Patience, use the Force, think!
Par politisko interešu īstenošanu 
13.-Jan-2009 11:27 pm
Īsi lasīt beigas, gari no šejienes uz priekšu. :)

Nja, Štokenbergs ar pārējiem līdzdomātājiem vienmēr uz mani atstājuši neprofesionālu iespaidu kā tādus kas vairāk alkst lēta populisma nekā reālu domāšanu par valsti.

Štokenbergs manī radīja sevišķi lielas antipātijas kad 2007. gada 10. Decembrī bija raidījumā ‘’Kas notiek Latvijā ar ekonomikas stabilizācijas programmu’’

Tad viņš tā vietā kad valsts saprot ka ir dirsā galīgā nevis mēģina meklēt risinājumus situācijas glābšanai/uzlabošanai (vismaz raidījuma laikā), bet gan vienkārši diršās uz esošo valdību.

Mana personīgā nostāja ir tāda, ka diršanās ir visnotaļ Ok un tā pat ir atbalstāma ja var esošas valdības plāna vietā piedāvāt labāku risinājumu (vai vismaz līdzvērtīgu alternatīvu), taču esmu gandrīz vienmēr bijis pret diršanos kā tādu diršanās pēc. Tā to sākotnēji darīja Jaunais laiks kad izveidojās (un šķiet turpina joprojām tā darīt, kaut uz ‘’Sabiedrības citai politikai’’ un ‘’Pilsoniskās apvienības fona’’ šķiet salīdzinoši maigs nekonstruktīvā kritikā).

Tajā raidījumā Štokenbergs un Co from my point of view parādīja visnevalstiskāko domāšanu no visiem raidījuma apmeklētājiem, jo spēja tikai kritizēt un rupji sakot dirsties par to cik visi sūkā, bet viņi nē.

Mēs katrs saprotams domājam, ka esam labāki par citiem, bet diršanās uz citiem neparāda, ka esi labāks par citiem. To parāda risinājumu piedāvāšana, bet diemžēl Štokenbergs un viņa ieinteresētās personas nespēj piedāvāt/pasniegt neko labāku ko esošas varas struktūras ir piedāvājušas, tādēļ nekas cits neatliek kā spēlēt uz tautas sašutuma/neapmierinātības/ne laimes situācijas emocijām un gūt no tā labumu.

Es nenosodu Štokenbergu par to, ka viņš izmanto šādus līdzekļus savas politiskās intereses stiprināšanai (jo politikā visi līdzekļi esot labi), taču manī visnotaļ rada atgrūšanās efektu no šādas politikas īstenotājiem.

You must know, ka šie cilvēki būtu daudz sliktāki par esošo varu, kas protams nav ideāla, bet tā iespējams ir labākais kas mums ir.

Varbūt, ka labākais kas mums ir slikts un SLIKTS ar lielajiem burtiem, bet diemžēl nekā labāka mums nav (vai vismaz nav kas spētu radīt pārliecību, ka būtu labāki).

Pierādot, ka kāds ir slikts tu nekādā veidā nepierādi, ka esi labāks par to ko esi pierādījis kā sliktu. Manās acīs lielā daļā gadījumu tu sevi gānot citus padari vēl sliktāku par to ko apgāni.

Labāku par citiem tu sevi padari ar idejām, domām, risinājumiem, skatījumu un darbiem, nevis diršanos. Dirsties mēs visi mākam, bet radīt risinājumus un tos realizēt ne katra spēkos ir.

Ja salīdzinātu Štokenbergu ar tā saucamajām ‘’krievu partijām’’, tad jāatzīst, ka lai arī pa lielo es neatbalstu šīs ‘’krievu partijas’’ man vienmēr ir simpatizējusi viņu spēja kritizēt un izteikties. Jā šīs partijas kritizē un dažkārt arī prasti apdirsošā veidā, taču daudz biežāk tā ir bijusi profesionāla kritika, kur nacionālos jautājumos man bieži varbūt šķiet manām interesēm neatbilstoši, taču paustajos argumentos un risinājumos bieži redzēta sava patiesība, ko nevar teikt par Štokenberga kompāniju par kuru droši vien es labāk balsotu kā par radikāli krievisko noskaņoto partiju izvēli, kaut labi apzinātos, ka iespējams tās partijas ir daudz kvalitatīvākas savā profesionālismā un lai arī nacionālajā ziņā man būtu neatbilstoši, ekonomiskājā ziņā kvalitāte būtu daudz augstāka.

