Pārdomas par ētiku.

« previous entry | next entry »
Mar. 21st, 2012 | 11:13 am

Kas ir bēdīgākais, kas ar tevi jelkad noticis? Kāda traģēdija tevi visvairāk ievainojusi? Kas ir tas, ko tu nestāsti savam psihoterapeitam? Vai tev piemīt kāda fiziska kroplība, ko tu slēp no visiem? Vai tevi kāds ir mērķtiecīgi un ilgstoši pazemojis tā, ka tu no tā nevari atgūties? Vai kāds ir tavu acu priekšā pazemojis tavu bērnu vai vismaz mājdzīvnieku? Kāds ir spilgtākais notikums, par kuru runājot, tev jāraud? Kādu notikumu tu vēlētos no savas dzīves izdzēst? Pastāsti šeit vai, vēl labāk, ja kas tāds noticis bērnībā, iekomentē albumiņā satoros!

Saite | Shave 'em Dry | Add to Memories


Comments {54}

unpy

(subjectless)

from: [info]unpy
date: Mar. 21st, 2012 - 11:16 am
Saite

Kaut kā tā, jā:))

Saki pretī


helvetica

(subjectless)

from: [info]helvetica
date: Mar. 21st, 2012 - 11:18 am
Saite

lōōōōģiski. ja zinātu, kur kritīsi, spilvenu paliktu, vien nekad nevar zināt. Mani vecāki bija ļoti labi un apzinīgi vecāki, bet tik un tā vairākiem pie te nosauktajiem es varētu treknu ķeksi pievilkt :)

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 11:25 am
Saite

es vienkārši dažreiz kaut ko laikam galīgi nesaprotu.

Saki pretī | Parent


Božena Chodunska

(subjectless)

from: [info]bozena
date: Mar. 21st, 2012 - 11:18 am
Saite

...un kastītē lūdzu atstāj atslēgas no dzīvokļa, kur nauda stāv.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 11:24 am
Saite

ne jau man. dienasgrāmatam :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


(subjectless)

from: [info]dienasgramata
date: Mar. 21st, 2012 - 11:28 am
Saite

varētu padomāt, ka es to jautāju, jo mani baigi interesē, kādas ir tavas traumas, es gluži vai tvīkstu uzzināt svešus sāpīgu noslēpumus.
nē, cilvēkiem gribas un vajag pateikt un pastāstīt par sevi. daži to spēj, citi - nē. citi ieraujas sevī un burkšķ par ētiku

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 11:32 am
Saite

nuja, katrā ziņā, es te arī dodu platformu izteikties, ja nu kāds grib šo visu par sevi pastāstīt.

Saki pretī | Parent


honeybee

(subjectless)

from: [info]honeybee
date: Mar. 21st, 2012 - 01:34 pm
Saite

Vot (drusku padomājot) man tieši šī attieksme "es uzdodu jautājumu, bet man tiešām ir pilnīgi po, vai un ko tu atbildēsi" man šķiet neētiska. pie tam ar jebkuru jautājumu (nu, tāpat kā būtu stulbs dialogs "cik ir pulkstenis?" - "pusdivi." - "varētu padomāt, ka man baigi interesē, ha!")

Saki pretī | Parent | Diskusija


(subjectless)

from: [info]dienasgramata
date: Mar. 21st, 2012 - 01:49 pm
Saite

nevari nomierināties? nu jau mani patiešām sāk interesēt, kas tev ir nodarījis pāri bērnībā. tīri zinātniski. jo acīmredzams ir fakts, ka tie, kas parunā par savām traumām, ir daudz laipnāki, mierīgāki, ar dzīvi apmierinātāki un patīkamāki cilvēki par tiem, kas no savas traumas kaunas, slēpj, lolo un nerunā par to. Taču terapeitiskais aspekts ir tikai viena lieta, turklāt, tiešām personiska - negribi, neārstējies, mums tas netraucē, kamēr tas neapdraud sabiedrību. taču sarunām - publiskām un nepersoniskām - par traumām, ko bērniem nodara pieaugušie, sabiedrība, vide, situācijas, šādām sarunām ir svarīga nozīme, lai mēs visi kopā sāktu vairāk zināt un domāt par to, kā aug tie, kas ir bērni šobrīd. viens pieaugušais vecāks var zināt tikai par saviem pārdzīvojumiem bērnībā un labākajā gadījumā ņemt tos vērā, veidojot savu bērnu bērnības vidi (sliktākajā gadījumā - atriebties viņiem par piedzīvoto savā bērnībā), taču situācijas un sociālie apstākļi ir ļoti dažādi. ja mēs ieraugām un saprotam, cik daudziem bērniem nopietnu un paliekošu pārdzīvojumu izraisīja "patiesība par ziemassvētku vecīti", varbūt jābeidz ākstīties, iedomājoties, ka šis amatierteātris padara bērnību krāšņāku? ja es izlasu, ka kādam traumu nodarīja atskārsme par to, ka vecāki kādreiz nomirs un šis bērns nespēja ne ar vienu par to parunāt, varbūt, es audzinot savu bērnu, varu to ņemt vērā un savlaicīgi izrunāt šādas lieta, nevis brīnīties, kāpēc viņš viens pats visu vakaru raud un nesaka, par ko? varbūt, tad, ja mēs vairāk zinām par bērnības traumām, mēs varam mazliet labāk dzīvot?

