Coca~cola ķeras pie instinktiem. Pie dzirdes. Katrs, kolas mīlētājs vai nīdējs, pazīst šo skaņu, kad tiek atkorķēta gāzētā dzēriena pudele un dzēriens ieliets glāzē. Klak-buļ-ššššš. Coca~Cola plāno uzstādīt Japānā dzērienu automātus, kas izdvesīs tieši šādas skaņas, kad kāds tam ies garām. Es jau tagad jūtu, kā tas iedarbosies. Īpaši karstā vasaras pēcpusdienā...
Interesantākais šajā visā ir tas, ka dzērienu automāti parasto skaļruņu vienā izmantos
Hypersonic Sound System. Tā ir precīzi vadāma skaņa. Atšķirībā no pierastajām skaņas sistēmām, kuras apskandina visu apkārtni ap sevi, HSS var tikt orientēts tikai uz konkrētu apgabalu. Kaut vai vienu cilvēku. Nākotnes vīzija varētu būt tāda, ka vienā istabā vairāki cilvēki var skatīties katrs savu televizoru un dzirdēt skaņu tikai no sava televizora. Jeb deju klubos vienā zāles pusē spēlēt sintētisku tehno, kamēr otrā pusē Norah Jones koncertierakstu.