A Great Silence overcomes me, and I wonder why I ever thought to use language
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are 20 journal entries, after skipping by the 60 most recent ones recorded in canjpru's LiveJournal:

    [ << Previous 20 -- Next 20 >> ]
    Monday, April 12th, 2010
    5:03 pm
    saigonas satiksme stipri teherānas satiksmi atgādina - milzīgs daudzums mopēdu, nekādu noteikumu, taču viens otram netraucē un nav idiotiskā indijas priekšālīšana. organisms. skūteru lietus.
    rīt dienas izbrauciens līdz mekongas deltai un vēlāk ar nakts busu jāsāk lēnam pretī ziemeļvjetnamai braukt. līdz hanojai apm.2000km.
    runā, ka šāda tā delta:

    Sunday, April 11th, 2010
    1:43 pm
    dēļ 23sekundes vien bija vērtts uz šejieni braukt:
    http://www.youtube.com/watch?v=WEgqIY7xgtE

    gara diena, bet nu ho chin minh city, jebšu saigona beidzot ir sasniegta.
    bildē parsts krustojums:

    Saturday, April 10th, 2010
    6:45 am
    nakts foršajā viesu mājā pagāja ar blaktīm cīnoties. istabas maiņa no zaudes neglāba. nekas, vēlviena nakts, izšķirošā.
    Friday, April 9th, 2010
    4:12 am
    leksus.
    uz vienas no centrālajām pnompeņas ielām, virzienā uz centru, 6min un 20sek brauca 100 auto, no tiem 9 lexus.
    2:55 am
    ūdens jūrā tomēr nedrīkst būt pārāk silts, nav forši pēc pārkaršanas līst siltā sālsūdenī. ;)
    te zog, jāuzmanās.
    bija plāns rīt doties uz vjetnamu, tāču viena forša viesu māja (daļēji uz ezera foršā rajonā) vakar virsū uzskrēja, tā ka būs jāpaliek te dienu ilgāk laikam. pnompeņa atkal.

    ===================================================
    `The country was administrated by a handful of politically obsessive men and women, many of them former schoolteachers, who saw it as their long-term duty to oversee, punish, and transform the people under their control.`
    Monday, April 5th, 2010
    11:16 am
    vakar pusgads kopš ceļā, bet pasaule tikmēr jau galīgi aptrakusi, ja uz pirmajām formulām tagad raksta `lada`.
    Saturday, April 3rd, 2010
    1:09 pm
    huh... visa diena uz riteņa un angkorai acs uzmesta. tempļi iespaidīgi, taču birmas pagan kopumā ņemot laikam man labāk patika. mazāk citu skatītāju + gandrīz nemaz visādu pārdevēju, kas te dažbrīd jau līdzinājās indijas tirgoņu uzbāzības līmenim. pupu mizas - treniņš.

    slavenākais templis, angkor wat, kas redzams arī kambodžas karogā:


    mans favorīts, ta prohm:
    Friday, April 2nd, 2010
    11:08 am
    tik rakstīšanas pēc te piezīmēšu, ka visa norēķināšanās notiek 2 valūtās - lokālajā un usd. pat veikala čekā uzrāda abas valūtas.
    vidējā alga ir apm. 35usd mēnesī, taču tik lielu leksus koncentrāciju nekad iepriekš vēl nebiju redzējis.
    daudz cilvēku bez kājām.
    rīt beidzot angkora, ja būs miegainums būs aizdzīts.
    Thursday, April 1st, 2010
    3:35 am
    uhhh... tik ļoti gribēju ātrāk nokļūt kambodžā, ka pat nebija nekas pret lidošanu.
    pnompeņa. taisās iepriekšpēdējā vīza, bet mazais fočiks pavisam nomira. parīt ceļš uz angkoru, visa šī brauciena galveno apskates vietu. cerams ka nebūs tāda vilšanās kā pēc persepoles.
    brmmm... pēc 10h miega galva dulna.