Saki pretī | Parent | Diskusija


honeybee

(subjectless)

from: [info]honeybee
date: Mar. 21st, 2012 - 01:51 pm
Saite

pai, pai, labs dienasgrāmata, nav jau tev obligāti jāatbild uz manu iebildumu par neētiskumu :)

Saki pretī | Parent


oblica

par šo es Tevi šodien mīlu.

from: [info]oblica
date: Mar. 21st, 2012 - 02:04 pm
Saite

"ja es izlasu, ka kādam traumu nodarīja atskārsme par to, ka vecāki kādreiz nomirs un šis bērns nespēja ne ar vienu par to parunāt, varbūt, es audzinot savu bērnu, varu to ņemt vērā un savlaicīgi izrunāt šādas lieta, nevis brīnīties, kāpēc viņš viens pats visu vakaru raud un nesaka, par ko? varbūt, tad, ja mēs vairāk zinām par bērnības traumām, mēs varam mazliet labāk dzīvot?"

Un pilnībā pievienojos (ja būs jāiet kauties, lai aizstāvētu viedokli, tad gan nepiedalīšos - man darbā jāizskatās tomēr pieklājīgi)

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]nulle
date: Mar. 21st, 2012 - 02:37 pm
Saite

lol. tāda patiesība, ka tik turies.

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]1234
date: Mar. 21st, 2012 - 05:10 pm
Saite

tas stulbais dialogs ir shausmiigi smiekliigs

Saki pretī | Parent


Božena Chodunska

(subjectless)

from: [info]bozena
date: Mar. 21st, 2012 - 11:48 am
Saite

drīzāk Satori. :)

Saki pretī | Parent


--

(subjectless)

from: [info]ripp
date: Mar. 21st, 2012 - 11:19 am
Saite

neatbildet ir katra briva izvele. Es tiesi nobrinijos, ka cilveki atbild ari.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 11:23 am
Saite

enīveiz, es šādu jautājumu atļautos uzdot tikai tuvam cilvēkam tumšā naktī pēc kopīgas pudeles iztukšošanas, drīzākais. daudziem ar reāli traumējošu pieredzi ir visai traumējoši saņemt jau šādu jautājumu, kas implicē - ar tevi notikušais noteikti ir tik viegls un vienkāršs, ka tu par to mierīgi vari runāt ar visiem, vai ne, ar mums visiem taču ir notikušas bērnības traumas, piemēram, visu vasaru man pie omes bija jāēd negaršīgais uzpūtenis, bet pēc tam es uzzināju, ka uzpūteni raksta ar īso u un tas mani traumēja vēlreiz.

Saki pretī | Parent | Diskusija


honeybee

(subjectless)

from: [info]honeybee
date: Mar. 21st, 2012 - 11:25 am
Saite

Bet es pat nevaru iedomāties, kā tas ir - netikt uz Rihtera koncertu... :(

Saki pretī | Parent


dominika

(subjectless)

from: [info]dominika
date: Mar. 21st, 2012 - 12:00 pm
Saite

Man arī it kā tā liekas, bet ja palūkojas no otras puses - vienmēr taču var neatbildēt. Vai izstāstīt kaut ko tādu, kas reiz ir bijis traumējošs, bet tagad jau pārdzīvots. Kā tas, man liekas, ir ar tiem, kas padalījušies savā pieredzē ar Satori. Visu cieņu tik un tā, un atvainojos, ja kļūdos. Bet tādus reāli joprojām traumējošus un asiņojošus notikumus taču tiešām nestāsta. Man arī ir bērnības stāsts, ko ļoti ilgu laiku nevienam nestāstīju, bet kopš pirmoreiz izstāstīju kādam, varu atkārtot kaut vai centrālajā televīzijā, jo, pateikts kaut vai vienam cilvēkam, noslēpums vairs nav noslēpums un tad ir vienalga, cik simti vai tūkstoši to zina. Un ir kāds cits stāsts, par kuru esmu diezgan droša, ka nestāstīšu to pat psihoterapeitam.

