making sense - Komentāri [ieraksti | vēsture | ko es lasu | par mani]
gedymin

[   par mani   ]
[   arhīvs   ]

4. Apr 2014|09:27

gedymin
Sistēma ir slikta pirmkārt tāpēc, ka tajā esošās skrūvītes neredz un nesaprot globālo bildi, līdz ar to nespēj adekvāti salāgot ar to savu lokālo funkciju.

Piemēram, ja skolotāji spētu aptveroši pastāstīt, kāpēc skolēniem būtu jāmācās viņu priekšmets, pasaule būtu krietni jēdzīgāka. Nesen lasīju par ideju, ka vidusskolas matemātikas kursa galvenā loma ir testēt, cik labi skolēni spēj tikt galā ar abstraktu problēmu risināšanu. Man liekas, abstraktas problēmas kā tādas ir sastopamas ļoti daudzās profesijās un nozarēs. Šādu problēmu risināšanas prasmes var izmantot arī, piemēram, dzejoļu rakstīšanai. Kāpēc tad izmantot tieši matemātiku? Ideja ir tāda, ka dzejoļu rakstīšanas atšķirībā no matemātikas kursa nav iespējams izveidot tā, lai labu atzīmi nebūtu iespējams iegūt arī BEZ šādu prasmju izmantošanas un izkopšanas kursa laikā. Mazākā meŗa tas attiecas arī uz fizikas un ķīmijas kursu utt. (Protams, nav runa par tiem skolēniem, kuriem vidusskolas matemātika būs ikdin vajadzīga turpmākajās studijās vai darbā - bet tādu ir mazākums.)
saite Read Comments

Reply:
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Esi modrs! Lietotājs ir ieslēdzis anonīmo komentētāju IP adrešu noglabāšanu..