Vakar "Baltajā helikopterā" netālu no manis sēdēja dāma no New Yorker'a. Viņas "fokuss" bija uz Barišņikovu saprotams, uz ko gan citu, rakstot par viņu "jau gadiem". Gan jau Barišņikovs "Rietumu relatīvistiem, liberāļiem un totalitārsma diktatoriem" palīdzēs norīt kārtējo estētisko nopūtu par Eiropas bojāeju; tam jau viņš šai izrādē bija vajadzīgs, ne jau "lai nebūtu iespaids, ka kaut kas tiek tēlots vai spēlēts, tieši otrādi, lai nerastos šaubas: visu, ko runā šis cilvēks, viņš ir personiski pārdzīvojis, sapratis un ietvēris vārdos", kā raksta Radzobe, kas, protams, šajā izrādē redz tikai Mistēriju, Iegrimšanu Sevī un Lielo Aiziešanu, ne jau AH politinformācijas devu. Tiesa, nevainojamā inscenējumā. Nu bet, kamon, brīžiem liekas, ka visas "vecās vardes" joprojām nespēj atgūties no traumas, ka pirms cik tur gadiem nepaguva ieraudzīt Hermaņa rising stardom ar "Garo dzīvi", nosauca to par 1. kursa studentu etīdēm un "Spēlmaņa nakts" balvu tajā sezonā iedeva izrādei, par kuru visi sen aizmirsuši, nevis "Garajai dzīvei". :
Gaidīsm New Yorkera iespaidus, gaidīsim.
Gaidīsm New Yorkera iespaidus, gaidīsim.
Comments
Vai tiešām tiek gaidīts, lai arī Latvijā kritiķi nodarbojas ar kreisajiem ideoloģiski nepieņemamu viedokļu kaunināšanu, kā tas tiek darīts dažās velkomistu valstīs vecajā Eiropā?
(Reply to this) (Thread)
Kaunināt jau būtu par daudz prasīts, nu bet tā ka vispār nepamanīt? Ka izrādē nav politikas, tikai Sarunas ar Dievu un Lielā Aiziešana, Raiņa Jāzeps tīrā destilātā? Tas ir smieklīgi.
Pagaidām tieši viena kritiķe ir tematizējusi izrādes politisko vēstījumu. Protams, viņas kreisais ideoloģiskais viedoklis teātra mājaslapā kritikas sadaļā tiek ignorēts. Un tas nav smieklīgi.
Pagaidām tieši viena kritiķe ir tematizējusi izrādes politisko vēstījumu. Protams, viņas kreisais ideoloģiskais viedoklis teātra mājaslapā kritikas sadaļā tiek ignorēts. Un tas nav smieklīgi.
O. Un šodien Kultūras Dienā Maijas Svarinskas "domu okeāns", kura hailaits ir "Varbūt pats Kungs Dievs smaidot vērojis šo Alvja Hermaņa darbu, jo režisors Viņam tajā ir teicis savu jāvārdu". Bet par to, ka Benedikts XVI bija atbildīgs par baznīcas pedofīlijas skandālu uzmeklēšanu (kas arī ietekmēja viņa statusu un droši vien aiziešanu), par to mēs neko nezinām, nezinām un zināt negribam, la, la la.
(Reply to this) (Parent)
Par to, ka vajag pamanīt pamanīšanas vērto piekrītu. Šoreiz gan Hermanis pats par politisko tik daudz izteicās, ka šī tēma ir skaidra, un kritiķi, iespējams, negrib brist ideoloģiskās diskusijās. Rakstot par "Pakļaušanos", arī tur brida ļoti maz (izņemot Dimiņa komisko taisnošanos par grāmatu, bet tas ne no teātra jomas).
Par kuras kritiķes ignorēto kritiku tu raksti?
Par kuras kritiķes ignorēto kritiku tu raksti?
|
Kāpēc jāgaida kaut kāda deģenerātu izdevuma domas, kāpēc lai tās kā tīrākā politinformācija vispār būtu relevantas?
(Reply to this) (Thread)
Padomijā un nu jau atkal daudzviet vecajā Eiropā šāda politinformācija tiek uzskatīta par normu ;)
(Reply to this) (Parent)