Iztēlojos, nez, kā tas izskatītos - krekliņš ar uzrakstu Free Tibet un nedaudz virs tā, izgriezumā, redzama birka ar made in China, un ko paši ķīnieši, kas tos ražo un saprot ingliš, domātu, zinot +- viņu vairākuma viedokli par Tibetas tēmu.
Man pazīstams puiks rakstīja savu maģistra darbu tieši par to - kara ekonomiskajiem cēloņiem. Kā Otrā pasaules kara galveno cēloni visbiežāk minam Hitlera aktivitātes vai Eiropas valstu nomierināšanas politiku, bet ne mazāk svarīgs bija tas uzkrātais propagandas, emociju u.c. "lādiņš" vācu tautas prātos, militārās rūpniecības saražotās preces, kas arī bija kaut kur jārealizē, lai nebūtu bezjēdzīgas - spiediens no lielo uzņēmēju puses.
(
Read Comments)