Saki pretī | Parent | Diskusija


(subjectless)

from: [info]nulle
date: Mar. 21st, 2012 - 12:03 pm
Saite

kas tas par stāstu?

Saki pretī | Parent


(subjectless)

from: [info]nulle
date: Mar. 21st, 2012 - 12:04 pm
Saite

tas, ko nestāstīsi psihoterapeitam.

Saki pretī | Parent | Diskusija


dominika

(subjectless)

from: [info]dominika
date: Mar. 21st, 2012 - 12:13 pm
Saite

skaidrs, ka to es nestāstīšu arī te :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


(subjectless)

from: [info]nulle
date: Mar. 21st, 2012 - 12:14 pm
Saite

apmēram par ko ir tajā traumā? :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


dominika

(subjectless)

from: [info]dominika
date: Mar. 21st, 2012 - 12:17 pm
Saite

viltnieks!

Saki pretī | Parent


helvetica

(subjectless)

from: [info]helvetica
date: Mar. 21st, 2012 - 12:07 pm
Saite

tas, ka jautāšanas akts implicē, ka tēma ir viegla un viekārša, ir tavs ļoti patvaļīgs pieņēmums. Pat gribētos pajautāt, kāpēc tā domā?

domājot par sevi, ir noteikti notikumi, kur skaidri zinu, kas, kā un kāpēc un līdz ar to arī varētu izstāstīt, tiesa, tas nenozīmē, ka no tā kļūtu vieglāk, mazāk traumatiski vai asariņa nenobirtu arī pēc n gadiem. un ir notikumi, kas ir pietiekami ilglaicīgi un kompleksi, līdz ar ko es tos īsi un precīzi izstāstīt nevarētu, tā kā sev pati neesmu tās atsķetinājusi līdz koherenta naratīva līmenim, taču tas netraucē dažreiz notestēt vai pašķetināt atsevišķus aspektus. Tā kā attieksme pret savām traumām, traģēdijām un pieredzi var būt gana dažāda un atkarīga no paša cilvēka, no notikuma, no tā ar ko un kāpēc runā etc. varētu būt situācijas un cilvēki, ar kuriem es nevēlētos dalīties (nav saistīts ar draudzīgu tuvumu vai anonīmu neta distanci), bet principā eksplicēt savu pieredzi nav problēmu, tiesa, nav arī īpašu motīvu vai nepieciešamības to darīt, tamdēļ parasti nedaru :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 12:28 pm
Saite

par to implikāciju varu atsaukties uz konkrēta bērnībā traumēta cilvēka pieredzi, kam uz šo rakstu un aicinājumu bija tieši tāda reakcija. ieraksts tiešām nav par mani un manu privāto aizvainojumu uz šādu jautājumu, bet aicinājums paraudzīties uz šādas jautāšanas nepieciešamību un sekām plašāk.

Saki pretī | Parent | Diskusija


helvetica

(subjectless)

from: [info]helvetica
date: Mar. 21st, 2012 - 12:31 pm
Saite

par nepieciešamību es varētu uzreiz teikt tā - ir interesanti. Man, piemēram, vienmēr mēle neiz uzjautāt, ar kādu tieši kaiti jūsu bērns ir piekalts invalīdu krēslam? Kādas tieši formas depresija tev ir, kā tas izpaužas un ar ko tu to dakterē? kas tev tieši notika ar tur to mirušo draugu? u.t.t., u/t/jp. un ts nekad nebūtu domāts ļauni vai aizskaroši vai vēl kā; man tiešām interesē, jo, nu, tās ir unikālas lietas, ko citādāk es neuzzinātu vai būtu daudz grūtāk uzzināt, nekā vnk pajautājot.

