Šveice

Nov. 26th, 2008 | 11:18 am

vakar, 25. novembrī, 20:15 pēc kaut kāda laika
Te ir tik lieliski!
Svētdienas rītā ieradāmies pie Nikolas vācijā. Viņa mūs sagaidīja ar vakariņām un saklātām gultiņām. Un tik sirsnīgi! Pl. četros naktī.
Dažas stundas pagulējām un devāmies uz dievkalpojumu Ģirta kādreizējā studiju vietā. Pēc tam atpakaļ uz Vāciju. Pie Nikolas paēdām pusdienas un devāmies atkal uz Šveici. Šoreiz jau tālāk. Apmeklējām vēl vienu dievkalpojumu un pēc tam - uz vietu, kur dzīvojam. Ar busu neizdevās piebraukt puteņa dēļ. Tālāk braucām ar diviem piegājieniem bembītī, kam uzlika sniega ķēdes.
Dzīvojam kalnu namiņā. Pa logu skats uz pilsētu ielejā un, protams, uz kalniem. Pasaka!
Vakar paēdām brokastis, izpildījām vienu uzdevumu, ko šveicieši bija uzdevuši - ar mērķi vairāk par mums uzzināt. Un saņēmām nākamo. Mums tika iedotas 3 vistas (kā pa laimi, nedzīvas un jau iztīrītas), marināde, sērkociņi un avīzes. Uzdevums: izcept vistas kaut kur ārā. Malka jāgādā pašiem. Lieliski tikām galā. Ugunskurs aizdegās ar pirmo. 3 stundās viss bija gatavs. Jāatzīst, nekad nebiju domājusi, ka kalnos cepšu vistu ugunskurā, kurš sakurts sniegā. Un vēl - skatoties uz pilsētu. Kājas gan pēc tam bija slapjas, bet kuru gan tas uztrauc? Izpelnījāmies atzinību.
Vakarā atpūtāmies akvaparkā. Jautrs pasākums. Miegs labi nāca.
Šodien bijām Šveices otrā pusē, nelielā pilsētiņā (Murten). 5000 iedzīvotāji, pilsētai 800 gadi. Skaista. Karš tur nekad nav bijis, tāpēc saglabājušās daudzas ļoti senas ēkas. Apskatījām vienu baznīcu, parunājām par draudzē notiekošo, uzspēlējām galda futbolu un biljardu. Tagad braucam atpakaļ.
Iespaidu daudz, nevaru nemaz visu parakstīt. Jūtos lieliski (sāpošā galva neskaitās). Katru vakaru, ierāpjoties gultiņā, nodomāju - ir tik labi!
Dievs ir devis brīnišķīgu laiku.
Un vēl kas - man patīk tādi pārsteigumi, kādu uztaisīja manas labākās draudzenes. Un man daudz ko dod tā apziņa, ka kāds piedomā.
PS: Visūr pilis. Pa nakti labi var redzēt, jo visas izgaismotas.
PPS: Un tie skati pa nakti! Bezgala daudz gaismiņas dažādos līmeņos. Pie līdzenumiem pieradušam cilvēkam tas ir kas īpašs.