making sense - Nepopulārs viedoklis [ieraksti | vēsture | ko es lasu | par mani]
gedymin

[   par mani   ]
[   arhīvs   ]

Nepopulārs viedoklis [8. Maijs 2019|19:29]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Man liekas sabiedrība virzās vērtību zaudēšanas virzienā. Modernajā pasaulē vārdi, kuri pēc būtības apzīmē labas/skaistas lietas, tiek lietoti, lai kritizētu un saprasti kā negatīva, nevēlamas parādības:
- snowflakes
- social justice
- jūtīgums
- politiskais korektums /pieklājīga attieksme/
u.c.

Ā, vēl - "virtue signalling".
saiteatstāt nospiedumu

Comments:
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:8. Maijs 2019 - 21:00
(Link)
to jau tā lieto modernie raitvingeri, nevis visa sabiedrība
From:[info]3koma14vs007
Date:8. Maijs 2019 - 21:34
(Link)
Šāda replika tipiska gobālos procesus un to sekas apjēgt nespējīgam leftvingeram.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:8. Maijs 2019 - 21:59
(Link)
Cik labi, ka tu ar savu tekstu un savu nākamo komentāru tikai apstiprini manu pieņēmumu :D Es gan neesmu ne raitvingers, ne leftvingers.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:8. Maijs 2019 - 22:00
(Link)
Par to nav jāuztraucas. Apzīmējums 'raitwingeris' šī brīža Overtona loga kontekstā ir 100% kompliments. Drošs prediktors, ka indivīds nav traks.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:8. Maijs 2019 - 22:08
(Link)
es jau neteicu, ka par to ir jāuztraucas, es vienkārši precizēju ieraksta sākumā pausto apgalvojumu, bet reku modernie raitvingeri jau sāk satraukties. tas labi, ka tev ir pilnīgi skaidrs, ka tu neesi traks ;).
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:8. Maijs 2019 - 23:36
(Link)
Es nekomentēju tavu ierakstu. Pats te kaut ko lieki satraucies.
From:[info]tiesibsargs
Date:9. Maijs 2019 - 15:02
(Link)
tātad, gan breivīks, gan tas jaunzēlandes mudaks, nav traki, ja?
[User Picture]
From:[info]gedymin
Date:9. Maijs 2019 - 15:07
(Link)
nomierinieties! vai raitvingeri ir vai nav traki mani neinteresē. raitvingeri mani interesē tikai kā sabiedrības daļa (arī cilvēki!) un kā grupa, kas ar saviem uzskatiem šobrīd ietekmē pārējos, tai skaitā arī šķietami saprātīgos.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 20:50
(Link)
Esmu ļoti mierīgs un mani tieši analoģiski uztrauc leftwingeri, kas ietekmē saprātīgos.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 20:49
(Link)
Un kāds viņiem sakars ar mani?
From:[info]3koma14vs007
Date:8. Maijs 2019 - 21:31
(Link)
Ja cilvēka smadzenes ir totāli sazombētas ar civilizāciju postošo kreiso ideoloģiju, viņš nespēj saskatīt, ka tieši viņa kaislīgi pielūgtā kreisuma "tēvi" ir vainīgi pie vērtību pārdefinēšanas un pārbīdes procesa.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:8. Maijs 2019 - 22:00
(Link)
jā, sniegpārsliņas galīgi vairs nav tas, kas tās bija agrāk :(((
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:8. Maijs 2019 - 21:57
(Link)
Tev ir taisnība premisā "sabiedrība virzās vērtību zaudēšanas virzienā", bet bs vienādojumā ieliktajās vērtībās, kas ir tikai pēdējo 10-20 gadu modes brēcieni, kurus manufaktūrējuši pretīgi psihopāti, lai radītu infantilu degradantu masas.
Tas būtu kā pateikt, ka mēs zaudējam vērtības, jo dabsteps vairs nav topā.
From:[info]axsys
Date:8. Maijs 2019 - 22:10
(Link)
Politiskais korektums gan kaut ko labu jebkad ir nozīmējis tikai specifiskai publikai. Savukārt "sniegpārsliņas" kā apzīmējums pārāk par savu unikālumu augstās domās esošiem tipāžiem ir stipri vecāks par pēdējā laika bulšitu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:9. Maijs 2019 - 00:01
(Link)
vecāki piemēri:

