- 1/27/03 12:11 pm
-
TrickzterIespējams, ka viņš kļūdījās gan, formulējot virsrakstu. Bet jautājums patiešām nav par to.
Lai šī lieta būtu izdevīga, 1) pēc tās nav obligāti jābūt pieprasījumam un 2) interesentiem ne vienmēr ir jāzina, ka tā lieta tev ir.
Piemērs: īpaši efektīvas datu apstrādes, vadības metodes, kaut kādas tehnoloģijas, kas krietni ceļ ražīgumu produktu izgatavošanā kaut kam, samazina izmaksas, utt. Šajā gadījumā būtu iespējams tirgot tādus pašus izstrādājumus vai piedāvāt pakalpojumus par zemākām cenām, un pieprasījums jau būtu nevis uz tehnoloģiju, kas būtu ekskluzīvi vienam cilvēkam, bet uz produktu, ko piedāvātu daudzi, bet šis cilvēks ar labākiem nosacījumiem.