 2016 - 12:14 am
Saite

Tāda jau ir tā mūsdienu pasaule. Sievietes visu dara par daudz, bet vīrieši - stipri par maz.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:15 am
Saite

Ir jau arī vīrieši, kas mīl par daudz, zinu veselu lērumu ar tādiem.

Saki pretī | Parent | Diskusija


unpy

(subjectless)

from: [info]unpy
date: Jul. 28th, 2016 - 12:18 am
Saite

Bet grāmatas ta nav! Neba velti ir "sievietes, kas mīl par daudz", nevis, piemēram "cilvēki, kas mīl par daudz" ;)

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:20 am
Saite

Tur ievadā atrunāts, ka mierīgi var lasīt arī vīrieši, kam līdzīgs maindsets :) vnk tekstu veido praktizējošas psihoterapeites gadu gaitā apkopotie pacienšu pieredzes stāsti, un viņa lielākoties šos patternus pamanījusi sievietēm, bet tas nenozīmē, ka tas ir kaut kas vienam dzimumam unikāli raksturīgs.

Saki pretī | Parent | Diskusija


unpy

(subjectless)

from: [info]unpy
date: Jul. 28th, 2016 - 12:43 am
Saite

Gan jau labs gabals tā grāmata, taču uzstādījums "par daudz/par maz/tieši laikā" dikti velk uz tādu mīlestības izstrādājumu, ne pašu mīlestību. Tajā brīdī, kad apzinies, ka par daudz mīli partneri, bērnu vai kaut kaķi, par daudz sāc mīlēt pats sevi, man tā šķiet.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:45 am
Saite

tur tieši tas points aprādīts - mīlēt "par daudz" nav mīlestība. mind-blown!!!! (esmu izdzērusi četras kafijas, tāpēc šovakar netaupu interpunkciju!!!!!!!!!)

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]zirka
date: Jul. 28th, 2016 - 10:18 am
Saite

"sievietes, kuras par daudz skrien ar vilkiem"

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 10:24 am
Saite

un vilki, kas mīl par daudz

Saki pretī | Parent


cukursēne

(subjectless)

from: [info]saccharomyces
date: Jul. 28th, 2016 - 12:19 am
Saite

iegūglēju, ielādēju, izlasīju pirmās lappuses un nodomāju - vai tiešām viss tur būs tikai par partnerattiecībām? jo uzreiz liekas pilnīgi skaidrs, ka tāda "mīlēšana par daudz" tikpat, ja ne pat vairāk var būt arī citās attiecībās (man uzreiz nāk prātā visādas disfunkcionālas vecāku-bērnu attiecības). jā, laikam, tātad, gribēju pajautāt - tur tiešām viss tikai par romantiskajiem partneriem, un pašam jāekstrapolē uz citiem kontekstiem, vai arī ir tā plašāk?

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:24 am
Saite

jā, tieši kā tu saki - pamatā par partnerattiecībām, bet palīdz uztvert patternu pietiekami labi, lai varētu pats ekstrapolēt arī uz cita tipa attiecībām, kurās neveselīga pārmēru došana patiesībā ir kontroles mehānisms. vnk patterna ilustrēšanai autore pieturas pie formulas - īss bērnības backgrounds + pieredze, veidojot dzīvi kā pieaugušajam, un tas parasti nozīmē partnerattiecības, kur tas izpaužas visekstrēmāk.

Saki pretī | Parent | Diskusija


cukursēne

(subjectless)

from: [info]saccharomyces
date: Jul. 28th, 2016 - 12:30 am
Saite

skaidrs, paldies

Saki pretī | Parent


Placebo Rush

(subjectless)

from: [info]kakjux
date: Jul. 28th, 2016 - 12:25 am
Saite

var kaut kādus spoilerus palūgt? nu, ne visu grāmatas pārstāstu, bet varbūt, ar kādiem issues cilvēks tur deal'o?

