smux laix aaraa.. mrr.. vakar jau bija smuki, vecriigaa, doma laikumaa vienu briidi kad vareeja dzirdeet kaa sniegs krakshj, un bastejkalnaa arii.. hmm, sssuper :))
uz riitdienu nekas nav jaadara, jaapaluur kaada filma :P~
2. Februāris 200521:30smux laix aaraa.. mrr.. vakar jau bija smuki, vecriigaa, doma laikumaa vienu briidi kad vareeja dzirdeet kaa sniegs krakshj, un bastejkalnaa arii.. hmm, sssuper :)) uz riitdienu nekas nav jaadara, jaapaluur kaada filma :P~ |
|