nu JLo nav tai kategorijā, ka viņa sevi ļautu uz reklāmām likt: vislabāk apmaksātā Holivudas latino aktrise ever + viņai pašai savas apģērbu līnijas ir.
es pieļauju, ka problēma lielā mērā ir kombinācijā: (1) reproducēt globālu reklāmu ir lētāk + (2) baltums Latīņamerikā vēl aizvien ir kūli + (3) populāru latinos reklāmā nez vai ir efektīvi likt, jo viņi tomēr pa tām valstīm ne sevišķi labi sadzīvo - uzliksi kādu čīlieti reklāmā, argentīnieši un peruāņi šķaudīs, uzliksi argentīnieti - visi pārēji latinosi vaibstīsies, ka atkal tie augstprātīgie bitch viņiem kko marketē. tikai brazīļus gan visi dikti mīl, bet kā tu viņus nemīlēsi - tik jauki taču;-)
eič sī - Post a comment