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:33 am
Saite

"Sievietei, kas mīl par daudz, primārā slimība ir atkarība no sāpēm un pieradums pie neauglīgām attiecībām."

"Sieviete, kas savas attiecības ar vīrieti izmanto kā narkotiku, noliegs šo faktu tāpat kā jebkurš ķīmiski atkarīgs cilvēks un ar tikpat lielu pretestību un bailēm uztvers to, ka jāatsakās no izteikti saspringtajām attiecībām ar vīriešiem." - un tad uz grāmatas beigām ir diezgan nežēlīgs 1:1 disfunkcionālu attiecību salīdzinājums ar alkoholismu:)

Lielākais spoileris jau, man liekas, ir veiksmīgais grāmatas nosaukums. Ja norezonē, tad drošvien trāpīs.

Saki pretī | Parent | Diskusija


Antons Šasners

(subjectless)

from: [info]french_mime
date: Jul. 28th, 2016 - 12:45 am
Saite

Ok, es lasīšu, bet kā var būt tādas romantiskās attiecības, kas nav kā atkarība? Tas ir jā, zinu, ka disfunkcionāli, bet man negribas tādas attiecības kā parasti slavē self help grāmatas un enligjtened inspired mature relationship advice raksti- tās, kuras it kā ir jaukas, bet īstenībā vienalga, ja beigtos (jo esmu pašpietiekama, mīlu sevi un attiecības tikai tāds replaceable bonusiņš vien ir utt) un kurās es nebūtu gatava strādāt pie problēmām, līdz ko tās mani kaut kā negatīvi ietekmē. Tāda pieeja man šķiet par seklu, vismaz attiecībās, kas ir kā atkarība var pamatīgi just.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:53 am
Saite

izlasi, tur tas viss ir atbildēts:) restīvi, kamēr nenotiek apskaidrība, nenotiek strādāšana, notiek strādāšanas imitēšana, jo "mīlēt par daudz" tieši ir aizsargmehānisms no patiesas intimitātes, no patiesas sevis un arī otra pieņemšanas. ir atšķirība, vai tiek strādāts pie tā, lai saglabātu disfunkcionālu modeli, kas ir vienīgais, ko pazīst, vai strādāts pie realitātes. tas salīdzinājums ar alkoholismu izaug no tā, ka abās situācijās atslēgvārds ir noliegums, denial. to skaitā noliegums, ka jūties par kaut ko slikti un nelaimīgs attiecībās - liekas, ja sakodīšu zobus un izturēšu, būšu ļoti strādājis pie attiecībām, bet tas ir slimi un nepareizi jau apšā saknē - tā ir nevis strādāšana pie attiecībām, bet izvairīšanās no pamatproblēmas risināšanas.

bet paldies dievam, es ļoti ceru, ka neba nu visiem šī grāmata jāuzrunā - noteikti ir cilvēki, kas nenāk no disfunkcionālām ģimenēm un kam jau bērnībā iemācīta pašcieņa un veselīgu attiecību māksla.

Saki pretī | Parent | Diskusija


Antons Šasners

(subjectless)

from: [info]french_mime
date: Jul. 28th, 2016 - 01:51 am
Saite

Ja nu pamatproblēma vai tas, kas liek justies nelaimīgi, ir kaut kas tāds, kas mūžīgi uzpeld un ko nav iespējams risināt (daļa no partnera personības jeb temperamenta), bet attiecības tik un tā pārāk pievelk un ir svarīgas, lai šķirtos? This is too hard. But I will read.

Saki pretī | Parent | Diskusija


cukursēne

(subjectless)

from: [info]saccharomyces
date: Jul. 28th, 2016 - 09:35 am
Saite

man šķiet, gandrīz visu ir iespējams risināt, jautājums, kurš un vai vēlas problemātisko mainīt. bet es domāju, ka izlasīt/palasīt jau noteikti noderēs, varēsim par to parunāt !

Saki pretī | Parent


Hedera helix L.

