|
dārgais, ledusskapī ir pāris skūpstu un vakardienas apskāvieni ko uzsildīt, droši- ņem visu, es atgriezīšos vēlu, negaidi//Mūzika: MT -такие девчонки
|
| the atomic number of iron | 10. Dec 2009 @ 23:26 |
|---|
|
šovakar ringā: nostaļgijas perfekcijas vs atmiņu disperfekcijām.
un vispār kāda gan jēga censties dzīvot labi, ja pēc tam tu vienalga dzīvo slikti.Mūzika: serenade melancolique Op 26. by perlman
|
| one-night stand | 3. Dec 2009 @ 14:51 |
|---|
|
viesniicas, muusdienu urbanistiskajos plaanos ir uznemushaas putanu lomu//Mūzika: вертинский, pафинированная женщина
|
| позитивная киска | 2. Dec 2009 @ 12:00 |
|---|
|
ieraksts plānotājā 20.02.03 'ja dievs ir, guļ'Mūzika: max richter-sarajevo
|
| genesis | 26. Nov 2009 @ 21:02 |
|---|
|
vēlme sākt, bezšaubīgi, ir skaistāka par vēlmi beigt//Mūzika: sofia gubaidulina, viola concerto by yuri bashmet
|
| » (c) евтушенко |
я, как поезд, что мечется столько уж лет между городом да и городом нет. мои нервы натянуты, как провода, между городом нет и городом да//
24. Nov 2009 @ 00:01
|
| » an affection to rent |
taisnība- ir vissliktākais alibi, kādu vien cilvēks jebkad varētu iegūt//
23. Nov 2009 @ 23:40
|
| » responsabilité |
vakar biju uz izrādi the power of yes, burvīga satīra par ša brīža finansiālo situāciju, to kādu ceļu ejot mēs nonācām, kur esam. dekorāciju vietā finansiālie bilbordi, tērpu vietā klasiskā ofisa kamuflāžā , viss askētisks un ļoti baudāms, bez populistiskām frāzēm, uzspēlēta un lieka dramatisma, mīlas peripētijām atklāj galveno, to, kas noticis ar cilvēku, kurš atbildību ir pārvērtis par abstraktu , dalāmu, novērtējamu un pārdodamu preci. uz brīdi man šķita, ka latvijā, kas tāds ļoti iederētos, ja vien atrastos cilvēks, kas uzrakstītu talantīgu scenāriju, bez visādiem pseido-varoņiem, provinciāla patosa un kapeiku vērta patriotisma, izrādi ,kur dialogu vietā ir autentiski citāti, izrāde, kas nav ne par, nedz arī pret, izrāde, kas stāv tam pāri ,pāri lētiem līdz nelabumam nepanesamiem nasingspešal jokiem, atejas politkorektumam, kaut kādam sadomātam ārpus reāliju eksistējoša kulturāla cilvēka tēlam, kurš nekad nelamājas, stāv vienmēr augsti paceltu galvu, izrādi bez skanīgiem, bet neko neizsakošiem atslēgvārdiem "tauta, tēvzeme, apziņa, gods" katrā atkāpē, izrāde bez lauciskas moralizēšanas, izrāde, kas vienkārši stāsta...,lai gan var sanākt arī, kā man vakar,mājās braucot, metropolitēnā , pamanīju pretī sēdošu "authentic english style" jaunieti, bēša zamšādas kurpēs, velveta biksēs, kašmira kardiganā ar rūtainu samta žaketi, ne bez ielāpiem, protams, un, it kā, nevīžīgi uzsietu burberry šallīti, šerloks holmss, teiksiet, все конечно хорошо..., только вот морда та, оказалась советская//
21. Nov 2009 @ 11:46
|
| » london, black cab |

18. Nov 2009 @ 19:25
|
| » analitudine |
esmu aizgājusi tik daudz reižu, ka manas atgriešanās īsti vairs pat neskaitās.
un kāda jēga vispār ir palikt, ja iekš manis tā pat viss aiziet.
12. Nov 2009 @ 18:53
|
| » the music is going slower |
es iemīlēšos vienmēr kādā, kas neesi tu, mans mīļais.
12. Nov 2009 @ 00:50
|
| » cervello monodimensionale |
apkārt ir pārlieku daudz 'kaut kā' ekspertu , kas, diemžēl, nezin nekā no tā visa , kas atrodas ārpus ši 'kaut kā'//
10. Nov 2009 @ 18:07
|
| » beatles to bowie exhibition |

national portrait gallery , london 2009
10. Nov 2009 @ 00:22
|
| » // |
я люблю тебя жизнь , ну а ты меня снова и снова...//
9. Nov 2009 @ 19:07
|
| » london |
šeit es ceļos agri. vienkārši negribas gulēt. mazliet pāri sešiem, aizeju līdz virtuvei, uzvāru tēju,skatos kā divas vāveres dauzās pa dārza mājas jumtu. laime vienmēr ir neparedzama. šodien biju portobello tirgū, notinghilā, sajūta it kā es atkal būtu atgriezusies itālijā,,,au, dica? si’, compro? vendo! tanto! quanto? grazie, prego, me ne frego, me ne frego, me ne frego! nopirku krabjus, svaigus un kaudzi labu grāmatu , kuras pie manis tagad pārvācas uz savu, vismaz otro dzīvi. par paundu gabalā., bet tad aizbraucu līdz national gallery, ar visiem krabjiem un grāmatām somā, bet tur, blakus van goga saulespuķem tieši tādi paši krabji kā man,tikai viņa. tā lūk. man šeit ir vienkārši labi. un tā nav nekāda nejauša sakritība.
