making sense - [ieraksti | vēsture | ko es lasu | par mani]
gedymin

[   par mani   ]
[   arhīvs   ]

[16. Jan 2017|11:16]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry


Ir labi, ka ciba ir pārāk maza un neietekmīga, lai ārvalstu lielvaras sūtītu tajā savus apmaksātos troļļus. Ja tā pateoretizē, kā izskatītos tādi aģenti: viņi veiktu raganu medības un censtos sašķelt sabiedrību, vērstos pret konkrētām personālijām, nosauktu vārdus un uzvārdus; ja kāds teiktu kaut ko jēdzīgu, tad nevis atbildētu uz centrālo mesidžu, bet jautātu "kāda ir tā cilvēka motivācija?"

Iestātos pret valsti stiprinošajām savienībām. Mēģinātu tā vietā pārliecināt par stratēģiju izolēties un atteikties no aliansēm.

Iestātos par provokācijām, lai parādītu valsts nespēju pieņemt saprātīgus lēmumus un pašai sevi vadīt. Piemēram, sagraut dzīvojamos rajonus sliktas estētikas dēļ, tādām lietām, kas dotu ieganstus ārvalstu propagandai un intervencei.

Iestātos pret vērtības radošās sabiedrības daļas finansēšanu, kritizētu ES un valsts dotācijas zinātnei un kultūrai. Kam trešās šķiras sīkvalstij vajadzīga zinātne un kultūra, kuras neko praktisku neražo? Vispār vajag izdomāt iemeslus, kāpēc ES finansējums ir kaitīgs: tas ir izdevīgs vidusšķirai, bet attīstīta vidusšķira - kaitīga radikāļiem.

Iestātos par regresu ekonomikā un domāšanās, par sabiedrību novājinošu stratēģiju realizēšanu, piemēram, par masveida pārcelšanos uz viensētām, lai samazinātu pilsētu inteliģences ietekmi.

Un citādi, piemēram, jauktu galvu identitātes jautājumos, mēģinātu pārliecināt par to, ka upper middle class ir tautai naidīga sabiedrības elite, bet īstā elite ir ok, ja vien tā ir ideoloģiski pareiza.

Labi gan, ka cibā tādu nav, bet ir tikai alt-right troļļi! (Konsekvenciālisms - ja kāds saka "A" viena, bet cits to pašu "A" pilnīgi atšķirīga iemesla dēļ, vai tam ir liela nozīme, ja svarīgas ir A sekas?)
saiteatstāt nospiedumu

Comments:
From:[info]krishjaanis
Date:16. Janvāris 2017 - 16:10
(Link)
Dīvains ieraksts, te bija tik daudz pašpretrunu un loģikas brīnumu, ka jāpatrollē.

Piemēram, ar pirmo konsekventi, jau gadu desmitiem, nodarbojas kreisie aktīvisti (vārdi, sabiedrības šķelšana, raganu medības, ja nemaldos, Trampa ievēlēšana tieši bija redikāla reakcija pret Obamas laika raganu medībām visos sabiedrības līmeņos). Bet kāpēc lai viņi obligāti būtu saistīti ar kādām ārvalstu lielvarām, grūti saprast. Tālāk tu uzskaiti, ar ko nodarbotos hipotētiskais trollis, ne brīdi nemēģinot iedziļināties tajā, ko raksti, nedz troļļa pozīcijā, nedz iedomāties, ka varbūt šis cilvēks netrollē, nedarbojas kādas lielvaras paspārnē, bet tiešām tā domā un uzskata, ka tas ir labākais iespējamais risinājums noteiktai kopienai, nācijai, valstij.

Kaut vai pats pirmais punkts - tu automātiski pieņem, ka valsti stiprinošas savienības tiešām ir valsti stiprinošas savienības. Un ja kāds esošās status quo savienības, to lietderību un spējas apstrīd, tātad tas ir apmaksāts ārvalstu aģents-trollis.

Vai uzreiz nākošais - mūžīgais iegants "ko ienaidnieks padomās, mēs tā nedrīkstam darīt, lai provocētu". Padomā divreiz - igauņi gan pārvietoja Aļošu, gan 90to gadu sākumā tika galā ar čekistiem valdībā.
"Mēs nedrīkstam pārvietot ASV vēstniecību uz Jeruzālemi, jo tā provocēsim palestīniešus un arābus, izraisot casus belli". Sūds arguments. Līdz ar to tu pašu LV eksistences faktu vari norakstīt uz "provokāciju" un "pamudinājumu uz intervenci" ("ukraiņi paši uzprasījās!"), tas bija ārkārtīgi provokatīvi un fašistiski iestāties par valsts neatkarības atjaunošanu trešās atmodas laikā, bija ļoti provokatīvi pasludināt neatkarīgu valsti 1918tajā - jā, tas izsauca "intervenci", bet mēs uzvarējām.