(subjectless)

from: [info]hedera
date: Jul. 28th, 2016 - 08:39 am
Saite

Ar interesi izlasīju visus komentārus. Man gan laikam būtu noderējusi noderētu grāmata "Kā vispār iemācīties mīlēt pēc tam, kad tevi uzaudzinājusi sieviete, kas mīl par daudz". Tagad gan vairs nav tik slikti kā vēl pirms gadiem pieciem, kad pateikt "es tevi mīlu" man šķita gandrīz vai fiziski apgrūtinoši, un kad veselīgu interesi un rūpes par mani bieži uztvēru ar aizdomām par kontrolēšanas mēģinājumiem.

Saki pretī | Parent | Diskusija


cukursēne

(subjectless)

from: [info]saccharomyces
date: Jul. 28th, 2016 - 09:33 am
Saite

highfive, es joprojām jūtos mazliet tā, ka tūliņ nomiršu, kad cenšos pateikt, tāpēc saku visādi citādi un mēģinu izrādīt bez teikšanas, un trenēties sacīt, kā/kad nu sanāk, ar cerību, ka visus gļukus var mainīt, vajag tikai laiku un apņēmību

(es plānoju to grāmatu atrast un uzdāvināt savai mātei)

Saki pretī | Parent


vilkate

(subjectless)

from: [info]vilkate
date: Jul. 28th, 2016 - 10:27 am
Saite

es arī tādu labprāt palasītu

Saki pretī | Parent


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 01:02 am
Saite

ā, te būs divi spoileri par tēmu:

Mums ir mācīts, ka tad, ja kādam ir grūtības, mūsu pienākums ir būt līdzjūtīgām un cēlsirdīgām. Nevis nosodīt, bet gan palīdzēt; šķiet, ka tas ir mūsu morālais pienākums.
Nelaimīgā kārtā šie cēlie motīvi nekādā ziņā nevar pilnībā izskaidrot to miljondaudzo sieviešu rīcību, kuras par saviem partneriem izvēlas nežēlīgus, vienaldzīgus, ļaunprātīgus, emocionāli nepieejamus, kaitīgu ieradumu varā nonākušus vai citādu iemeslu dēļ mīlēt un rūpēties nespējīgus vīriešus. Par daudz mīlošās sievietes veic šādu izvēli tāpēc, ka viņas uz to spiež urdoša nepieciešamība vadīt savus tuvākos. Šī nepieciešamība vadīt citus cilvēkus rodas jau bērnībā, ja bieži ir pārdzīvotas daudzas nomācošas emocijas: bailes, dusmas, nepanesama spriedze, vainas apzina, kauns, žēlums pret citiem un sevi. Šādos apstākļos uzaugušu bērnu šīs emocijas var satriekt tiktāl, ka tas vispār vairs nav dzīvotspējīgs, ja vien neizstrādā zināmus pašaizsardzības līdzekļus. Šie pašaizsardzības līdzekļi vienmēr ietver sevī spēcīgu aizsardzības mehānismu — noliegumu — un tikpat spēcīgu neapzinātu motivāciju — tieksmi vadīt. Mēs ikviens visu mūžu neapzināti lietojam tādu aizsardzības mehānismu kā noliegums. Citādi mums nāktos nostāties aci pret aci ar faktiem attiecībā uz to, kas mēs esam, ko mēs domājam un izjūtam, un šie fakti neiederētos mūsu idealizētajā priekšstatā par mums pašiem un mūsu apstākļiem. Nolieguma mehānisms ir īpaši derīgs, lai ignorētu tādu informāciju, ko mēs nevēlamies uztvert. Piemēram, tas, ka mēs noliedzam, cik pieaudzis jau ir mūsu bērns, var būt veids, kādā mēs cenšamies izvairīties no izjūtām, kādas jāpiedzīvo, kad šis bērns atstāj mūsu mājas.

