- 16.12.08 18:05
-
pastam ir pavisam "loģiska" politika...
viņi apkalpo vispirms tos, kas biļešu paradīzes/servisa? pirkumi, tad tos, kas rēķinu samaksas un naudas pārskaitījumi. un tikai tad sāk laist pasta pakalpojumu tīkotājus:
respektīvi - ieeju nodaļā 15:09 - nospiežu vienu no 3 izvēlēm (1-pasta pakalpojumi (ciparu sērija no 100), 2-biļešu paradīze , vai serviss nu neatceros(ciparu sērija no 400); 3-naudas pārvedumi (ciparu sērija no 900))
sēžu un gaidu savu 112 numuru. sēžu 15 min, sēžu 30 min, sēžu 45 min - neviena - NEVIENA!!!!! PAŠA no 100 sērijas numura, kamēr visi 400 un 900 vienā lielā rindā iet un tik bliež - man ta redzes atmiņa pietiekami laba, lai saprastu, ka jau pēc 15 minūtēm tie 400 un 900 numuri bija tie, kas ienāca nodaļā krietni pēc manis.
nu un tad 16:05 palaida sēriju 100, 101, 102 uttt... protams, 80% no cipariem bija tukši, jo nevar tak visi cilvēki atļauties sēdēt stundu!!!! - STUNDU!!! rindā, ja pasta pakalpojumus Latvijas Pastā neviens vispār netaisās sniegt...
16:09 es arī tiku ar savu 112 numuru... normāli. domāju, no sēdēšanas atstiepšu kājas un vairs nepiecelšos...
es sen jau nemīlu Latvijas Pastu. bet nu jau es vēlos to iznīdēt kā sugu - vai tiešām nekas tam murmulim neliks sākt rīkoties, ja ne uz cilvēku orientēti, tad vismaz sistēmiski loģiski???