Vai, piemēram, visu ekonomiku un projektus, un iniciatīvās balstīt uz atkarību no ES finansējuma. Šeit man pat nav ko piebilst, jebkuram ir redzams, cik tas ir stulbi.

Tālāk tu krīti vēl zemāk. Viensētu un reģionālistiskas, decentralizētas pārvaldes un ekonomikas struktūras popularizēšanu tu vienādo "pilsētu inteliģences ietekmes samazināšanu" un regresu ekonomikā (wtf) - lai gan dogma par nepārtrauktu ekonomisko izaugsmi (gdp growth, kam turklāt jābūt sasietam ar augošu dempgrāfu, hence, imigrantu un lētā darbaspēka masveida piesaiste un injicēšana ekonomikā).

Man tev ir tikai viens jautājums - kur un pa kuru laiku tu zaudēji veselo saprātu? Kāpēc tu ne brīdi neizvērtē savus priekšpieņēmumus? Kāpēc tik daudz bēdīgu slideno nogāžu un loģisko pārlēcienu? Par daudz guardian asinsritē?
From:[info]krishjaanis
Date:16. Janvāris 2017 - 16:12
(Link)
Lai gan, ko var gribēt. Tu taču esi basic income piekritējs. Ekonomisko spriedumu ziņā (ekonomiskas sajūgtībā ar morālo momentu vai tā neesamību) tā ir diagnoze pati par sevi.
[User Picture]
From:[info]gedymin
Date:16. Janvāris 2017 - 16:29
(Link)
Esmu šaubīgs attiecībā uz UBI. Vajag eksperimentēt.
[User Picture]
From:[info]gedymin
Date:16. Janvāris 2017 - 16:37
(Link)
Jā, kāpēc vajadzīgi troļļi, ja ir cilvēki, kas to pašu mesidžu izplata brīvprātīgi?

Citiem "nekas slikts nenotika"? Kā ar Ukrainu vai Gruziju? Te cibā arī daži sajūsminājās par grautiņiem Kijevā, ar ko tas beidzās?

Ja Žirinovska vai Trampa analogu ievēlē Krievijā / ASV, pārējiem to nākas pieciest. Ja to izdara LV / Afganistāna / Nikaragva, prakse rāda, ka būs valstis, kas situāciju izmantos.

Jūs pārrēķinājāties, kādu ietekmi uz liberāļiem atstās Tramps / Brexit / Putins / whatever. Grupu nekas tā nesaliedē, kā kopīga ārējs apdraudējuma izjūta.
From:[info]krishjaanis
Date:16. Janvāris 2017 - 17:16
(Link)
Jā, es arī sajūsminājos par grautiņiem Kijevā un rūpīgi sekoju līdzi, jo tas bija mats uz mata kā vidusskolas mācību grāmatās - jā, cilvēksu šauj, jā, Krimu okupēja, jā, Donbasā joprojām un vēl ilgi būs konflikts. Bet zini, ir reizes, kad nevar "davaj buģem žiķ družņi", kad nevar visu sarunāt, kad kāda valsts, tauta vai zeme grib nokratīt citas virsvaru, kā likums notiks "kaut kas slikts", arī ASV revolūcijā pret britiem notika "kaut kas slikts". Nu un?

Tramps nav Žirinovska analogs, tas arī viss, punkts, tu vienkārši neesi iedziļinājies.