Disfunkcionālai ģimenei vienmēr ir raksturīgs kopīgs realitātes noliegums. Neatkarīgi no problēmu nopietnības ģimene nav uzskatāma par disfunkcionālu, ja vien nedarbojas noliegums. Tālāk — ja kāds no ģimenes locekļiem cenšas lauzt šo noliegumu, piemēram, īstajos vārdos formulēt stāvokli ģimenē, pārējie ģimenes locekļi šādu uztveri parasti ļoti apkaro.
Neviens, kurš lieto nolieguma aizsargmehānismu, neizdara apzinātu izvēli, lai izslēgtu realitāti, lai paliktu akls un kurls attiecībā uz to, ko saka un dara citi. Tāpat arī neviens, kurā darbojas šis noliegums, neizlemj, ka turpmāk vairs neizjutīs savas emocijas. Tas viss «vienkārši notiek» — personība savā cīņā, cenzdamās sevi aizsargāt pret nomācošajiem konfliktiem, grūtībām un bailēm, atstumj no sevis tādu informāciju un iespaidus, kas ir pārāk satraucoši.

(..)
Kā jau norādīts katrā no šajā grāmatā sniegtajiem stāstiem, par daudz mīlošas sievietes nāk no ģimenēm, kur viņas bijušas vai nu ļoti vientuļas un izolētas, vai atstumtas, vai noslogotas ar nesamērīgi smagiem pienākumiem un tādējādi kļuvušas pārmēru gādīgas un pašuzupurēties spējīgas; vai arī viņas tikušas pakļautas bīstamam haosam un tādējādi sevī attīstījušas milzīgu vēlēšanos vadīt sev apkārt esošos cilvēkus, kā arī kontrolēt situācijas, kurās viņas nokļūst. No tā var secināt, ka sieviete, kas jūt nepieciešamību kādu aprūpēt vai vadīt, vai gan aprūpēt, gan vadīt, var to īstenot vienīgi kopā ar tādu partneri, kurš vismaz pieļauj, ja ne pat veicina šādu izturēšanos. Viņa neizbēgami saistīsies ar vīrieti, kas ir bezatbildīgs vismaz dažās svarīgās savas dzīves jomās, jo tad viņam pavisam noteikti būs nepieciešama viņas palīdzība, gādība un kontrole. Tad arī sākas viņas cīņa, kas vērsta uz to, lai ar savas mīlas un pārliecības spēku censtos šo vīrieti mainīt.
Tieši šajā sākotnējā posmā, kad sieviete sāk noliegt patiesās attiecības, jau iezīmējas tas, ka vēlāk šīs attiecības būs neveselīgas. Atcerieties, ka noliegums ir neapzināts process, kas notiek automātiski un pretēji cilvēka gribai. Sievietes sapņi par to, kā varētu būt, un viņas centieni šīs ieceres sasniegt kropļo viņas priekšstatu par to, kā tas īstenībā ir. Tiek vai nu ignorēta, vai kaut kā izskaidrota jebkura vilšanās, neveiksme vai nodevība. «Nav jau tik slikti.» «Jūs taču nesaprotat, kāds viņš patiesībā ir.» «Viņš tā nedomāja.» «Tā nav viņa vaina.» Tās ir tikai dažas no standartfrāzēm, ko šādos gadījumos lieto par daudz mīlošas sievietes, lai aizsargātu savu partneri un viņu savstarpējās attiecības.

Saki pretī | Parent | Diskusija


cukursēne

(subjectless)

from: [info]saccharomyces
date: Jul. 28th, 2016 - 01:09 am
Saite

!!! "ja kāds no ģimenes locekļiem cenšas lauzt šo noliegumu, piemēram, īstajos vārdos formulēt stāvokli ģimenē, pārējie ģimenes locekļi šādu uztveri parasti ļoti apkaro." YES! tāpēc arī jūtos kā fucking cīņā ar vējdzirnavām. "mums jau nekad nekādu problēmu nebija" MY ARSE.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 01:11 am
Saite

:) man ir divas filmas par šo tēmu! vienā vecāki bērniem melo, otrā - nemelo, bet abās viss sūkā.

