|
13. Dec 2006|21:46 |
“Es darbojos reklāmas biznesā – jā, jā, es piesārņoju izplatījumu. Esmu tas tips, kurš jums pārdod visādu mēslus. Kurš liek jums sapņot par lietām, kuras nekad neiegūsiet. Vienmēr zilas debesis, vienmēr glītas meičas, pilnīga laime, retušēta ar datorprogrammas PhotoShop palīdzību. (..) Es jums dodu jaunuma narkotiku, un jaunumam ir tā priekšrocība, ka tas nekad nesaglabājas jauns. Vienmēr atrodas kāds jaunāks jaunums, kurš liek novecot iepriekšējam. Mana misija ir likt jums siekaloties. Neviens manas profesijas pārstāvis nevēlas jūsu laimi, jo laimīgi cilvēki nav patērētāji.” (Beigbeders F. 14.99 eiro. – Zvaigzne ABC, 2002. – 14. lpp.)
[pārpublicēts no portāla www.alberts.lv]
Pēdējais teikums tik netipiski spēcīgs un piesātināts ar emocijām, lai gan tik "ekonomiska" tēma. Šoks savdabīgā interpretācijā. |
|