sekas nekad visas vienmēr paredzēt nevar. vienmēr jau var arī neatbildēt.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 12:36 pm
Saite

pag, tu to man tiešām jautātu ar cibas vai satoru starpniecību vai tomēr aci pret aci individuāli un ļaujot man iedzert pirms atbildēšanas? :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


helvetica

(subjectless)

from: [info]helvetica
date: Mar. 21st, 2012 - 12:40 pm
Saite

nu, man neinteresē abstraktas traumas vispār (neesmu nedz literātors, nedz dakteris), tamdēļ nekā citādāk kā aci pret aci uzjautāt nav iespējas. Tiesa, galīgi svešam cilvēkam uz ielas pieiet pajautāt neesmu saņēmusies (jo tas drošvien nebūtu pieklājīgi), bet visādi citādi esmu piefiksējusi, ka "grūtos" jautājumus vislabāk ir uzdot ātri un pašā sākumā, jo tad arī atbild un tas ir sākums jaunai, skaistai draudzībai (jo es zinu par tavu bioķīmiski nosacīto klīnisko depresiju u.tml.), pēc tam jau, kad cīša pazīšanās, nekad vairs nesanāk atbilstoši mirkļi, vai arī, ja saņemies, tad kkā neveikli sanāk, tā, it kā man tas būtu nenormāli svarīgi un vispār parasti beidzas nelādzīgi..

Saki pretī | Parent


dominika

(subjectless)

from: [info]dominika
date: Mar. 21st, 2012 - 12:12 pm
Saite

Padomāju vēl arī, ka tas, kā mēs tādu nosacīti netaktisku jautājumu uztveram un novērtējam ("cik dziļi cenšas ielīst manā dvēselē") ir tieši atkarīgs no mums, nevis no vaicātāja. Jo neticu, ka viņš tiešām grib uzzināt no aptaujājamie to vismelnāko. Vienkārši uzdod jautājumu, kas parasti netiek uzdots ikdienišķā situācijā. Neko īpašu negaidot. Jā, varbūt tā ir morāles degradācija, bet man labāk patīk domāt par to kā par negaidītu izaicinājumu, pārbaudi sev.
Bet tā - traumatisks var būt arī pavisam ikdienišķs jautājums, kas uzvanda kaut ko, kas vaicātājam pat prātā neienāk. Aicinājumu pastāstīt par savu lielāko traumu var viegli atraidīt, attraucot "ko tu iedomājies" vai "tas ir netaktisks jautājums".

Saki pretī | Parent


muzungu

(subjectless)

from: [info]muzungu
date: Mar. 21st, 2012 - 11:30 am
Saite

Tāpēc jau tie ir notikumi par kuriem nestāsta, lai par tiem nestāstīstu. Bet vienmēr ir kādi mazak traumējoši notikumi, kurus var izstāstīt, par kuriem parunājot, tie zaudē asumu un sāpi.

Saki pretī


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Mar. 21st, 2012 - 11:34 am
Saite

esnez, es sapratu, jo skaļāk es runāšu par Tiešām Sliktām Lietām, jo ātrāk tikšu pie distances starp mani un tām. a tā - klusēt, it kā es tur būtu vainīga vai tml...

Saki pretī | Diskusija


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Mar. 21st, 2012 - 11:37 am
Saite

beigbeigās, protams, pastāv risks kļūt par to beibi no united states of tara pirmās sezonas [sorī, darba specifika], kura visiem priecīgi stāstīja, kā viņu bērnībā izvaroja, bet labāk tā, nekā raudāt spilvenā.

Saki pretī | Parent


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 11:41 am
Saite

shout from rooftops? :) sliktas lietas - jā, bet jautājums jau nav vienkārši par sliktām lietām, bet tieši par traumām, pie tam tādām, kas noteikušas personas attīstību, tātad reāli reāli smagām. aicinājumi publiski stāstīt par dzīves lielākajām sāpēm kāda portāla klikreita paaugstināšanai?

Saki pretī | Parent | Diskusija


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Mar. 21st, 2012 - 11:42 am
Saite

pričom te portāls, cilvēki jau stāsta [tie, kuri stāsta] sevis dēļ.