Bet tas ir dīvaini. Tie ir reāli cilvēki, masas, miljoni, kuri ir aiz Brexita un Trampa (Putinu rindā nelieku, jo Putins tomēr ir autoritārs, pseidofašistiskas un imperiālistiskas valsts līderis, aiz kura nestāv nekādi "populistu" demokrātiskie revolti), tie ir reāli mūsu laika demokrātiski notikumi, par kuriem normālas procedūras rezultāta nobalso gana liels cilvēku skaits - par spīti milzīgai mediju pretkampaņai, jo ikdienā tomēr paredzams, ka masas balsos tā, kā saka mediji un eksperti, un tomēr liberāļiem tas ir kaut kāds konsolidējošs, apdraudošs pasākums, kas labākajā gadījumā jānoreducē līdz vienai, divām, trim "vainīgajām" figūrām un vai nelielai grupai, kas kaut kā mistiski apmānījusi veselu populāciju. Tāpēc liberāļiem ērts attaisnojums - turpinām močīt kā ierasts, varbūt vēl skarbāk. Kamēr Lilebritānijā, piemēram, drīz vispār par Leiboristiem balsos tikai studenti un nelielas londoniešu, mančesteriešu, birmingemiešu grupas, bet tas arī viss, vai US demokrāti vispār grib ielikt sev daībā džeku, kurš partiju visticamāk padarīs tikai par reģionālu interešu grupas pārstāvi, bet tas arī viss. Liberāļu pusē - nekādas paškritikas, nulle analīzes, kāpēc notika tā, kā notika. Vai kā Eiropā pēc Brexita - "ar EU viss kārtībā, problēmas ir pašiem britiem, tāpēc veidosim ciešāku integrāciju, centralizāciju un federālās valsts un Eiropas armijas projektu nu laidīsim uz pilnu banku".

Kā var būt kaut kas tik neloģisks un nekritisks no cilvēkiem, kuri uzstāj uz savu skoloto, apgaismoto, elitāro ekspertu statusu, still baffles me.
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:16. Janvāris 2017 - 17:29
(Link)
''Kā var būt kaut kas tik neloģisks un nekritisks no cilvēkiem, kuri uzstāj uz savu skoloto, apgaismoto, elitāro ekspertu statusu, still baffles me.''

Nevajag bafflot. Tur pastāv kaut kāds bell curve tipa efekts līdzīgi kā ar vīriešu/sieviešu inteliģenci, tikai šajā gadījumā visstulbākie sabiedrības slāņi ir tik tiešām
1) absolūtie lumpeņi, kas visu dzīvi kapā vanagu un pat gaterī nevar iestrādāties
2) overeducated šaurspeciālisti, kas zaudējuši saikni ar realitāti