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]dzeina
date: Jul. 28th, 2016 - 08:57 am
Saite

Hi 5.

Saki pretī | Parent


cukursēne

(subjectless)

from: [info]saccharomyces
date: Jul. 28th, 2016 - 08:23 am
Saite

(random piebilde - man arī liekas, ka tās self help grāmatas pilnīgi noteikti nesaka, ka funkcionālās attiecībās būtu VIENALGA, vai tās attiecības ir vai nav, bet vienkārši, ka Tu tās attiecības uztver tikai kā vienu savas dzīves aspektu, kurš Tevi nedefinē kā cilvēku un, lai gan ir ļoti svarīgs, ar savu svarīgumu nespēj "pārsist visu", tas ir, nav tā, ka kompromisu meklēšanas vietā esi gatavs vienkārši atteikties no jebkā/visa cita. tur, starp citu, šajā grāmatā ir tieši konkrēti viena vieta jau gandrīz pašā sākumā, kas pievēršas šim it kā nošķīrumam, uzreiz iedomājos par Tevi! nu, ka Tev arī varētu būt interesanti)

Saki pretī | Parent


Placebo Rush

(subjectless)

from: [info]kakjux
date: Jul. 28th, 2016 - 01:05 am
Saite

hmm.. no vienas puses, it kā liekas, ka tas ir kaut kas, kas uz mani noteikti attiecas. I mean, tiešām. bet tajā pašā laikā, jūtu sevī diez gan vienaldzībā maskētu pretestību atteikties no visa tā.

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]liljabrik
date: Jul. 28th, 2016 - 10:01 am
Saite

īstenībā es šo grāmatu nekad neesmu atvērusi tieši tās nosaukuma dēļ

Saki pretī | Parent | Diskusija


 Stiller Ozean

(subjectless)

from: [info]klusais_okeans
date: Jul. 30th, 2016 - 01:13 pm
Saite

es gribētu tieši Tavu atsauksmi izlasīt

Saki pretī | Parent | Diskusija


(subjectless)

from: [info]liljabrik
date: Jul. 31st, 2016 - 09:32 pm
Saite

man tāda sajūta, ka labāk nevajag, jo, iespējams, esmu pārpeldējusi šo kaku jūru ar citām metodēm (psihoterapija un lasīt par "love addiction" un garīgās prakses un nesen vēl eneagramma), bet varbūt arī nevis pārpeldējusi, bet vienkārši aizvērusies; to es varēšu pateikt pēc nākamajām īstajām attiecībām. šobrīd redzu, ka guļu tikai ar cilvēkiem, kuros jau sākumā ir skaidrs, ka neiemīlēšos un ka nav arī nekāda sāpināšanas potenciāla. varbūt tas ir pārejas posms.

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]liljabrik
date: Jul. 31st, 2016 - 09:32 pm
Saite

man tāda sajūta, ka labāk nevajag, jo, iespējams, esmu pārpeldējusi šo kaku jūru ar citām metodēm (psihoterapija un lasīt par "love addiction" un garīgās prakses un nesen vēl eneagramma), bet varbūt arī nevis pārpeldējusi, bet vienkārši aizvērusies; to es varēšu pateikt pēc nākamajām īstajām attiecībām. šobrīd redzu, ka guļu tikai ar cilvēkiem, kuros jau sākumā ir skaidrs, ka neiemīlēšos un ka nav arī nekāda sāpināšanas potenciāla. varbūt tas ir pārejas posms.

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]liljabrik
date: Jul. 31st, 2016 - 09:32 pm
Saite

man tāda sajūta, ka labāk nevajag, jo, iespējams, esmu pārpeldējusi šo kaku jūru ar citām metodēm (psihoterapija un lasīt par "love addiction" un garīgās prakses un nesen vēl eneagramma), bet varbūt arī nevis pārpeldējusi, bet vienkārši aizvērusies; to es varēšu pateikt pēc nākamajām īstajām attiecībām. šobrīd redzu, ka guļu tikai ar cilvēkiem, kuros jau sākumā ir skaidrs, ka neiemīlēšos un ka nav arī nekāda sāpināšanas potenciāla. varbūt tas ir pārejas posms.