Saki pretī | Parent | Diskusija


dominika

(subjectless)

from: [info]dominika
date: Mar. 21st, 2012 - 12:02 pm
Saite

+1

Saki pretī | Parent


Karstā latviete

(subjectless)

from: [info]implozija
date: Mar. 31st, 2012 - 01:13 am
Saite

+

Džim, viena atsevišķa lieta ir idejas noderīgums/nenoderīgums sabiedrībai. piekrītu misjē Dienasgrāmatam, ka mūsu sabiedrībai nāk par labu diskusijas par šādām lietām - īpaši no sabiedrībā pazīstamu cilvēku puses (tad parasti ieslēdzas "ā, re kā viņam sūdīgi gājis, bet re kā viņš tomēr tam ticis pāri un kko sasniedzis"). un tā taču nav spiesta lieta - tas, kurš redz atklāšanos kā sev kaut ko noderīgu/atvieglojošu, var stāstīt, kurš ne - tas ne.

piemēram, šonedēļ man sanācis noskatīties diezgan daudz īsfilmu/doķeņu par šizofrēniju un cilvēkiem, kas ar to tikuši galā. arī cilvēkam, kuram nav šīs slimības, bet ir kāda cita psihiska kaite, tas var būt vērtīgi, jo parāda, ka, pirmkārt, tādas lietas var notikt ar katru no mums un tā nav mūsu vaina, mums nav no tā jākaunas. otrkārt, ka - lūk, īsti, dzīvi cilvēki ar to ir tikuši galā, tātad tas ir iespējams. esmu pateicīga cilvēkiem, kas ar savu pieredzi ir dalījušies, jo tas palīdz citiem.

otra lieta ir klikšķi. ja ideja ir laba, tad kādēļ gan medijs/organizācija/cilvēks/etc, kas to izplata, pastarpināti negūtu atzinību/kādu citu labumu? tas ir sekundāri.

Saki pretī | Parent | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 31st, 2012 - 01:17 am
Saite

man šajā diskusijā traucē nespēja operēt ar argumentiem tādēļ, ka diskusija ir publiska. tādēļ - labprāt kādreiz privāti izvērstu domu.

Saki pretī | Parent | Diskusija


Karstā latviete

(subjectless)

from: [info]implozija
date: Mar. 31st, 2012 - 01:18 am
Saite

mīļuprāt. es gan joprojām atrodos pie Temzas, dod ziņu, ja taisies būt rajonā :)

Saki pretī | Parent


marija

(subjectless)

from: [info]marija
date: Mar. 21st, 2012 - 11:43 am
Saite

tas ir vecs triks. Rīgas laikā pirms vairākiem gadiem bija publikācija, kur studneti bija aprakstījūsi savas pirmās traumas. Tas bija traīgski un tajā pat laikā kaut kā patiesi un skaudri skaisti. turklāt tās traumas, kas tiek patektas paliek mazākas. un visi kopā runājot par traumām iegūst tādu romantisku naivu izteiksmi.

Saki pretī


blond

(subjectless)

from: [info]blond
date: Mar. 21st, 2012 - 11:54 am
Saite

Man gan šķiet, ka tu to uztver stipri pārspīlēti un pārāk personīgi. Neviens taču nestāsta to, ko negrib stāstīt. Man liekas, ir interesanti par šo tēmu padomāt, un tur taču, galu galā, ir arī ļoti daudz smieklīgā.

Saki pretī | Diskusija


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 11:57 am
Saite

redzi, manliekas, ja tas ir smieklīgs un viegli stāstāms, tad tā gluži nav trauma :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Mar. 21st, 2012 - 12:06 pm
Saite

vai tad nebūtu jātiecas uz to, lai traumas kļūtu par vairs_ne_traumām?

"nebūtu/būtu", protams, skarbi teikts. katra brīva izvēle.

Saki pretī | Parent


dominika

(subjectless)

from: [info]dominika
date: Mar. 21st, 2012 - 12:15 pm
Saite

tad mēs nonākam pie tā, ka traumatisku pieredzi patiesībā vispār nav iespējams izstāstīt, ergo lūgums izstāstīt savu traumatiskāko pieredzi ir bezjēdzīgs

Saki pretī | Parent | Diskusija


honeybee

(subjectless)

from: [info]honeybee
date: Mar. 21st, 2012 - 12:41 pm
Saite

Gan jau principā ir, tikai drusku dziļāk. Nu, piemēram, tas teijāteris par "bērnības traumām" - lai arī man ir iebildumi pret to, ka to tā reklamē (gh, honeybee ņurkst par reklāmas ētiku!), gan jau autoram tā ir bijusi katarsiska pieredze + tiem, kas piestaigās uz to teātri, ja viņi identificēsies, tas arī būs dziedējoši.

