- 4/22/04 08:28 pm
- komercija ir bijusi vienmēr - kopš akmens laikmeta, kad kāds iedomājās cirvi pret lāčādu iemainīt. bet tas, ko sauc par mainstream culture, izsauc tikai riebumu. cilvēki sēž kā stulbas aitas tv priekšā un smadzenes skalojas. animēti miroņi, roboti. visas vērtības degradējas un noslīd līdz līmenim, kad vienīgais prieks ir nopirkt svētkus, jo tieši to viņi dara. nopērk to, kas ir tāpat - globāls reklāmas triks, jo ne jau zobupastas un šāmpūni tiek pārdoti, bet gan prieks un laime ietērpti to vienīgo un labāko produktu formā. un tāpēc pērk aquafresh nevis zobupastu, jo tikai aquafresh liks laimīgi smaidīt, un tikai coca cola, jo tā ienesīs mājās ziemassvētkus. zemapziņa tiek izskalota un apziņa seko kā bezspēcīgs gaļas gabals.