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]liljabrik
date: Jul. 31st, 2016 - 09:35 pm
Saite

man tāda sajūta, ka labāk nevajag, jo, iespējams, esmu pārpeldējusi šo kaku jūru ar citām metodēm (psihoterapija un lasīt par "love addiction" un garīgās prakses un nesen vēl eneagramma), bet varbūt arī nevis pārpeldējusi, bet vienkārši aizvērusies; to es varēšu pateikt pēc nākamajām īstajām attiecībām. šobrīd redzu, ka guļu tikai ar cilvēkiem, kuros jau sākumā ir skaidrs, ka neiemīlēšos un ka nav arī nekāda sāpināšanas potenciāla. varbūt tas ir pārejas posms.

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]liljabrik
date: Jul. 31st, 2016 - 09:36 pm
Saite

man tāda sajūta, ka labāk nevajag, jo, iespējams, esmu pārpeldējusi šo kaku jūru ar citām metodēm (psihoterapija un lasīt par "love addiction" un garīgās prakses un nesen vēl eneagramma), bet varbūt arī nevis pārpeldējusi, bet vienkārši aizvērusies; to es varēšu pateikt pēc nākamajām īstajām attiecībām. šobrīd redzu, ka guļu tikai ar cilvēkiem, kuros jau sākumā ir skaidrs, ka neiemīlēšos un ka nav arī nekāda sāpināšanas potenciāla. varbūt tas ir pārejas posms.

Saki pretī | Parent


ieva

(subjectless)

from: [info]ieva
date: Jul. 28th, 2016 - 12:33 am
Saite

ieraksti netā un pirmais google rezultāts ir word faila download links @wordpress. vismaz man tā bija.

Saki pretī | Parent | Diskusija


Placebo Rush

(subjectless)

from: [info]kakjux
date: Jul. 28th, 2016 - 01:05 am
Saite

es neesmu pārliecināta, ka gribu lasīt :D

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 01:07 am
Saite

nu, kā jau mēs noskaidrojām, visam savs laiks:) bet zini, mūžs ir tik īss, ka sāk arvien vairāk gribēties viņu nodzīvot kvalitatīvi

Saki pretī | Parent | Diskusija


Placebo Rush

(subjectless)

from: [info]kakjux
date: Jul. 28th, 2016 - 01:17 am
Saite

nu, jā, man nesen bija dzimšanas diena, tas bija traumatiski, jāatzīst. it kā gribas uzlabot dzīvi, it kā liekas, ka tur nebūs atbildes, kuras es meklēju, un būs vilšanās. un tad jau uzreiz liekas, ka var vairāk no Gaimana grāmatām mācīties.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vilkate

(subjectless)

from: [info]vilkate
date: Jul. 28th, 2016 - 10:30 am
Saite

he, vēl kāds, kurš mācās no Geimena

Saki pretī | Parent | Diskusija


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Jul. 28th, 2016 - 10:47 am
Saite

no kura gan cita? :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


vilkate

(subjectless)

from: [info]vilkate
date: Jul. 28th, 2016 - 12:26 pm
Saite

No Prečeta, protams!

Saki pretī | Parent | Diskusija


Placebo Rush

(subjectless)

from: [info]kakjux
date: Jul. 28th, 2016 - 02:36 pm
Saite

ā, bez Prachetta es vispār nebūtu es.