- gaišā nākotne
- tautu draudzība
- komūna
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 00:07
(Link)
-brālīgā palīdzība
-modrība
-progress
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:9. Maijs 2019 - 00:13
(Link)
- visa progresīvā cilvēce
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:9. Maijs 2019 - 02:49
(Link)
kāds ir gedymin nosauktajiem, piemēram, jūtīgumam vai pieklājīgumam, kas ir indivīdiem piemītošas īpašības, sakars ar tevis nosauktajiem komunisma lozungiem? :o
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 06:40
(Link)
Konteksts, zinot gedymin ideoloģiskās noslieces.
[User Picture]
From:[info]gedymin
Date:9. Maijs 2019 - 07:20
(Link)
Nebija konkrētas ideoloģijas, kas par savu mērķi sauca cīnīties pret gaišo nākotni.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:9. Maijs 2019 - 06:19
(Link)
"sabiedrība" kā kopums gan jau ka nav īsti eksistējošā
Vērtības arī imo grūti "zaudēt", var tikai mainīt
Bet šis te, par ko tu raksti, imo drīzāk ir kā pusaudzis, kas pēkšņi sāk teikt nevis "mamma", bet "mitere"
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 06:47
(Link)
Kā pusaudzis ir aizvietot taisnīgumu, dievbijību, lēnprātību etc. ar polikorektumu, pieklājīgu attieksmi un jūtīgumu, jo trigerē 'vecmodīgas' lietas, kas nāk no ļauniem autritāriem sentēviem un Dieva. Visa nu-kreiso uzvedības paradigma ir beisiklī neizdzīvots pusaudža spīts.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:9. Maijs 2019 - 07:53
(Link)
Nu vispār jau bija runa par to, ka cilvēki izmanto tādus vārdus kā "jūtīgs" vai "pieklājīgs" kā apvainojumus nevis tādēļ, ka noteikti domātu, ka tas ir slikti, bet tādēļ, ka neies taču izrādīt, ka viņi arī grib gan jūtīgumu, gan saudzību, gan sajūtu, ka ir unikāli.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 20:52
(Link)
Nu jā, pēdējā laikā daudziem vārdiem nozīme ir stipri loaded, īpaši konkrētos kontekstos. Ir pat parādījušies dfaudzi jauni, interesanti vārdi. Orvelam par to bija vesela eseja.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:9. Maijs 2019 - 10:19
(Link)
/dievbijību/

Tur ir drusku vienkāršāk. Cilvēkam no sākuma ir ētiski neitrāla attieksme, pēc tam cilvēks palasa bībeli, palasa vēsturi un secina ka šitas ir galējs ļaunums [nu tipa cilvēks prot atšķirt labo un ļauno vismaz vispārīgi] un pēc tam pietago ka ``dievbijība - ļaunums`` un nav jau nepareizi :)
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 20:53
(Link)
Tu lasi tikai komiksus un sci-fi/fantasy so kāpēc ienāca prātā komentēt?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:9. Maijs 2019 - 21:59
(Link)
/Tu lasi tikai komiksus un sci-fi/fantasy/

nē :)
From:[info]tiesibsargs
Date:9. Maijs 2019 - 15:12
(Link)
taisnīgums kāreiz ir kreisais koncepts.
From:[info]3koma14vs007
Date:9. Maijs 2019 - 16:19
(Link)
Visa vēsture pārliecinoši pierāda, ka kreisie taisnīgumu paģērē tikai no visiem pārējiem, bet paši ar taisnīguma ieviešanu nepavisam neaizraujas. Visasiņainākās un netaisnīgākās varas jaunākajos laikos ir bijušas tieši kreiso kontrolētās.
To, ka vislielākajā mērā tieši kreisajiem darbi nesaskan ar vārdiem, mēs lieliski varam novērot arī šodien Rietumos.
From:[info]tiesibsargs
Date:9. Maijs 2019 - 16:30
(Link)
oh, protams, tu nebaudi tādus kreiso taisnīguma cīņas augļus kā 8h darba diena, vai ne?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 20:54
(Link)
Jā, 8ņas darba stundas kroņa maizē (as in, uz strādājošu cilvēku mugurām) dzīvojošiem ierēdnīšiem kā tu?
From:[info]tiesibsargs
Date:10. Maijs 2019 - 11:50
(Link)
man ir nenormēts darba laiks, losi. 8h darba diena ir standarts parastajiem strādniekiem. nezkāpēc man tev jāskaidro ābeces patiesības?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:10. Maijs 2019 - 22:14
(Link)
Kur var satikt tos imgināros "parastos strādniekus" (dabiski, runāju par Latviju). Nu okej, varbūt ja esi mierā ar 400-500 eur algu, tad ārpus valsts un NGO sektora var iztikt ar 8-17 darbadienu, bet vairums de facto strādā daudz vairāk, jo nav variantu.

Man pohuj kā normēts tavs darba laiks, jo tavs darbs ir "darbs", kas pie tam vēl nes postu visiem, izņemot tevi un tevis nosēdumumiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:9. Maijs 2019 - 16:35
(Link)
/bet paši ar taisnīguma ieviešanu nepavisam neaizraujas./

bībeles dievs visā krāšņumā :)
From:[info]tiesibsargs
Date:9. Maijs 2019 - 17:12
(Link)
un nacisti gan ieviesa taisnīgumu visiem pārējiem, sevi ziedojot uz altāra. trū storī.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Maijs 2019 - 20:53
(Link)
lol