    Tuesday, March 30th, 2010
    7:47 am
    pazudusī nauda neatradās, tas slikti. pasē jauna vīza, tas labi.
    vakar skūterītis, vēl pēdējā plunčāšanās andamanu jūrā (nudie, man sāk pludmales beidzot patikt!) , bet šodien jau atpakaļ bangkokā. rīt pnompeņa, tāpēc nedrīkst neielikt šeit dziesmu tematisko:
    http://www.youtube.com/watch?v=vkaH2OVhPug&NR=1

    tīklība pusātra, tāpēc iesakiet kādu nolādējamu filmu, biedri!
    Sunday, March 28th, 2010
    5:37 pm
    vizināšanās pa salām (slavenākā, bet ne skaistākā bija maya beach, kur filma `pludmale` ar di kaprio tika filmēta), niršana un ēšana. nebūtu tās bezjēdzīgās vīzu klapatas, taizeme būtu manā topa pieciniekā.

    Friday, March 26th, 2010
    11:57 am
    kamēr priecājos par savu jauno iedegumu, lietus sāka pidžināt.
    forša diena. sapratu kamdēļ tie tūristu bari uz taizemi tešas - pludmales te iespaidīgākās no iespaidīgākajām. visādas niršanas (izskatās toč kā tanīs 3d zemūdens filmās, lai arī tikai pa virsu ar brillēm un trubu mutē tirinājos) un kaušanās ar zivīm. vienas, tādas kā raudas tik ar niknāku skatienu, ik pa laikam kājās mēģināja iekost. vienai par to iespēru. laikam. nu, mēģināju.
    mazais fočiks saulē pārkarsa, laikam mirt taisās... būs jau savus gigabaitus 7 mēnešos kopš manā īpašumā piebildējis.
    viena no pieturvietām šodienas izbraucienā, railay:

    Thursday, March 25th, 2010
    12:34 pm
    man šķiet, ka taizeme ir vairāk piemērota laiskiem atvaļinājumiem, ne bekpakeriem. viss te ir saplānots līdz pēdējam (varbūt izņemot to cunami, pirms 6 gadiem) un spirnāšanās pretīm tūroperatoriem var izmaksāt padārgi. vēl spirinos.
    +
    tad vēl negulētās naktis un pārbraucieni lika zaudēt uzmanību, kā rezultātā nezinu kur esmu 4tūkst. bhatus (~Ls70) licis. nez, varbūt atstāju bangokas mantu glabātuvē. ceru.
    krabi. nekas no slavenajām pludmalēm vēl nav redzēts. rīt, jo šamās nav ar kājām aizsniedzamas - cilvēkiem, kas dodas tūratvaļinājumos riteņu īres nav vajadzīgas.

    Wednesday, March 24th, 2010
    3:18 am
    atpakaļ bangkokā. bezmaksas taizemvīzas prieki ir beigušies, grrr...
    birma, vai mjanma kā jums latvijā liek šamo saukt, bija dīvaini forša, atgādināja tādu siltu vitebsku ar daudz pagodām. āāā un beidzot redzēju valsti kurā ceļu kvalitāte ir sliktāka nekā latvijā. jaunie ceļabiedri - slovēņu datoriķis un psihs, pusakls igaunis. slinkums ko vairāk rakstīt, tamdēļ sagūglēšu galvenās redzētās vietas.

    98m augstā atrakcija, shwedagon pagoda. 53 metriskās tonnas zelta, 3154 zelta zvani + 79569 dimanti un citi dārgakmeņi:


    u bein tilts, airiteņojamā attālumā no madalejas. garākais pāļu tilts, apm. 1200m:


    pagan, vieta kas man laikam vislabāk patika:


    inle ezers. liels miers, laivošana, tantes ar izstieptiem kakliem un liels miers:
    Friday, March 12th, 2010
    11:54 am
    man atkal ir ciet ausis un birmaa tieshaam klab.lv nestraadaa!!!!!!!!!!!!!!!

    bangkoka ir milzīgs monstrs. japānā pārvietojos lielākoties ar vilcieniem, varbūt tāpēc tās ceļi nelikās nekas īpašs. nu, tur pāsrvarā viss notiek 2 līmeņos un tā... taču bangkoka ir monstrs. daudz jaunu, spožu luksus ēku, kas vareni kontrastē ar turpat starp spožajām iespiestajiem graustiem. ceļi vietām 5 un vairāk līmeņos, bet 3 iet defoltā. monstrs, ka jums saku, monstrs! arī lidosta pārspēj gan hongkongu, gan kull, gan singapūru, bet eiropā vispār stila ziņā nekā līdzīga nav. ja kam pielīdzina, tad tāds stanstedas, frankfurtes un jaunās dub sajaukums. monstrs.