Tas ko es gribu teikt, jā vecie vēži ir maukas (jo Barontēva savulaik savāktā paruna vēsta ‘’Un tiklīdz tu nāc pie varas, tā mauka tu būsi līdz dirsas galam, jo no priekšas tu esi ņēmis un pakāļa tev būs jāņem kā tam kungam pastarās tiesas priekšā un pakaļā’’), bet tie ir daudz labākas maukas kā par jaunajām izvirtuļu maukām Štokenberga kungu un viņa līdzlaizītājiem, from my point of view. :)


Rezumējot īsāk: tas kurš krīzes situācijā uzdrošinās lekties bez konstruktīva risinājuma/priekšlikuma ir krustā sitams uzreiz from my point of view. :)
Comments 
13.-Jan-2009 11:50 pm
Tas ko es vēl varētu pateikt.

Lai arī vardarbīgās akcijas Štokenberga kungs visticamām neplānoja un tagad saķer galvu sakot vārdu ‘’bļeģ’’, mani visnotaļ nepārsteidz ņemot vērā vispārējo situāciju valstī.

Ir jādomā tomēr vairāk ar galvu kad samērā nokaitinātā momentā rīko šādas jūtīgas akcijas, jā politiski var uzvārīties, bet tomēr for fuck sake VALSTS un vēlreiz VALSTS pirmajā vietā.

Vismaz, lai nopirktu manu balsi, jo es pieļauju, ka papildus valsts interesēm arī pats uzvārās un tamlīdzīgi ierobežotos apjomus (kaut ideālā gadījumā labāk nē, bet nu par cik nekas nav ideāls, tad lai jau), taču patiesi jūtīgos momentos un crashdown situācijas vēl turpināt ākstīties kā tad kad viss bija kārtībā imo ir biku par daudz.

Godmaņa kungs lai vai kā ar saviem trūkumiem un taisnības izpratni, ka taisnība ir tikai viņam vismaz cenšas cik nu ir viņa spēkos glābt situāciju. Tas kā tas izdodas ir cits jautājums, bet nu īpaši daudz labāks cits tāpat nebūs, lai būtu jēga radīt čakaru ar valdības destabillizāciju. Imo labākai risinājums VALSTS interesēm ir ļaut šai valdībai dzīvot līdz vēlēšanām.
13.-Jan-2009 11:54 pm
:d
man gan šķiet, ka tikko visu nosodīji "bez konstruktīva risinājuma/priekšlikuma" :)
Līdz ar to tevi pašu vajaga sist krustā :))))
13.-Jan-2009 11:58 pm
Piekrītu!
Neko konstruktīvu nepaeicu kā tikai Štokenbergs sux, vecie āži +/- ok.
Nākamreiz kad mani satiec, drīksti piesist krustā. :)
14.-Jan-2009 12:03 am
sarunāts :)

tikai nēsā tagad līdzi visus instrumentus un komateriālus, jo es to visu līdzi nestaipīšu :D:D:D
14.-Jan-2009 12:06 am
Masu nemieros krustu varēsi noraut baznīcā, naglas izraut no beņķu apakšas. :)
14.-Jan-2009 12:07 am
es nepiedalos masu nemieros :)
14.-Jan-2009 12:05 am
Piekrītu Tev par KNL. Ne jau Štokijs tur vienīgais tā uzvedās. Man jau sen kautina, ka tajā raidījuma nav diskusijas, bet gan vienkārši monologi. Cilvēki atnāk un katrs aizstāv savu viedokli, nepiekāpjoties citiem ne par matu.

Runājot par to, ka Štokijam nav sava redzējuma. It kā jau viņiem esot kaut kāda sava ekonomiskā programma, ko darīt. Kaut gan neesmu to lasījis. Būs laikam tomēr viņu mājas lapas jāatrod.
14.-Jan-2009 12:19 am
Anonymous
+1

Un galvenais iemesls kādēļ šobrīd NEVAJAG gāzt valdību ir partiju reitingi. Uz Štokiju un Pabriku nemaz tik daudzi arī nav uzķērušies. Bet 50 mandāti Saskaņas Centram nebūtu lāga tā vai tā.
14.-Jan-2009 04:06 am
Anonymous
absoluuti manas domas DJ es pilniibaa uzskatu tiessi taapat - stuulbaakais ko dariit ir aiztikt valdiibu kas tagad pie stuures lai cik slikta vinna buutu

aivvv

14.-Jan-2009 07:56 am
Nujā, bet tādi jau ir populisma pamati. Tā kā visu izteikumu mērķauditorija ir potenciālie vēlētāji, tad izdevīgāk ir vienkārši bashot. Konstruktīvai kritikai vajag auditoriju, kura spēj to novērtēt un izprast, ka piedāvātie risinājumi ir labāki. Diemžēl liela daļa Latvijas vēlētāju tādi nav. Tāpēc daudz izdevīgāk ir teikt, nevis, piemēram, "jums vajadzētu likumā nr n.n veikt četrus labojumus", bet gan "jūs esat blēži un zagļi! Atkāpieties no amata vai sakārtojiet visu, lai viss būtu labi, jo mums ir slikti!"
This page was loaded Dec 28. 2025, 12:32 am GMT.