Sakarīgākie, ar dzīves gudrumu un loģisko domāšanu apveltītie cilvēki visbiežāk nāk no vidusšķiras. Hence, tā ir tik nepatīkama kā šūdršarikoviem, kuriem tikai dušiķ i dušiķ, tā pat viņu švoņģeriem tipa diegabiksis un, protams, pelēkajakabalai, kas šos noderīgos idiotus rausta aiz striķime.
From:[info]tiesibsargs
Date:16. Janvāris 2017 - 23:05
(Link)
vēl ir tādi, kuri klasificējas kā pakaļas. piemēram, tu. un tu esi īpaši netīra pakaļa!
[User Picture]
From:[info]gedymin
Date:16. Janvāris 2017 - 19:02
(Link)
Nu paskaidrojiet, jūs dzīvesgudrie no veselā saprāta, kāpēc tad Krievija tērē tik daudz resursu, lai izdabūtu Baltijas valstis laukā no ES un nato. Nejauši gadījās?
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:16. Janvāris 2017 - 21:08
(Link)
Nezinu kāds tam sakars ar manis teikto.
Krievija vienmēr un visos laikos sabotējusi savus kaimiņus, lai gūtu pār tiem hegemonu. Tāds fenomens, kas nomainoties izkārtnēm, pēc satura nemainās. Krievi ir naturāli impēristi. Kā iekš Civ4 treita.
From:[info]tiesibsargs
Date:16. Janvāris 2017 - 23:06
(Link)
ja nezini - ko tad dirs?
[User Picture]
From:[info]gedymin
Date:17. Janvāris 2017 - 00:00
(Link)
Atslābstiet, kungi! Turpmāko meždusoboičiku dzēsīšu laukā
From:[info]tiesibsargs
Date:17. Janvāris 2017 - 02:26
(Link)
kā tad tu iesaki cīnīties pret nacistiem? ar diskusijām? =)
From:[info]krishjaanis
Date:17. Janvāris 2017 - 14:01
(Link)
Izdzēšot tevi no interneta.
From:[info]axsys
Date:18. Janvāris 2017 - 04:54
(Link)
Rādi priekšzīmi, lol.
From:[info]krishjaanis
Date:17. Janvāris 2017 - 14:12
(Link)
Džīz, Krievija finansē pat progresīvās leftistu Kalifornijas atdalīšanās iniciatīvu. Krievija finansē gan Vācijas fašistus, gan antifašistus. Krievija (tāpat kā Ķīna un Saūdi) ietekmes un haosa ziņā finansē visu, par ko nav slinkums. Krievijas Impērija savulaik atbalstīja jaunlatviešus, jo tā cerēja salauzt vācbaltiešu pretestību, nu un. Krievija Baltiju redz kā savu ietekmes sfēru, un uz globālās kartes visi superpoweri sacenšas par sīkākajām vienībām, vikīlīki drīz nopludinās informāciju par to, kā CIA ir mēģinājuši ietekmēt vismaz 81 vēlēšanas.
Baltijas valstu uzdevums šādā apskaužamā situācijā ir būt extra smart, kā teiktu Tramps, nevis mesiāniski gaidīt, ka aizokeāna papucis pēdējā brīdī sāks mētāt raķetes par godu stratēģiski neizdevīgai teritorijai.
[User Picture]
From:[info]gedymin
Date:17. Janvāris 2017 - 15:42
(Link)
Extra smart = palielināt kompetenci, samazināt apdraudējumus. Vārdu sakot, pretējais, ko jūs piedāvājat.
From:[info]krishjaanis
Date:17. Janvāris 2017 - 16:01
(Link)
Jā, visu aizsardzību un ārpolitiku likt uz dīvainām Stokholmas simdrona feodālajām klienta/saimnieka attiecībām ar EU, vai uz mesiāniskām cerībām pēc aizokeāna raķešu papuča, mūsuprāt, gan nekompetenti, gan apdraudējumu vairojoši. Tāpēc labākais extra smart variants būtu gan paaugstināts aizsardzības budžets - ko principā no NATO donoriem prasa Tramps (VISLOĢISKĀKĀ UN MINIMĀLĀKĀ PRASĪBA), gan modernizēts, reorganizēts NATO (kas būtu atbilde uz Trampa pamatoto kritiku par NATO kā novecojušu organizāciju), gan obligātais iesaukums, gan extra smart jaunu alianšu un aizsardzības formu meklēšana t u v ī n a j ā reģionā. Vārdu sakot, aizsardzību un ārpolitiku LV uztvert nopietni, nevis kā pēdējos padsmit vai vairāk gadus "mums nekas nav jādara, gan jau ASV par mums parūpēsies". Ja tas ir extra smart, tad acīmredzot šādas valstis pelnīti tuvredzības un muļķības dēļ zaudē suverenitāti. Salīdzini trīsreiz mazāku valsti daudz bīstamākā reģionā un situācijā - Izraēlu - un redzēsi, kas ir extra smart.
From:[info]axsys
Date:18. Janvāris 2017 - 04:56
(Link)
Vienīgais, ko reāli panāktu obligātais iesaukums, būtu iedzīvotāju aizplūšanas pieaugums vēl par kādiem 50%. Tie kam ir jebkāda vēlēšanās kļūt par lielgabalu gaļu, jau ir iestājušies armijā vai zemessargos.
From:[info]krishjaanis
Date:18. Janvāris 2017 - 12:01
(Link)
Runā taisnais pieslēgums no Krievijas? Izraēlā arī iesauc lielgabalu gaļu? Noliksim ieročus pirms vēl jebkāda konflikta?
From:[info]tiesibsargs
Date:16. Janvāris 2017 - 23:07
(Link)
parādi to viensētu, kas rada progresu ekonomikā, mr. nacist!
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:16. Janvāris 2017 - 23:24
(Link)
Man ir viena laba. Piedod, pagrabā. Iedo meili, iedošu adresi. Garantēju radīt progresu sava kuņģa ekonomikā. Par pārējo negarantēju.
From:[info]tiesibsargs
Date:16. Janvāris 2017 - 23:54
(Link)
tavs teksts totāli nemeiko sensu. kādas narkotikas tu šodien lieto?
From:[info]krishjaanis
Date:17. Janvāris 2017 - 14:01
(Link)
KAUDZĒM, tu staļinist.
From:[info]tiesibsargs
Date:17. Janvāris 2017 - 18:26
(Link)
parādi kaut vienu
From:[info]krishjaanis
Date:17. Janvāris 2017 - 19:49
(Link)
izbrauc dažreiz ārpus hruščovku perēkļa, varbūt ieraudzīsi
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:16. Janvāris 2017 - 20:32
(Link)
Dažu histēriskā reakcija uz šo ierakstu bija pat vairāk nekā prognozējama. :)
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:16. Janvāris 2017 - 21:09
(Link)
Dažu bezjēdzīgais :smug: vanlainers, tāpat. :)
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:16. Janvāris 2017 - 21:12
(Link)
Un tavs atbildes komantārs vēl jo vairāk. :P
From:[info]tiesibsargs
Date:16. Janvāris 2017 - 23:06
(Link)
jobansmotors, kas notiek, kad cūka tiek pie šņabja...