|
Feb. 21st, 2018|03:00 pm |
Latvijas internetveikali mani nogurdina:( Viss ko man vajag ir konkrēta fasona bērnu cimdi. Pirmais veikals - ieliec cimdus grozā, atsakies reģistrēties un tad sāc aizpildīt bezgalīgas ailes ar adresi, reģionu, pasta indeksu, telefonu, faksu utt., tad vēlreiz - tādas pašas ailes zem sadaļas piegādes adrese. Tas viss mani padara niknu, jo es vēlos saņemt Omniva, viss, ko viņiem vajag, ir mans telefons un Omnivas adrese. Pajautāju facebook messinger , priekš kam viņiem tādi dati? Ak, mums tāda mājas lapas uzbūve, rakstiet iekšā vienu burtiņu katrā ailē. Ha, eju pagūglēt, citā veikalā ir mani meklētie cimdi, pie tam pat ideālā sarkanā krāsā un 50c lētāk! Lieliski, nu, gandrīz, samaksāt nevar, jāgaida rēķins. Paiet pusdiena, 2 veikals man atraksta, ka sorrii, bet šo cimdu mums nav!! ZB,eju atpakaļ uz pirmo veikalu, atkal iemetu grozā tos cimdus (jo pirkums nav saglabājies), salieku burtiņus, un bēee.. Jūsu adresei ir jābūt no 3 līdz 128 rakstzīmēm!, un tā katrā ailē pa trīs aaa, done, tadāaa, gaidiet rēķinu!!:(((( Gribu bērnam cimdus, kamēr vēl ziema, plīzz? 50/50 ka šo cimdu arī dzīvē nebūs?
Nr.1 veikals nav sajūsmā par maniem jautājumiem un precizējumiem - Kāds mērķis šai sarakstei? Ha, bet rēķinu atsūtīt nav laika. Pērc un lasies. Bet pat to nevar. Un jā, man liekas stulba atbilde - tāda mājas lapas struktūra, nu tak samaini vietām! Vispirms pajautā, kāda piegāde un tad ievāc vajadzīgo info.
*nogurst* |
|