|
Jul. 15th, 2004|10:59 pm |
Paga, davai atgriezīsimies pie pamatiem. Tu brīnījies, kādēļ tie tavi puiškāni risinājumus iezaurē, nevis izprot. Un es tev centos paskaidrot, kāpēc. Tad tu teici: > Sevišķi, ja matemātikas mācīšanās jēga vispār ir smadzeņu > vingrināšana. > Neteiksi taču, ka MATEMĀTIKA JĀMĀCĀS, LAI VEIKALĀ NEAPKRĀPTU;)
Es nesaku, ka tā nav, bet tas puiškāns, kurš grib spēlēt futeni, matemātikas jēgu redz nevis smadzeņu vingrināšanā, bet uzdoto mājasdarbu ātrākā atrisināšanā, lai tikai viņu liktu mierā. Un viss.
Kāpēc jēdzīgi jaunieši nekļūst par pedagogiem? A kāpēc viņi nekļūst par zinātniekiem? Tāpēc, ka valsts ir perversā sociālekonomiskā stāvoklī, par ko gari un plaši runā jau gadus 15.
Un neuztver visu tik personiski. Īpaši TV reklāmas. Galu galā, tos cilvēkus, kuru priekšstati par dzīvi veidojas no mārketinga spiediena un tās škandalkastes seriāliem, enivei no pedagoģijas ir jātur pa gabalu. |
|