Bet es stipri šaubos, ka tā luga tika uzrakstīta pēc tam, kad režisors piezvanīja autoram un teica "hey I heard you were traumatized so I decided to ask you about your trauma so that you can have a trauma about your trauma!"

Saki pretī | Parent


Božena Chodunska

(subjectless)

from: [info]bozena
date: Mar. 21st, 2012 - 11:54 am
Saite

Em, ir jau starpība starp "izstāstīt savu sāpi noteiktam 'ļauzu lokam/ sava psihoterapeitam/ labākajam draugam" un "visiem, kam vien nav slinkus lasīt". Izskatās gandrīz kā "Ģeštaltterapija internetā. Kopā lētāk."

Saki pretī


cits laiks

(subjectless)

from: [info]siltavieta
date: Mar. 21st, 2012 - 12:10 pm
Saite

lūk lūk

Saki pretī


Shelly

(subjectless)

from: [info]shelly
date: Mar. 21st, 2012 - 12:14 pm
Saite

Visumā loģiski. Dažiem katarsi izdodas sasniegt, nomaucot maiku un plikiem pupiem jožot pa futbola laukumu. Daži to dara smalkāk :/

Saki pretī


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Mar. 21st, 2012 - 12:15 pm
Saite

karoče, es sapratu: dura es, ka neturu savas traumas pie sevis kā Ētiskiem Cilvēkiem Sabiedrībā pienākas. piedodiet, bet tā arī turpināšu :P

Saki pretī | Diskusija


Shelly

(subjectless)

from: [info]shelly
date: Mar. 21st, 2012 - 12:20 pm
Saite

Piedod, bet mēs tev neaplaudēsim. Citādāk tev noteikti ir mūsu atļauja turpināt (ja tas bija tas, ko tu te prasīji).

Saki pretī | Parent | Diskusija


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Mar. 21st, 2012 - 12:21 pm
Saite

nē, nebija.

Saki pretī | Parent


vecais indiānis džims

(subjectless)

from: [info]jim
date: Mar. 21st, 2012 - 12:34 pm
Saite

tu pilnīgi visu apgriez kājām gaisā :) runa nav par tavu lēmumu par kko kkam stāstīt, bet par to, vai klājas ko tādu publiski, ne intīmi individuāli to jautāt ģenerālajai publikai as if it was the most casual thing in the world. nu ir kaut kāda robeža. tev neklājas ģenerālai publikai jautāt "vai jūs savā dzīvē kādreiz esat nogalinājuši citu cilvēku", jo kāds to iespējams ir izdarījis un viņam lasīt komentārus "jā, es nogalināju gōtu sevī, hihi" ir ekstrā nevajadzīga trauma, uff, pirksti jau metas krampī :)

Saki pretī | Parent | Diskusija


Ūūlę

(subjectless)

from: [info]chimera
date: Mar. 21st, 2012 - 12:39 pm
Saite

ja atbilde NAV spiesta lieta, tad kāpēc ne? ņemot vērā, ka noteikti būs gan atbildētāji, gan atbilžu izlasītāji, kam tas nesīs kādu labumu.

man tāpat kā dominikai arī ir pāris vēl neizstāstāmi stāsti no mazliet tagadnei tuvākiem laikiem un, ņemot vērā, manu traumu pārgremošanas ātrumu, es ļoti ceru, ka beidzot spēšu paņirgt par tiem pēc kādiem gadiem septiņiem.
tas, ka citi cilvēki atklāti runā par savu sāpīgo pieredzi [attiecīgi, iespējams, ir to pārvarējuši], liek domāt, kas tas ir iespējams. kvī!

/a tā, protams, noteikti sāksies "tavas traumas nav pietiekošas traumas", "manas traumas krutākas par tavējām", "a kambodžas bērniem vispār...!", bet pofig/

Saki pretī | Parent


zimbabve

(subjectless)

from: [info]zimbabve
date: Mar. 21st, 2012 - 01:47 pm
Saite

Jā, man kaut kā ļoti līdzīga reakcija.

Saki pretī


 Stiller Ozean

(subjectless)

from: [info]klusais_okeans
date: Mar. 21st, 2012 - 03:03 pm
Saite

zināmā mērā piekrītu - pats uzstādījums ir tāds jēli pornogrāfisks. To par laimi noklusina respondentu humorīgās atbildes, kas sava viegluma dēļ arī sagrauj "projekta būtību".

Saki pretī