    yangona/rangoona beidzot. vieta kur tūristi savā starpā sasveicinās,

    neko sīkāk vēl nepētot, velkot kartē sākotnējos maršrutus, likās baigi forši, ērti un vienkārši līdz birmai no gruzijas/turcijas nokļūt - tik cauri indijai, garām sikkimai un no ziemeļaustrumu štatiem kaut kur kaut kā iekšā birmā. nekā nebija! iekšā birmā nokļūt pa sauszemi arīdzan no otras (taizemes) puses nevar (var, bet tikai uz vienu dienu, uz 2 mazām pilsētām, kas, protams, neder), ir jālido. tad nu sanāk tāda jocīga cilpa - pirms dažiem mēn. salīdzinoši netālu pa indijas pusi tika staigāts (apm. tūkst, km, varbūt mazliet vairāk), bet lai te nokļūtu, bija jāveic ekstra 5tūkst.km.

    kas pamanīts - nedrīkst ievest mob.tel., budas atēlus un spēļu kārtis... khmmm... khmmmm... khmmm... nu, vismaz mīnu, inžu un apdulinušo medikamentu man līdzi toč nav...

    nauda. lidostas valūtas maiņas darbinieks sūta naudu citur mainīt, jo, ja es gribētu izmazgāt savus šortus par viesnīcā prasītajiem 300 vietējiem čubrikiem, tad pēc melnā tirgus kursa man šis pasākums izmaksātu 0.25usd (kurss 1:1200), bet pēc valdības noteiktā kursa usd50!!!!! (1:6) ieeja parkā - usd300! nu, jā... naudu var samainīt tikai uz ielas, bet vislabāk

    to darīt tirgū. operēt nākas ar 4 valūtām vienlaicīgi - līdzi man ir taizemes bahti un eiro, bet vietējā tirgū norēķināšanās notiek dolāros vai vietējos čatos. tad nu pie katras mīšanas jārēķina ko un kā labāk mainīt un ar ko labāk norēķināties. valsts kantoros un visur, kur jāmaksā ieejas maksa (tie paši valsts kantori vien ir) tie ir tikai un vienīgi dolāri. valstij čats nav vajadzīgs, valstij dolāru vajag.

    satiksme kā vladivostokā, tikai bez ievērojamiem sastrēgumiem un ar stipri vecāku autoparku, taču ne tas ir galvenais.

    par galvenā rašanos izlasīju grāmatā `bad lands` - šejienes pavēlnieki ir ļoti, ļoti māņticīgi un bez nākotnes teicēja padoma neko svarīgu neuzsāks. tā nu reiz viens teicējs, atbildot uz uzdoto jautājumu `ko darīt ar valsts ekanomiku?` atbildējis/devis mājienu `move to the right!` (varbūt `ej pa labi!`). pavēlnieki izdomāja, ka tas ir ieteikums satiksmes kustības virzienu nomainīt no kreisās uz labo braukšanas pusi. tāpēc arī ir satiksme kā vladivostokā - no lidostas līdz centram redzēju 3 mašīnas ar stūri kreisajā pusē, bet visas pārējās bija no taizemes, malaizijas, korejas un japānas eksportētās ar stūri labajā pusē. kīp gōin rait un būs vēl lielākas auzas.

    bet vispār man te patīk un, vienīgais kas pagaidām uztrauc - te ir vislielākā iespēja pasaulē uzkāpt kādai snauduļojošai čūskai un tikt laimīgi tikt sakostam.

    pieminētais tūristu mazums ir grūti nepamanāms - pāris stundas pavadot galvaspilsētas galvenajā atrakcijā (citreiz starp vārdiem `galvenajā` un `atrakcijā` liktu vārdu `tūristu`, bet noteikti ne šinī gadījumā), redzēju tikai 3 tūristus. nav slikti. pagaidām izskatās ka šo/mūs te vēl mazāk kā irānā.
    Tuesday, March 9th, 2010
    6:53 am
    nebrīnieties, ja notiek pazušana uz 12 dienām.
    tikmēr, pirms lidojuma:

    Fast Facts about Myanmar/Burma

    * ATMs None
    * Number of refugees or displaced persons at least 500,000 before Cyclone Nargis; the current number is unknown
    * Internet users 0.1% of the population
    * Cost of a mobile phone SIM card $1000
    * Government’s self-proclaimed slogan 'Everybody’s friend but nobody’s ally’
    * Famous for jade, opium, Aung San Suu Kyi
    * Languages Burmese, English
    * Money US$1 = K6.45 = 1FEC
    * Phrases min găla ba (hello), thwa-ba-oun-meh (goodbye), chè zù bèh (thanks)
    * Population 47.4 million (officially)
    * Population growth rate 0.8% (2008 estimate)
    * Area 421,600 sq miles
    Saturday, March 6th, 2010
    2:21 pm
    kļūda aprēķinos, bet labāk uzzināt, ka jālido aizaizparīt, nekā vakar. tik plānojums tagad greizs un jānīkst ap bangkoku, tā vietā, lai piem. zilās pludmalēs aci iemestu. bet nu sīkums tas viss, jo esot ceļā 5 mēnešus (aizvakar palika), kāda maza kļūda ir pieļaujama. plezīrs tomēr, ne darbs.
    +
    šinī čaina taunā dārzeņu kariju nepazīst, te haizivs zupa ir cieņā, tamdēļ cīņa par vakariņām bija otrā nežēlīgākā tūlīt pēc japānas.
    bet varbūt man vajadzēja tik atrasties pareizajā vietā un laikā, lai meitenei, kura ar slāvisku akcentu stāstija, ka esot no mazas valsts pie baltijas jūras un, ka esot nomaldījusies ar draugu no grupas, latviski izstāstītu kā līdz karaļa pilij aiziet.
    9:03 am
    lai gan viss čainatauns izgājis ielās un cep, vāra, šmorē atkal tos pašus dažādos brīnums, viss pēc cūku iekšām smird. tauki laikam. varanasi atgādina.
    Friday, March 5th, 2010
    11:46 am
    nezinu, kas par pirmā izmēra budu bija tas malaizijā, bet nu šodien redzētais bangokas buda noteikti lielāks bija. esmu jau bijis arī vismaz 3 pasaules augstākajās ēkās. katram savs lielums svarīgāks.
    mūkiem smuki tetovējumi.
    bet lokālās rikšas, jeb tuk-tuki, kā tos šeit sauc, vairāk izskatās un arī izklausās pēc bagijiem, ne sab.transp.
    pati bangkoka tīrāka un jaukāka nekā biju iedomājies. izēšanās lielpilsēta. sienāži, tārpi un citi proteīna aizstājēji pulka + arī veģetārietim te gana labi.
    pēc piedzīvojumiem uz robežas, mazliet sāku uztraukties par turpmākajiem šķērsojieniem, bet nu šodien radās pāris idejas un gan jau būs ok.

    bangkokas
    Thursday, March 4th, 2010
    12:09 pm
    LATVIA - robezhsargs parakstija zem valstu saraksta, kuras pilsonji nevar dabut viizu uz atieciigaas robezhas, un tamdeelj tiek izsedinaati no vilciena.
    nekas traks jau nenotika - kanceleets izbraukshanas ziimogs no malaizijas, 45min taksii uz tuvaako deriigo robezhpunktu un viiza-mikrinjsh-viesniica-brokastis. vieniigi ap sho laiku vajadzeeja izkaapt no vilciena bankokaa, nevis dirneet tiikliibaa netaalu no malaizijas robezhas. bet nu neko - vilciens no shejienes attiet peec 4h un tad peec 18h vajadzeetu buut jau bankokaa.
    mierinu sevi, ka shiis izmaksas uz mana peedeejo meeneshu laikaa nenopiipotaa un nenodzertaa miljona rekjina... bet buutu gan labaak nopiipojis un nodzeeris ;D
[ << Previous 20 -- Next 20 >> ]
About Sviesta Ciba