Patience, use the Force, think!
Replying To 
30.-Jul-2010 02:09 pm
Ar maģijām bija plānots tā, ka maģijas pašas par sevi nav ļaunas vai labas (tādēļ Light un Dark maģijām bija padomā alternatīvs nosaukums Life un Death maģijas), ļauni vai labi ir cilvēki (un citas rases) viss atkarīgs no tā kā pats to izmanto. Pilnīgi mierīgi varēja būt pēc rakstura ūberlabs čars, kas glābj bāreņus no teh evil vampīra izmantojot maģijas „Lifedrain” „Curse „ un „Doom” un otrādi varēja būt ūberļaunītis kas liek „Bless” vai „Benediction” zombijiem tādējādi stiprinot tumšo pusi. :)

Charsheatā es nebiju plānojis likt alingemtus Chaotic Evil, Lawful Good u.t.t. kā tas ir DnD un bieži vien citās sistēmās. Pamatojums bija tāds, ka spēlētāji tāpat visbiežāk spēlē tā kā viņi spēlē/grib spēlēt līdz ar to alingmenets veidojas no tā kā tu atspēlē konkrētu čaru nevis tāds kāds tas ir rakstīts charsheetā. Katram, protams, var būt sava izpratne par to kas ir Chaotic Good vai Lawful Evil, tieši tādēļ to nedefinēju mehāniski, bet atstāju katra paša tīri role-play atspēles ziņā, lai katrs var spēlēt tā kā viņš grib un neierobežot sevi ar savu vai GM izpratni par to kas ir Lawfull Good vai Chaotic Evil.

Maģija nav daļa no reliģijas vai pārliecības. Ir plānotas reliģijas kur ir izteikti ļauni, labi un citādas dievības kurām sekot, taču tā nav maģija kuru tu vari iemācīties. Maģija drīzāk ir papildus šķautne fizikas likumiem. Tāpat kā arbaleta šāviens pats pa sevi nav nedz labs, nedz ļauns, tā arī „Firebolt” „Bless” vai „Curse” pats par sevi nav nedz labs, nedz ļauns, viss ir atkarīgs no tā kādiem mērķiem to izmanto pats cilvēks.

Apmēram pēc tādas filozofijas vados veidojot maģijas sistēmu.

Ar esošajām maģija skolām bija plānots tā, ka katrai skolai ir defoltais damage spellis (jebkura skola ir arī solo kaujaspējīga).

Elemental Magic – Visaugstākā Damage skola kur izvēles variants A ir tendēts uz Single Target Damage, bet variants B uz Area of Effect damage.

Arcane Magic – Pretinieku kontrolējoša/čakarējoša skola.

Light Magic – ārstēšana un buffošana

Dark Magic – pretinieka debuffošana un kontrole.

Nature Magic – Alternatīva ārstēšana, terrain (lauciņu) modificēšana un damage.

Iespējams pārejot uz „lielo talantu/poweru koku” varu likvidēt problēmu ar līdzīgajām (liekajām) maģijām, kā arī spēt vairāk sakārtot tā, ka kādas konkrētas maģijas specializācija nav reizē arī ideoloģiska ietekme uz čaru.
Reply Form 
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
This page was loaded Mar 2. 2025, 9:07 am GMT.