7. Nov 2009 @ 23:28
|
| » ignora et labora. |
patiesība ir tā, ka patiesība, nav nemaz tik patiesa.
un loģika vispār, ir tikai skatu punkts//
6. Nov 2009 @ 12:45
|
| » трудно не согласиться// |
великая любовь – большое счастье для читательниц дамских романов и зрительниц телесериалов, наблюдающих страсть со стороны, да еще и игрушечную. для тех же, кого оно посетило, настоящее чувство – всегда тяжкое испытание, в лучшем случае ломающее судьбу, в худшем просто отнимающее жизнь. cчастливой любви не бывает, счастливыми могут быть брак, нежная дружба, мимолетная связь, но не истинная любовь, разрушающая предохранительную скорлупу одиночества, в которую заключен каждый из нас, открывающая душу ледяным ветрам бессердечного мира. полная и абсолютная зависимость от другого человека, противостоящая естественному эгоизму, совершенная потеря личной свободы, взамен которой наступает добровольное рабство отношений – вот что такое любовь между двумя людьми.
(c) Александр Кабаков
6. Nov 2009 @ 12:28
|
| » enjoy |
pelēm negaršo siers, napoleons nebija maza auguma un vikingi nenēsāja ķiveres ar diviem ragiem, top-10 populārāko aizspriedumu no the times
5. Nov 2009 @ 13:39
|
| » melodías de dolor |
noklausījos ravela bolero, karajana, tad barenboima vadībā, abi berlīnes filharmoniskā izpildījumā, nez vai tā ir gadu plaisa, nomainījies sastāvs, vai vēl kas, bet šķiet, ka pēc karajana jebkuram, pat barenboimam vajadzēja aizmirst par iespēju ierakstīt bolero savā redakcijā. reiz izlasīju, ka karajans esot bijis nacistiskās partijas biedrs, runā gan, ka ne tik personiskas pārliecības,kā karjeras alku vadīts, lai nu kā, aizmirstot pat par karajanu, mani vienmēr ir pārsteigusi daudziem nacistiem piemītošā smalkā spēja uztvert izcilu mūziku un mākslu, kas, piemēram, nepiemita tik lielā mērā citu totalitāru režīmu vadoņiem, piemēram , atceroties kaut vai "вождя всея времен и народов",,un viņa komplicētās attiecības ar mūziku, kas sublimējās hachaturiana, shostakovicha un daudzu citu vajāšanā tostarp par viņa attiecībām ar pēdējo ir saraktītas grāmatas un disetrācijas. iepretī stāv trešais reihs ar vāgneru, bēthovenu un brukneru , varas oficiāli atzīto muziķu listes galvgalī. ir tachu zināms, ka vēl aristotelis savā " politikā" rakstija, par to, pie kādām sekām valstī var novest muzikāla innovācija ,jeb mainoties mūzikai,neizbēgami mainīsies arī likumi. d. tikko izteica repliku, ka tā viņu normēti liberālā airaušanās ar mūziku tikai pierādīja aristoteļa teikto, ja salīdzina drittes reich un visarionoviča režīma dzīves ilgspēju. varbūt. vienalga. pat ja, man šķiet, mūzika stāv tam pāri. man vienalga ir grūti iztēloties, kā cilvēks šodien aizkustināts piever acis pie pieklusināta vāgnera ,un jau rīt nespēj just ne mazāko iejūtību pret līdzcilvēku..,pat, ja neesmu nedz operas, nedz īpaši arī vāgnera aizkustināma, nesaprotu. mūzika laikam taču tiešām stāv tam pāri, tādēļ vien, ka daudzi to nedzird. pasternaks redz pēc shastakovicha piektās sinfonijas rakstīja "vinš atnāca un pateica visu, un neviens, neko viņam par to neizdarīja" //
ak jā un es redzeeju, kā bolero izcili dejo emio greco, skaisti, aizkustinoshi un ritmiski gandrīz kā maya
1. Nov 2009 @ 23:07
|
| » и снова здравствуйте ! |
nebiju bijusi mājās pusotru mēnesi, pārēdusies pastkastīte ar neapmaksātiem rēķiniem, pulkvedim joprojām neviens neraksta, iepretīm manām durvīm kāds izvietojis novērošanas kameru, big brother is watching you.., nez vai to ievietot pie labajām vai sliktajām ziņām. kopumā rīgā nekas nešķiet mainījies. tikai, aptuveni pirms gada, otrajā stāvā ievācās jauni paraug-īrnieki, atcerējos viņus sakarā ar pompozo un skaļo triecien eiro-remontu, ko viņi atnesa sev līdz- šovakar,man kāpjot augšup, abi izkrita pa durvīm , uz viņu foajē persikkrāsas tapešu fona kādreiz 'glītās' drēbes šķita nepārģērbtas jau nedēļu, stāvot vēzienā atrautās durvīs viņa kliedza- "ты неудачник,неудачник,неудачник.." bet viņš pāri viņas plecam, sarkanām acīm manī skumji raugoties monotoni atteica-добрый вечер!
26. Okt 2009 @ 20:56
|
|
|