Saki pretī | Parent


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Jul. 28th, 2016 - 12:35 am
Saite

it kā šitais strādā: https://tavaatkariba.files.wordpress.com/2012/10/sievieteskasmilpardaudz.doc

(jāpiebilst, ka tas latviskais tulkojums ir šausmīgs, noteikti ir atrodams normāls fails inglišā, bet lasīt datorā latviski personīgi man uz priekšu iet ātrāk nekā ja būtu angliski)

Saki pretī | Parent | Diskusija


Placebo Rush

(subjectless)

from: [info]kakjux
date: Jul. 28th, 2016 - 01:11 am
Saite

es, ē, latviski lasu tikai cibu, ja godīgi. bet, nu, domāju, ka internetā ir arī angļu versija, kuru es noteikti atradīšu tad, kad izlemšu tomēr lasīt :)

Saki pretī | Parent


usne

(subjectless)

from: [info]usne
date: Jul. 28th, 2016 - 07:10 am
Saite

Jā, atceros viņu bija drausmīgi grūti lasīt dēļ tulkojuma.
Bet Tevis iedvesmotai gribas vēlreiz iemest aci. Vēl jo vairāk ar pēdējā laika pieredzi, kura tiešām ir manī šo to sadziedējusi, bet tagad bail savus bērnus mīlēt par daudz. B pieaugšanu vakar pieķēru, ka noliedzu.
Prieks lasīt Tavu ierakstu, izklausās pēc klikšķa smadzenēs un tad jau dzīves scenāriji mainās.

Saki pretī | Parent


virginia_records

(subjectless)

from: [info]virginia_rabbit
date: Jul. 28th, 2016 - 01:19 am
Saite

es nelasīšu, pārdozēšu un pazudīšu

Saki pretī | Diskusija


gamall

(subjectless)

from: [info]gamall
date: Jul. 28th, 2016 - 04:43 am
Saite

man un V viena ārste to grāmatu par visām varēm tiepa virsū kā vienīgo gospeli, absolūti neklausoties neko citu :/

Saki pretī | Parent


lara

(subjectless)

from: [info]lara
date: Jul. 28th, 2016 - 07:57 am
Saite

Ar šo grāmatu sākās mana gadiem ilgā terapija. Pēc pirmās sesija psihoterapeite iedeva man to izlasīt, un uz nākošo sesiju es atnācu jau cits cilvēks. Biju pilnīgā šokā. Lasīju un pārlasīju lappuses, un man bija baisi. Desmit gadi pagājuši, un es nesaprotu, vai man ir izdevies vai nav nav kaut ko sevī manīt. Es nezinu.

Saki pretī


University of Awesomeness

(subjectless)

from: [info]kini
date: Jul. 28th, 2016 - 09:34 am
Saite

pēc šīs vēl http://www.delfi.lv/vina/attiecibas/milestiba-un-sekss/iznakusi-gramata-partraukt-lidzatkaribu.d?id=19660447 arī noder, neatceros, kura patika labāk.

Saki pretī


porcelāna lellīte

(subjectless)

from: [info]neraate
date: Jul. 28th, 2016 - 01:56 pm
Saite

atmet man uz meilu, lūdzu

Saki pretī | Diskusija


porcelāna lellīte

(subjectless)

from: [info]neraate
date: Jul. 28th, 2016 - 02:12 pm
Saite

jau komentāros atradu linku. man atkal baigi der Arkādija Panca Sarunas par laimi. inčīgi, ka pirmo reizi lasot bija pilnīgi citas lietas, kas uzrunāja nekā šobrīd (tagad lasu 2.reizi un ir baigais atvieglojums izlasīt, ka var un vajag, piemēram, pārtraukt draudzības, kas kļuvušas apgrūtinošas. citādāk kaut kā neērti, jo tā nepareizi izklausās)

Saki pretī | Parent


Tā Meitene

(subjectless)

from: [info]tension
date: Jul. 28th, 2016 - 10:17 pm
Saite

paldies! izskatās, ka šī grāmata (par kuru es nekad iepriekš nebiju dzirdējusi) ir ļoti īstajā brīdī atnākusi pie manis pateicoties tev :)

Saki pretī